moet je me ook niet drogeren gekquote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.
Mja, wel wat, maar stelt niet zo heel veel voor en heb het daarnaast onderhand ook wel gezien.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook in de stad heb je veel vegetatie, en dan bedoel ik niet DP die passed out in de goot ligt.
Ohquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mja, wel wat, maar stelt niet zo heel veel voor en heb het daarnaast onderhand ook wel gezien.
Hier in de buurt kom je ook weinig mensen tegen, dus die vlieger gaat ook niet op.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Toch vind ik door een stad heen lopen ook tof. Die diversiteit aan mensen is altijd gaaf. Vind het alleen altijd zo beroerd dat je niet verder kan kijken dan het volgende gebouw, zou zelf ook niet kunnen wonen denk ik in een echte stad.
Gaat inderdaad vrij snel vervelen. Ik woon nu chill aan de rand van Maastricht, kkrveel bos en shit op een loopafstand van 10 minuten ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Toch vind ik door een stad heen lopen ook tof. Die diversiteit aan mensen is altijd gaaf. Vind het alleen altijd zo beroerd dat je niet verder kan kijken dan het volgende gebouw, zou zelf ook niet kunnen wonen denk ik in een echte stad.
Je woont in Pripjat ofzo? Zou daar graag eens heen gaan trouwens.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hier in de buurt kom je ook weinig mensen tegen, dus die vlieger gaat ook niet op.
Hier heb je enkel de bossen bij de duinen. Wel nog een aantal van die verschrikkelijke cultuur bossen. Ook wel fijn, maar niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat inderdaad vrij snel vervelen. Ik woon nu chill aan de rand van Maastricht, kkrveel bos en shit op een loopafstand van 10 minuten ofzo.
Cool, die band kende ik helemaal niet.quote:
Was nog voor The Clash. Voornamelijk covers maar wel gaaf. Sowieso heb ik wel een zwak voor Strummer. Sandanista vind ik ook zo'n fantastisch album. Heb 'em ook op vinylquote:Op maandag 16 juni 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Cool, die band kende ik helemaal niet.
Volgens mij heb jij echt een bazen vinyl-collectie.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was nog voor The Clash. Voornamelijk covers maar wel gaaf. Sowieso heb ik wel een zwak voor Strummer. Sandanista vind ik ook zo'n fantastisch album. Heb 'em ook op vinyl.
Heb wel een paar zeldzame pareltjes ja. Maar echt heel uitgebreid is het ook weer niet, mag nog wel wat meer bij maar m'n inkomen is d'r nu ook niet naar.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt een bazen vinyl-collectie.
hehehequote:
Ja ik ook.quote:
Iran heeft meer mooie mannen dan Marokko.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paar zehma-mooiboys idd, ik verwachtte haatbaarden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
UVT / Een spel voor dames - wat vinden jullie ervan? (mailen is mogelijk!)
Wa :s
Niet alleen meer mooie mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iran heeft meer mooie mannen dan Marokko.
Feit.
ewaquote:
Klopt, ook mooiere landschappen.quote:
Wat heeft Marokko hiermee te maken? Wat moet ik überhaupt met deze info?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feit.
Ik probeer je gewoon wat over Iran te leren.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heeft Marokko hiermee te maken? Wat moet ik überhaupt met deze info?
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feit.
Waaromquote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.
Leer me het Iraanse paringsritueel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon wat over Iran te leren.
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.quote:
Kksmooth dit.quote:
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.
Ga met mij mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou Iran wel eens willen bezoeken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou me niet geheel veilig voelen denk ik. Is wel een heel mooi land heb ik gehoord.
Er zijn wel bepaalde dingen wat je daar typisch niet mee doen toch?quote:
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Interessant land lijkt me het. Moet een rare sfeer zijn. Hoewel voor het buitenleven iedereen in repressie leeft schijnt dat binnenshuis niet zo te zijn.
Daarom. Bovendien bedoelen ze het allemaal niet zo kwaad denk ik. Die haat jegens Amerika is in hun geval meer dan terecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen. Andere cultuur etc. je moet rekening met dingen houden.quote:
Goh.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen.
Ik vind het wel vet hoe die mast altijd valtquote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat je verbaasd zou zijn hoe modern Tehran is bijvoorbeeld.
Binnen nu en twee jaar. Ga in de zomer m'n Iraanse paspoort aanvragen anders kom ik het land niet in.quote:
Dat is wel belachelijk ja, dat je rekening moet houden met dingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat het anders is dan bijvoorbeeld in Wenen. Andere cultuur etc. je moet rekening met dingen houden.
Jij bent Iraans?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar. Ga in de zomer m'n Iraanse paspoort aanvragen anders kom ik het land niet in.Kan tussen de 6 en 9 maanden duren. Als ik die heb, dan kijken wanneer ik wil gaan.
BF3 referentie?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef fyah het volgende:
Ohnee wacht dat was ergens anders. Tehran was met die snelweg in het donker. Ook vet!
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In Spanje kun je gewoon frikandellen halen en je als een lompe boer gedragen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel belachelijk ja, dat je rekening moet houden met dingen.
Stel je voor dat je met een andere cultuur in aanraking komt.quote:
Ja.quote:
Aan die Costa Brava toestanden wel jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Spanje kun je gewoon frikandellen halen en je als een lompe boer gedragen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom. Bovendien bedoelen ze het allemaal niet zo kwaad denk ik. Die haat jegens Amerika is in hun geval meer dan terecht.
...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe zo ontploft
HAHAHAAhhehHEHEHEEH ;D ;D
Hehe 14.gifquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe zo ontploft
HAHAHAAhhehHEHEHEEH ;D ;D
Bzztquote:
Hey. :$quote:
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.quote:
Haha, deze weer.quote:
Jij was gay?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.
Wat bekrompen. Of hebben de mannen daar geen prostaat?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou wel die roze rand om je foto weghalen, daar houden ze daar niet zo van.
goed om te horen dat je genezen bentquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds september 2012 niet meer.
What happenedquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds september 2012 niet meer.
Ik ben nog steeds wel benieuwd waarom je me een mietje vond naar aanleiding van die uitspraak.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat bekrompen. Of hebben de mannen daar geen prostaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |