Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
@Snakey en de rest
Nog steeds goede form?
En wel duidelijk te zien dat k een beetje ben gegroeid.
En:
dat wou ik ook zeggen idd. buffel aan het worden srsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
@Snakey en de rest
En wel duidelijk te zien dat k een beetje ben gegroeid.
Wat foamrollen betreft vind ik bovenrug/nek erg lastig om te doen terwijl ik daar het meeste last heb qua vastzitten. Jij nog tips hoe ik dat het beste kan doen?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet HIIT op het fietsje? Kun je ook mooi verzwaren tijdens de sprints.
[..]
Foamrollen is geen heilige graal, maar vaak als ik ergens pijntjes heb dan helpt foamrollen of met de lacrosse bal erin wroeten erg goed.
[..]
I know dat feel brah. Gisteren sinds lange tijd 4000 kcal opgepikt bij de Mac. Voelde me niet op en top een paar uur na die maaltijd.Mijn maag had er ook moeite mee. Op zulke momenten heb je echt zin in 'gezond' voedsel.
![]()
Bijna op jouw niveauquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat wou ik ook zeggen idd. buffel aan het worden srs![]()
das 't effectiefst, dus why notquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
je doet wel zeer strikte form. Kan dat wel waarderen
Daarom zag ik dus ineens trapsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
Zoals snakey al aangeeft is het de bedoeling om bij een BOR de bar naar je buik toe te halen. Let hierbij op je schouders. Deze horen laag te blijven terwijl je nu de bar naar je borst toe trekt en een soort shrug uitvoert. De squat ziet er goed uit
Dit. Vorm >> gewicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
je doet wel zeer strikte form. Kan dat wel waarderen
Opzich kan je er ook een upright row van maken zodat je bijna geheel de focus legt op de traps. Dan gebruik je de spieren ook weer net iets anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef Dizorn het volgende:
Op zich is het toch niet fout om naar je borstbeen aan te halen bij BOR? Alleen gebruik je net je spieren anders dan als je je navel als mikpunt neemt. Net waar je je kracht wil lijkt me
Bovenrug/nek zit bij mij ook allemaal lekker tight altijd, wat af en toe resulteert in hoofdpijn. Qua foamrollen op die plekken zijn er tig filmpjes op YouTube, dus als je iets intypt in de richting van "foamroll upper back" dan vind je genoeg oefeningen die je kunt doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat foamrollen betreft vind ik bovenrug/nek erg lastig om te doen terwijl ik daar het meeste last heb qua vastzitten. Jij nog tips hoe ik dat het beste kan doen?
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra finequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, ik wist niet dat die Ultra Fine Oats zo goedkoop zijn, en dat de macro's zo goed zijn. Gelijk 5kg besteld. Scheelt toch een hoop in vergelijking tot de havermout van Quaker.
Wat zijn de macro's?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra fine
Juistem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra fine
75 kcal (dus 1875 kcal per pak)quote:
Andere bron:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
75 kcal (dus 1875 kcal per pak)
7 gram vet (1,5g verzadigd, 3g enkelvoudig onverzadigd, 2,5g meevoudig onverzadigd)
59 gram Koolhydraten (waarvan suikers 0,7g). Dit zijn voor een groot gedeelte ook nog eens complexe koolhydraten, deze verteren langzaam.
10 gram vezels (erg veel)
14 gram eiwitten (erg veel).
is een c/p van preppers.nl, kan t momenteel niet valideren.
Deze right?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Per 100gr:
352 kcal
13.5 eiwit
58.7 koolhydraten
7 vet
Haal zelf altijd euroshopper rolled oats, deze:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze right?
http://www.ah.nl/appie/pr(...)5/ah-basic-havermout
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haal zelf altijd euroshopper rolled oats, deze:
Of bij een andere supermarkt (plus) zo'n blauwe zak, even foto gemaakt van tabel:
[ afbeelding ]
Idd, is toch weer een half potje creatinequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?
In ieder geval snap ik sws niet waarom ik altijd die Quaker heb gekocht ipv die AH Basic oats. Ik haal die dan wel ipv die Ultra Fine want de macro's zijn nagenoeg hetzelfde.
Thanks brah, scheelt toch weer ¤ 5,-.
Potje winstrol. Wait wut?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, is toch weer een half potje creatineEnige is dat je het ff moet blenden, gooi het altijd per half pak in de blender en dan ff schudden totdat het fijngemalen is.
Hier hebben ze die euroshopper nog wel, zal wel aan de AH liggen.
Met avocado en paprika!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Potje winstrol. Wait wut?
Ik maak tegenwoordig toch shakies voor dem kcals, dus ik blend het sws al.
Had het toch goedquote:
Die schouderophaal op het eind ook, zo van "hmm, ja, zo kan 't ook!"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Snakey het volgende:
Snelste manier om 360 kilo van de bar te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Snakey het volgende:
Snelste manier om 360 kilo van de bar te krijgen.![]()
Yup, idd. Goedkoop daar. Doe het tegenwoordig ook vaak zo :-)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, ik wist niet dat die Ultra Fine Oats zo goedkoop zijn, en dat de macro's zo goed zijn. Gelijk 5kg besteld. Scheelt toch een hoop in vergelijking tot de havermout van Quaker.
Ik heb vorige maand trouwens ook een betere Omega-3 gevonden dan die van NOW foods; http://www.bodyenfitshop.(...)atrol/extreme-omega/
Weet iemand echter waar ik goede vloeibare visolie kan krijgen?
[..]
Bovenrug/nek zit bij mij ook allemaal lekker tight altijd, wat af en toe resulteert in hoofdpijn. Qua foamrollen op die plekken zijn er tig filmpjes op YouTube, dus als je iets intypt in de richting van "foamroll upper back" dan vind je genoeg oefeningen die je kunt doen.
Voor de nek en traps werkt dit ook erg goed vind ik:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:35 schreef RaymondK het volgende:
Facebook site van de Fitline gehaald lol haha![]()
https://www.facebook.com/(...)970530004?ref=stream
Shirtje is speciaal voor Awesome_![]()
![]()
Geintje, broeder v.h. ijzert
Edit:
Werkt alleen als je bent ingelogged zag ik. Hier gewoonde utube link
Geen eens straps met 200KG, hoe bedoel je beestquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
AH Basic 500g voor 41 cent. Niet echt fijn, maar toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?
In ieder geval snap ik sws niet waarom ik altijd die Quaker heb gekocht ipv die AH Basic oats. Ik haal die dan wel ipv die Ultra Fine want de macro's zijn nagenoeg hetzelfde.
Thanks brah, scheelt toch weer ¤ 5,-.
Goed filmpje weer, Ray!quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
Haha. Nooit echt op grip gefaald eigenlijk. Meer altijd op dat dooie punt onderin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen eens straps met 200KG, hoe bedoel je beest
Mja, zit zo'n tripodje onder met magneetvoetjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed filmpje weer, Ray!
1. Respect voor 6x200kg DL
2. LOL @ je shirt weer
3. Had je je phone nou in het squatrack gelegd of zo?
4. Sta je op het eind nou in de spinningzaal?
Jij zit nu op Auschwitz dieet toch? Ik zou dan al blij zijn dat ik mezelf mn bed uit kon hoisten dan...quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij zit nu op Auschwitz dieet toch? Ik zou dan al blij zijn dat ik mezelf mn bed uit kon hoisten dan...
![]()
![]()
Trek je het nog een beetje die low cals?
Hoe kCal zit je nu dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben maandag begonnen het weer langzaam op te voeren. Ik weeg nu 94, buikje is bijna weg maar ik wil nog 4 kilo kwijt. Dan weer heel rustig opbouwen richting de 100, zonder al teveel vet dan.![]()
Doel was in ieder geval het pensje te verliezen, wat gaat lukken. Daar ben ik wel blij mee. Niet al te veel krachtverlies gehad gelukkig, dat zou me erg gefrustreerd hebben hoewel ik ook weet dat dat wel terug komt. Ik zie er stukken beter uit nu. Niet eens echt kleiner maar wel een stuk harder, zeg maar. Meer definitie, hoewel ik denk als ik echt definitie wil zien ik dieper moet dan 90 kilo, dat gaan we niet doen.![]()
Ow, en ik voel me beter dan ooit tevoren. Dat is wel erg opvallend.
Geen idee. Ik heb een paar keer met m'n vrouw meegedaan met dit: http://www.rebootwithjoe.com/quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoe kCal zit je nu dan?
Ik zit nu weer op 94 met buikje nog, maar cut lijkt niet veel zoden aan de dijk te zetten deze keer. En dan met elke dag die verdomde loopband
4kg eraf moet bij mij ook genoeg zijn. Ondanks gewicht stabiel blijft, blijft ader op schouders wel zichtbaar. Vorig jaar had ik dat pas bij 88kg
Van die vent staat op Netflix (amerikaanse netflix) een documentaire. Gaat i na zn eigen suc6 een aantal mensen in amerika op een juicedieet zetten. Enorme truck driver ook van 200kg bijna...quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een paar keer met m'n vrouw meegedaan met dit: http://www.rebootwithjoe.com/
Maar dan wel aangevuld met genoeg proteine per dag. Vrij heftig dus, maar het werkt erg goed. Ik heb ook naar het Velocitiy diet gekeken, maar om je nou zo vol met allerlei supplementen te douwen had ik geen zin in.
Yep gezien. Kwam er via een vriendin aan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Van die vent staat op Netflix (amerikaanse netflix) een documentaire. Gaat i na zn eigen suc6 een aantal mensen in amerika op een juicedieet zetten. Enorme truck driver ook van 200kg bijna...
Nice!quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
Bizar he, die vent had ook allemaal huidontstekingen (auto imuumzikete door de dikkigheid) waarvoor hij aan de pretnison zat. Dat genas ook weer nadat hij afvielquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep gezien. Kwam er via een vriendin aan.
Ach, ik heb 15kg gecut zonder enige cardio te doen. En HIIT is natuurlijk ook cardio, dus doe gewoon wat handig voor je is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef Questular het volgende:
Ik zit nu ook in mn "cut fase" waar ik toch nog wat wil zakken in vet%, nu heb ik een hekel aan cardio en ik vraag me af of er mensen hier tijdens het cutten een HIT training doen ipv cardio. Paar mensen in de gym hier doen 1x per week zo een training en ik denk dat ik het ook eens ga proberen.
Ik heb jarenlang medicijnen tegen brandend maagzuur geslikt. Dat was al een stuk minder dan voor ik dit deed, maar ik heb nu helemaal niks meer nodig. M'n bloeddruk is van iets verhoogd naar normaal gegaan, en ik denk dat m'n LDL level ook een stuk beter is. Maar dat laatste zou ik bloed voor moeten laten prikken om er echt iets over te kunnen zeggen uiteraard. Maar zoals ik al zei, ik voel me beter als ooit tevoren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bizar he, die vent had ook allemaal huidontstekingen (auto imuumzikete door de dikkigheid) waarvoor hij aan de pretnison zat. Dat genas ook weer nadat hij afviel
De 100kg doorbreken is heerlijk! Mentaal een boost, dat gaf het mij in ieder geval.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Straks 100 deadliften, eindelijk 2 plates brah, ziet er natuurlijk veel stoerder uit dan 1 plate met wat 10KG gewichten![]()
Juppquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De 100kg doorbreken is heerlijk! Mentaal een boost, dat gaf het mij in ieder geval.
Hoeveel reps wil je pakken? 5 toch?
Ik blijf een beetje hangen rond de 110, daarvoor ging ik als een gek. Ik ga denk ik 5/3/1 voor m'n grote compounds doen en 4x6 voor de rest van m'n oefeningen. Bankdrukken is echt om te huilen in verhouding tot de rest van m'n statsquote:
Is je techniek wel in orde bij het benchen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje hangen rond de 110, daarvoor ging ik als een gek. Ik ga denk ik 5/3/1 voor m'n grote compounds doen en 4x6 voor de rest van m'n oefeningen. Bankdrukken is echt om te huilen in verhouding tot de rest van m'n stats
hoeveel loopt het achter? Ik kwam vroeger by no means verder dan 60KG, totdat ik meer ging vreten en 5x5 ging toepassen, nu lukt t makkelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje hangen rond de 110, daarvoor ging ik als een gek. Ik ga denk ik 5/3/1 voor m'n grote compounds doen en 4x6 voor de rest van m'n oefeningen. Bankdrukken is echt om te huilen in verhouding tot de rest van m'n stats
Ik ga cycle 2 van 5/3/1 in. Deadlift 5x120 op het programma vanavond. Blijft m'v favoriete trainingsdag!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, 105 DL.
Kost me nog vrij weinig moeite, zeker in verhouding tot OHP en squat (75kg).
Ah okee. Jammer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:21 schreef MrGuma het volgende:
Yo,
met name naar Snakey. Ik heb dat spul dat jij gebruikt geprobeerd maar kreeg er alsnog last van (lichtelijk maar genoeg). De Soya Isolaat is perfect en heb er totaal geen last van!
Thought you'd wanna know.
Je ohp net zo hoog als je squat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, 105 DL.
Kost me nog vrij weinig moeite, zeker in verhouding tot OHP en squat (75kg).
Haha nee, OHP is 50.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je ohp net zo hoog als je squat?
Mwah, achterhaald. Het is vooral in de cut handig. Hoewel je ook gewoon voorzichtig kan zijn met schenken natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef zzzzud het volgende:
Waar kan ik zo'n pannenspray ter vervanging van bakboter/olijfolie vinden? Of is dat een beetje achterhaald?
Dat je een minimale hoeveelheid olie gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
Ik zie vaker van die spray van de Bertolli, is dat hetzelfde en wat is daar het nut van?
http://www.bodyenfitshop.(...)ing-spray-olive-oil/quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef zzzzud het volgende:
Waar kan ik zo'n pannenspray ter vervanging van bakboter/olijfolie vinden? Of is dat een beetje achterhaald?
Cardio is overrated voor cutten. Ik heb nul cardio gedaan en ben 4 kg afgevallen en heb geen kracht verloren (krachtverlies is proportioneel aan hoe slecht een trainingsprogramma is en hoe minder lichaamsvet je hebt)quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef Questular het volgende:
Ik zit nu ook in mn "cut fase" waar ik toch nog wat wil zakken in vet%, nu heb ik een hekel aan cardio en ik vraag me af of er mensen hier tijdens het cutten een HIT training doen ipv cardio. Paar mensen in de gym hier doen 1x per week zo een training en ik denk dat ik het ook eens ga proberen.
5/3/1 doen bij een DL van 110? Wat dacht je van meer dan 5 sets van 5 en vaker per week squatten, bankdrukken en deadliften bij een calorieen surplesse van 500 kcal per dagquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Boys, poging 2 om een GYM MEET op te zetten; aanmelden kan via link.
http://doodle.com/v98z9st4vdgys3h5
Meh, ik train maar 3 dagen, dus dan zou ik richting fullbody moeten. Squat gaat hartstikke goed, niks te klagen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:07 schreef squatbro het volgende:
[..]
5/3/1 doen bij een DL van 110? Wat dacht je van meer dan 5 sets van 5 en vaker per week squatten, bankdrukken en deadliften bij een calorieen surplesse van 500 kcal per dag
Mwah als je 5/3/1 BBB doet op 75% 1rm kun je flink aan de bak. Doe je alles 2x per week.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:07 schreef squatbro het volgende:
[..]
5/3/1 doen bij een DL van 110? Wat dacht je van meer dan 5 sets van 5 en vaker per week squatten, bankdrukken en deadliften bij een calorieen surplesse van 500 kcal per dag
Je bench loopt niet achter...quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:42 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Meh, ik train maar 3 dagen, dus dan zou ik richting fullbody moeten. Squat gaat hartstikke goed, niks te klagen.
Ook OHP vind ik treurig.
Stats nu:
Werksets 4x6
Ohp: 40
Bench: 65 (was 70)
Squat: 90
Deadlift: 110
5x5 vind ik niet echt relaxed om te doen, maar als jullie tips hebben, graag
2200-2800quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel calorieën eten jullie per dag?
Hangt er vanaf waar het aan ligt. Gewoon zorgen dat je goed op de grond staat, je buik en je kont aanspannen en het gewicht recht boven je uitdrukken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Donder bijna om bij mn OHP...
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Een van je twee benen een stapje naar voren? Dat maakt het echter wel verleidelijker om een beetje te cheaten...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Tips?
Hoe bedoel je? Val je naar achter, naar voor, opzij?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Tips?
Heeft-ie z'n linkervoet nu meer naar voren staan of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef Snakey het volgende:
Zo dus. http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
Dan kan je niet uit balans raken.
Het lijkt er op inderdaad. Ik zie ook niet goed of het daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft-ie z'n linkervoet nu meer naar voren staan of lijkt dat maar zo?
Staat ook in de uitleg dat t eventueel kan/mag. Ik doe t zelf niet. Als je voorover danwel achterover valt is het meestal een teken dat je corestrength niet afdoende is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft-ie z'n linkervoet nu meer naar voren staan of lijkt dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |