Dit. Vorm >> gewicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
je doet wel zeer strikte form. Kan dat wel waarderen
Opzich kan je er ook een upright row van maken zodat je bijna geheel de focus legt op de traps. Dan gebruik je de spieren ook weer net iets anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef Dizorn het volgende:
Op zich is het toch niet fout om naar je borstbeen aan te halen bij BOR? Alleen gebruik je net je spieren anders dan als je je navel als mikpunt neemt. Net waar je je kracht wil lijkt me
Bovenrug/nek zit bij mij ook allemaal lekker tight altijd, wat af en toe resulteert in hoofdpijn. Qua foamrollen op die plekken zijn er tig filmpjes op YouTube, dus als je iets intypt in de richting van "foamroll upper back" dan vind je genoeg oefeningen die je kunt doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat foamrollen betreft vind ik bovenrug/nek erg lastig om te doen terwijl ik daar het meeste last heb qua vastzitten. Jij nog tips hoe ik dat het beste kan doen?
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra finequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, ik wist niet dat die Ultra Fine Oats zo goedkoop zijn, en dat de macro's zo goed zijn. Gelijk 5kg besteld. Scheelt toch een hoop in vergelijking tot de havermout van Quaker.
Wat zijn de macro's?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra fine
Juistem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra fine
75 kcal (dus 1875 kcal per pak)quote:
Andere bron:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
75 kcal (dus 1875 kcal per pak)
7 gram vet (1,5g verzadigd, 3g enkelvoudig onverzadigd, 2,5g meevoudig onverzadigd)
59 gram Koolhydraten (waarvan suikers 0,7g). Dit zijn voor een groot gedeelte ook nog eens complexe koolhydraten, deze verteren langzaam.
10 gram vezels (erg veel)
14 gram eiwitten (erg veel).
is een c/p van preppers.nl, kan t momenteel niet valideren.
Deze right?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Per 100gr:
352 kcal
13.5 eiwit
58.7 koolhydraten
7 vet
Haal zelf altijd euroshopper rolled oats, deze:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze right?
http://www.ah.nl/appie/pr(...)5/ah-basic-havermout
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haal zelf altijd euroshopper rolled oats, deze:
Of bij een andere supermarkt (plus) zo'n blauwe zak, even foto gemaakt van tabel:
[ afbeelding ]
Idd, is toch weer een half potje creatinequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?
In ieder geval snap ik sws niet waarom ik altijd die Quaker heb gekocht ipv die AH Basic oats. Ik haal die dan wel ipv die Ultra Fine want de macro's zijn nagenoeg hetzelfde.
Thanks brah, scheelt toch weer ¤ 5,-.
Potje winstrol. Wait wut?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, is toch weer een half potje creatineEnige is dat je het ff moet blenden, gooi het altijd per half pak in de blender en dan ff schudden totdat het fijngemalen is.
Hier hebben ze die euroshopper nog wel, zal wel aan de AH liggen.
Met avocado en paprika!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Potje winstrol. Wait wut?
Ik maak tegenwoordig toch shakies voor dem kcals, dus ik blend het sws al.
Had het toch goedquote:
Die schouderophaal op het eind ook, zo van "hmm, ja, zo kan 't ook!"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Snakey het volgende:
Snelste manier om 360 kilo van de bar te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef Snakey het volgende:
Snelste manier om 360 kilo van de bar te krijgen.![]()
Yup, idd. Goedkoop daar. Doe het tegenwoordig ook vaak zo :-)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, ik wist niet dat die Ultra Fine Oats zo goedkoop zijn, en dat de macro's zo goed zijn. Gelijk 5kg besteld. Scheelt toch een hoop in vergelijking tot de havermout van Quaker.
Ik heb vorige maand trouwens ook een betere Omega-3 gevonden dan die van NOW foods; http://www.bodyenfitshop.(...)atrol/extreme-omega/
Weet iemand echter waar ik goede vloeibare visolie kan krijgen?
[..]
Bovenrug/nek zit bij mij ook allemaal lekker tight altijd, wat af en toe resulteert in hoofdpijn. Qua foamrollen op die plekken zijn er tig filmpjes op YouTube, dus als je iets intypt in de richting van "foamroll upper back" dan vind je genoeg oefeningen die je kunt doen.
Voor de nek en traps werkt dit ook erg goed vind ik:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:35 schreef RaymondK het volgende:
Facebook site van de Fitline gehaald lol haha![]()
https://www.facebook.com/(...)970530004?ref=stream
Shirtje is speciaal voor Awesome_![]()
![]()
Geintje, broeder v.h. ijzert
Edit:
Werkt alleen als je bent ingelogged zag ik. Hier gewoonde utube link
Geen eens straps met 200KG, hoe bedoel je beestquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
AH Basic 500g voor 41 cent. Niet echt fijn, maar toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?
In ieder geval snap ik sws niet waarom ik altijd die Quaker heb gekocht ipv die AH Basic oats. Ik haal die dan wel ipv die Ultra Fine want de macro's zijn nagenoeg hetzelfde.
Thanks brah, scheelt toch weer ¤ 5,-.
Goed filmpje weer, Ray!quote:Op woensdag 25 juni 2014 05:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
Haha. Nooit echt op grip gefaald eigenlijk. Meer altijd op dat dooie punt onderin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen eens straps met 200KG, hoe bedoel je beest
Mja, zit zo'n tripodje onder met magneetvoetjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed filmpje weer, Ray!
1. Respect voor 6x200kg DL
2. LOL @ je shirt weer
3. Had je je phone nou in het squatrack gelegd of zo?
4. Sta je op het eind nou in de spinningzaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |