Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
@Snakey en de rest
Nog steeds goede form?
En wel duidelijk te zien dat k een beetje ben gegroeid.
En:
dat wou ik ook zeggen idd. buffel aan het worden srsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
@Snakey en de rest
En wel duidelijk te zien dat k een beetje ben gegroeid.
Wat foamrollen betreft vind ik bovenrug/nek erg lastig om te doen terwijl ik daar het meeste last heb qua vastzitten. Jij nog tips hoe ik dat het beste kan doen?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet HIIT op het fietsje? Kun je ook mooi verzwaren tijdens de sprints.
[..]
Foamrollen is geen heilige graal, maar vaak als ik ergens pijntjes heb dan helpt foamrollen of met de lacrosse bal erin wroeten erg goed.
[..]
I know dat feel brah. Gisteren sinds lange tijd 4000 kcal opgepikt bij de Mac. Voelde me niet op en top een paar uur na die maaltijd.Mijn maag had er ook moeite mee. Op zulke momenten heb je echt zin in 'gezond' voedsel.
![]()
Bijna op jouw niveauquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat wou ik ook zeggen idd. buffel aan het worden srs![]()
das 't effectiefst, dus why notquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
je doet wel zeer strikte form. Kan dat wel waarderen
Daarom zag ik dus ineens trapsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
Zoals snakey al aangeeft is het de bedoeling om bij een BOR de bar naar je buik toe te halen. Let hierbij op je schouders. Deze horen laag te blijven terwijl je nu de bar naar je borst toe trekt en een soort shrug uitvoert. De squat ziet er goed uit
Dit. Vorm >> gewicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
je doet wel zeer strikte form. Kan dat wel waarderen
Opzich kan je er ook een upright row van maken zodat je bijna geheel de focus legt op de traps. Dan gebruik je de spieren ook weer net iets anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef Dizorn het volgende:
Op zich is het toch niet fout om naar je borstbeen aan te halen bij BOR? Alleen gebruik je net je spieren anders dan als je je navel als mikpunt neemt. Net waar je je kracht wil lijkt me
Bovenrug/nek zit bij mij ook allemaal lekker tight altijd, wat af en toe resulteert in hoofdpijn. Qua foamrollen op die plekken zijn er tig filmpjes op YouTube, dus als je iets intypt in de richting van "foamroll upper back" dan vind je genoeg oefeningen die je kunt doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat foamrollen betreft vind ik bovenrug/nek erg lastig om te doen terwijl ik daar het meeste last heb qua vastzitten. Jij nog tips hoe ik dat het beste kan doen?
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra finequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit, ik wist niet dat die Ultra Fine Oats zo goedkoop zijn, en dat de macro's zo goed zijn. Gelijk 5kg besteld. Scheelt toch een hoop in vergelijking tot de havermout van Quaker.
Wat zijn de macro's?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra fine
Juistem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Euroshopper is 78 cent per kilo, even in de blender en ze zijn ook ultra fine
75 kcal (dus 1875 kcal per pak)quote:
Andere bron:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
75 kcal (dus 1875 kcal per pak)
7 gram vet (1,5g verzadigd, 3g enkelvoudig onverzadigd, 2,5g meevoudig onverzadigd)
59 gram Koolhydraten (waarvan suikers 0,7g). Dit zijn voor een groot gedeelte ook nog eens complexe koolhydraten, deze verteren langzaam.
10 gram vezels (erg veel)
14 gram eiwitten (erg veel).
is een c/p van preppers.nl, kan t momenteel niet valideren.
Deze right?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Per 100gr:
352 kcal
13.5 eiwit
58.7 koolhydraten
7 vet
Haal zelf altijd euroshopper rolled oats, deze:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze right?
http://www.ah.nl/appie/pr(...)5/ah-basic-havermout
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haal zelf altijd euroshopper rolled oats, deze:
Of bij een andere supermarkt (plus) zo'n blauwe zak, even foto gemaakt van tabel:
[ afbeelding ]
Idd, is toch weer een half potje creatinequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Euroshopper is toch van de AH, wat niet meer bestaat?
In ieder geval snap ik sws niet waarom ik altijd die Quaker heb gekocht ipv die AH Basic oats. Ik haal die dan wel ipv die Ultra Fine want de macro's zijn nagenoeg hetzelfde.
Thanks brah, scheelt toch weer ¤ 5,-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |