5/3/1 doen bij een DL van 110? Wat dacht je van meer dan 5 sets van 5 en vaker per week squatten, bankdrukken en deadliften bij een calorieen surplesse van 500 kcal per dagquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje hangen rond de 110, daarvoor ging ik als een gek. Ik ga denk ik 5/3/1 voor m'n grote compounds doen en 4x6 voor de rest van m'n oefeningen. Bankdrukken is echt om te huilen in verhouding tot de rest van m'n stats
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Boys, poging 2 om een GYM MEET op te zetten; aanmelden kan via link.
http://doodle.com/v98z9st4vdgys3h5
Meh, ik train maar 3 dagen, dus dan zou ik richting fullbody moeten. Squat gaat hartstikke goed, niks te klagen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:07 schreef squatbro het volgende:
[..]
5/3/1 doen bij een DL van 110? Wat dacht je van meer dan 5 sets van 5 en vaker per week squatten, bankdrukken en deadliften bij een calorieen surplesse van 500 kcal per dag
Mwah als je 5/3/1 BBB doet op 75% 1rm kun je flink aan de bak. Doe je alles 2x per week.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:07 schreef squatbro het volgende:
[..]
5/3/1 doen bij een DL van 110? Wat dacht je van meer dan 5 sets van 5 en vaker per week squatten, bankdrukken en deadliften bij een calorieen surplesse van 500 kcal per dag
Je bench loopt niet achter...quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:42 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Meh, ik train maar 3 dagen, dus dan zou ik richting fullbody moeten. Squat gaat hartstikke goed, niks te klagen.
Ook OHP vind ik treurig.
Stats nu:
Werksets 4x6
Ohp: 40
Bench: 65 (was 70)
Squat: 90
Deadlift: 110
5x5 vind ik niet echt relaxed om te doen, maar als jullie tips hebben, graag
2200-2800quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel calorieën eten jullie per dag?
Hangt er vanaf waar het aan ligt. Gewoon zorgen dat je goed op de grond staat, je buik en je kont aanspannen en het gewicht recht boven je uitdrukken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Donder bijna om bij mn OHP...
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Een van je twee benen een stapje naar voren? Dat maakt het echter wel verleidelijker om een beetje te cheaten...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Tips?
Hoe bedoel je? Val je naar achter, naar voor, opzij?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Tips?
Heeft-ie z'n linkervoet nu meer naar voren staan of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef Snakey het volgende:
Zo dus. http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
Dan kan je niet uit balans raken.
Het lijkt er op inderdaad. Ik zie ook niet goed of het daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft-ie z'n linkervoet nu meer naar voren staan of lijkt dat maar zo?
Staat ook in de uitleg dat t eventueel kan/mag. Ik doe t zelf niet. Als je voorover danwel achterover valt is het meestal een teken dat je corestrength niet afdoende is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heeft-ie z'n linkervoet nu meer naar voren staan of lijkt dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |