En wat voor taart wordt het dit keer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Taart bakken.En naar bedden kijken.
Die was mooi jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vond dit gister toch wel de beste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of op je gezichtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan vogelschijt in je haar
Schwarzwalder kirsch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor taart wordt het dit keer?
Oh gawd lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schwarzwalder kirsch.Zelf nog nooit op, maar m'n schoonvader schijnt het lekker te vinden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schwarzwalder kirsch.Zelf nog nooit op, maar m'n schoonvader schijnt het lekker te vinden.
Flabbergasted, ik ben het.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.quote:
En wat is buitenspel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.
Dus die foto in de OP vond ik dan ook wel hilarisch
Maar ga me niet vragen wie er gescoord heeft. Of wie de keeper is. En dat soort onzin.
:/ ik heb ook drie keer die droom gehad afgelopen wekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had laatst een paar keer de droom dat mijn tanden uitvielen. Ik meende dat dit betekende dat er dan iemand in je naaste omgeving zou overlijden of "weg" zou gaan, iets met verlies in elk geval.
En blijkbaar belde gister mijn oom die al 3 jaar dar.mk.anke.r heeft dat hij nu in maanden denkt en niet meer in jaren.![]()
Blijkbaar komt hij ook bijna niet meer buiten omdat alles onder de 30 graden te koud is voor hem. en slaapt hij hele dagen. Vreselijk dit.
Al heeft hij het wel veel langer "uitgehouden" dan ze hadden gedacht.
vielen ze uit of brokkelden ze af?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
:/ ik heb ook drie keer die droom gehad afgelopen weken
Zuurpruim.quote:
Eh min of meer beide. Eerst vielen ze eruit, toen werden ze terug gezet door de tandarts. En toen brokkelden ze langzaam af ;/quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vielen ze uit of brokkelden ze af?
Raar...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh min of meer beide. Eerst vielen ze eruit, toen werden ze terug gezet door de tandarts. En toen brokkelden ze langzaam af ;/
Picsquote:
Je hebt me toch gezienquote:
Nouja ik droom elke nacht de meest vreemde dingen dus ik ben er aan gewend.quote:
same here, ik had vannacht 4 nachtmerries. En ze spoken nog door m'n hoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja ik droom elke nacht de meest vreemde dingen dus ik ben er aan gewend.
Toen wist ik amper wie je was en je was een beetje stil enzoquote:
Komt omdat die ene constant aan het woord wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toen wist ik amper wie je was en je was een beetje stil enzo
Vertel. Inb4 nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
same here, ik had vannacht 4 nachtmerries. En ze spoken nog door m'n hoofd.
Dat gaat straks leuk worden als ik Lariam moet slikken tegen malaria
Misschien had je op tafel moeten gaan dansen met je jeugdigheidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat die ene constant aan het woord wasen daarvoor was het awkward stil. En ik ben dan geen persoon die een onderwerp op tafel dumpt. Later die avond, was het een stuk gezelliger. En nee, niet omdat jullie toen weg waren.
2x van Persie (royco zn grote voorbeeld/held)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.
Dus die foto in de OP vond ik dan ook wel hilarisch
Maar ga me niet vragen wie er gescoord heeft. Of wie de keeper is. En dat soort onzin.
Wat betekent het als je droomt dat je fijn knuffelt met iemand?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:30 schreef Fascination het volgende:
http://droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/tanden
Zo onzeker jullie.
dat krijg je als er mensen komen die elkaar niet kennenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien had je op tafel moeten gaan dansen met je jeugdigheid![]()
Maar een akward feestje was het wel ja
Ik lees hier dat je dan wrs geïnfecteerd bent met hiv.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat betekent het als je droomt dat je fijn knuffelt met iemand?
RIP kaneelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lees hier dat je dan wrs geïnfecteerd bent met hiv.
En dan nog waren we de gangmakersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat krijg je als er mensen komen die elkaar niet kennenik had jou en JB wel gezien in KLB, waar ik toen nog een beetje actief was. Maar dat was ook maar minimaal.
HJ was ook stil. typischquote:
Ben je weer in een lekkere stemming.quote:
Ik vind het echt heel erg lelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom is dit nu helemaal "hot"?
http://www.desigual.com/nl_NL/dameskleding/
Je had hem wrs uitgeputquote:
quote:
Inderdaad, ik snap niet waar al die ophef vandaan komt. Zeker omdat ze die CR sponzoren.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je weer in een lekkere stemming.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je doet raar.quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
Colorrun. Dat hardloop gedoe waar ze met verf gooien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:23 schreef Tamashii het volgende:
Wat is CR? Desigual vind ik ook niet mooi
Oooooh dat is wel grappig. Past indd wel bij het design van desigualquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Colorrun. Dat hardloop gedoe waar ze met verf gooien.
Kansloze hypegedoe.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Colorrun. Dat hardloop gedoe waar ze met verf gooien.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh dat is wel grappig. Past indd wel bij het design van desigual
Hoezo? ik weet niet goed waar het voor is eigenlijk, maar zie soms wel eens van die foto's voorbij komen. Maar het lijkt meer op een Hype.quote:
Omdat het in één keer zo'n ding is wat 'iedereen' wil doen. Ook heel veel mensen die normaalgesproken nooit een meter hardlopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Hoezo? ik weet niet goed waar het voor is eigenlijk, maar zie soms wel eens van die foto's voorbij komen. Maar het lijkt meer op een Hype.
Ach als mensen er lol in hebben. Wmb geldt dat voor alles, gister ook met wk. Iedereen word gek, je hoort hier vuurwerk en mensen die gillen.quote:
Waarom is het dan "Kansloos"? Dat meer mensen van hun stoel afkomen en gaan sporten vind ik alles behalve kansloos eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat het in één keer zo'n ding is wat 'iedereen' wil doen. Ook heel veel mensen die normaalgesproken nooit een meter hardlopen.
Ook herkenbaar. Ik zat gister op het Plein, man wat een rariteitenkabinet is dat met zo'n WK wedstrijd. Ik heb genoten van het volk dat daar rondliep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Ach als mensen er lol in hebben. Wmb geldt dat voor alles, gister ook met wk. Iedereen word gek, je hoort hier vuurwerk en mensen die gillen.het is máár voetbal he
Nou dat prima. Maar kun je je ook voorstellen wat er gebeurd als we verliezen? Dan hebben we weer zoveel miljoen schade omdat mensen zich niet kunnen beheersen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. Ik zat gister op het Plein, man wat een rariteitenkabinet is dat met zo'n WK wedstrijd. Ik heb genoten van het volk dat daar rondliep.
Omdat ze enkel van hun stoel afkomen om mee te doen aan een colorrun, niet zozeer om daadwerkelijk te gaan bewegen,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom is het dan "Kansloos"? Dat meer mensen van hun stoel afkomen en gaan sporten vind ik alles behalve kansloos eigenlijk.
In de stad valt dat wel mee, is mijn inschatting. Kijk op Omroep West en lees de berichten over het Jonckbloetplein. Daar maakt het niet uit of er wordt gewonnen of verloren, gesloopt en gereld wordt er.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:33 schreef Tamashii het volgende:
Nou dat prima. Maar kun je je ook voorstellen wat er gebeurd als we verliezen? Dan hebben we weer zoveel miljoen schade omdat mensen zich niet kunnen beheersen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de stad valt dat wel mee, is mijn inschatting. Kijk op Omroep West en lees de berichten over het Jonckbloetplein. Daar maakt het niet uit of er wordt gewonnen of verloren, gesloopt en gereld wordt er.
Absoluut.quote:
ik denk niet dat je mee kan doen aan de colorrun als je nooit loopt. Want iemand zonder conditie staat na 200 meter al te kotsen langs de weg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze enkel van hun stoel afkomen om mee te doen aan een colorrun, niet zozeer om daadwerkelijk te gaan bewegen,
dat vind ik gewoon bizar, ik begrijp dat echt niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de stad valt dat wel mee, is mijn inschatting. Kijk op Omroep West en lees de berichten over het Jonckbloetplein. Daar maakt het niet uit of er wordt gewonnen of verloren, gesloopt en gereld wordt er.
Of van de poeder in je slokdarm.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk niet dat je mee kan doen aan de colorrun als je nooit loopt. Want iemand zonder conditie staat na 200 meter al te kotsen langs de weg.
Dat ook jaquote:
Je moet eens filmpjes gaan bekijken, het is maar een paar km en de meeste niet geoefende lopers wandelen gewoon, of rennen een stukje, gaan dan weer dansen of gek doen en komen fluitend over de finish.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk niet dat je mee kan doen aan de colorrun als je nooit loopt. Want iemand zonder conditie staat na 200 meter al te kotsen langs de weg.
Beter dan in je endeldarm, anders ben je wel heel raar gevallenquote:
Oh ik dacht echt dat ze minstens 5 of 10 of 15 km moesten hardlopenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet eens filmpjes gaan bekijken, het is maar een paar km en de meeste niet geoefende lopers wandelen gewoon, of rennen een stukje, gaan dan weer dansen of gek doen en komen fluitend over de finish.
Het is meer het spektakel, de hype, muziek, maisverf bommen en het "feel good" verhaal dan dat het een serieuze hardloopwedstrijd is met competitie erin.
Nee, het draait echt om het feestje en "feel good"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt dat ze minstens 5 of 10 of 15 km moesten hardlopen
onthaaltquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, het draait echt om het feestje en "feel good"
Kleur, kleur en nog meer kleur, maar daarnaast heel veel fun. Deze fun run van 5 kilometer wordt ook wel de Happiest 5K on the Planet genoemd en dat is niet voor niets. Wat The Color Run ™ uniek maakt is het enorme groepsgevoel in een zeer uiteenlopende leeftijdscategorie. Alle deelnemers, jong, oud en zelfs de allerkleinsten beginnen geheel gekleed in het wit en bij elke kilometer worden zij ondergedompeld in een andere kleur. The Color Run™ draait niet om het neerzetten van de beste tijd, maar juist om op een leuke manier met elkaar gezond bezig te zijn. Be Healthy Be Happy Be You!
Ieder kilometer punt is voorzien van een Color Station, elk met een eigen kleur en natuurlijk met muziek! Alle Color Runners worden van top tot teen ondergedompeld in kleurenpoeder. Na 5 kilometer te hebben gerend, gedanst, gehuppeld of gewandeld wordt iedereen als een held onthaalt en barst het feest los! Samen met de leukste Dj's, heel veel kleurpoeder, dansers en danseressen zetten wij de boel op zijn kop en zorgen we voor de meest vrolijke en kleurrijke dag van je leven!
Oké dus jij zit hierachterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik vind desigual wel leuk![]()
Niet alles, maar ik houd wel van kleurtjes
Al jaren btw en ik heb er ook wat dingetjes van
Niet je dure asics nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar welke schoenen moet je dan aan doen?! [ afbeelding ]
Die kun je natuurlijk weggooien daarna!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, het draait echt om het feestje en "feel good"
Kleur, kleur en nog meer kleur, maar daarnaast heel veel fun. Deze fun run van 5 kilometer wordt ook wel de Happiest 5K on the Planet genoemd en dat is niet voor niets. Wat The Color Run ™ uniek maakt is het enorme groepsgevoel in een zeer uiteenlopende leeftijdscategorie. Alle deelnemers, jong, oud en zelfs de allerkleinsten beginnen geheel gekleed in het wit en bij elke kilometer worden zij ondergedompeld in een andere kleur. The Color Run™ draait niet om het neerzetten van de beste tijd, maar juist om op een leuke manier met elkaar gezond bezig te zijn. Be Healthy Be Happy Be You!
Ieder kilometer punt is voorzien van een Color Station, elk met een eigen kleur en natuurlijk met muziek! Alle Color Runners worden van top tot teen ondergedompeld in kleurenpoeder. Na 5 kilometer te hebben gerend, gedanst, gehuppeld of gewandeld wordt iedereen als een held onthaalt en barst het feest los! Samen met de leukste Dj's, heel veel kleurpoeder, dansers en danseressen zetten wij de boel op zijn kop en zorgen we voor de meest vrolijke en kleurrijke dag van je leven!
Net 3 kwartier wakker, heerlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 05:40 schreef Moeraskat het volgende:
Al anderhalf uur wakker en niet meer kunnen slapen.
quote:
Dat is wel heel vroeg, maar moet kunnen. Dan ook tegen een uur of drie alvast je bed in?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik begin zo al aan mijn avondeten hoor.
Ik heb wát dingetjes, vind het te duur om de winkel leeg te kopen en de kwaliteit is niet geweldigquote:
Ja, zoiets wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg, maar moet kunnen. Dan ook tegen een uur of drie alvast je bed in?
Ik moet er niet aan denken, maar ieder zijn dingquote:
ik was om 4 uur wakker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, maar ieder zijn ding
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
Toen sliep ik net een uurtjequote:
oke ik doe mijn best, heb je stokjes voor tussen mijn ogen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen sliep ik net een uurtje
Maar als ik jou was zou ik toch proberen vol te houden tot een uur of 10 vanavond. Al is het alleen maar om nog een beetje goed slaapritme te houden.
Niet dat die van mij briljant is btw
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
Stokjes heb ik niet maar een rolletje plakband moet het ook wel doen denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke ik doe mijn best, heb je stokjes voor tussen mijn ogen?
tandenstokersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stokjes heb ik niet maar een rolletje plakband moet het ook wel doen denk ik
Kan, maar puntige dingen in de buurt van ogen?quote:
graagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stokjes heb ik niet maar een rolletje plakband moet het ook wel doen denk ik
Je zal er alleen niet knapper van worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal er alleen niet knapper van worden.ik ben een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat maakt het er niet beter op nee.quote:
Ik denk niet dat het resultaat erg zal verschillen na het aanbrengen van de plakband.quote:
het plakbandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het resultaat erg zal verschillen na het aanbrengen van de plakband.
Check dit:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk raar, want het is wel de band.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk raar, want het is wel de band.
waarom zit die ene in een wasmachine?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Check dit:
[ afbeelding ]
Misschien een leuk rollenspel voor Lenny en Pip. :$
Ik ben net wakkerquote:
oh dat heb je nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zit die ene in een wasmachine?
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zit die ene in een wasmachine?
ooow, okequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee! Ik heb nu 6 of 7 afleveringen gezien!
Zoiets begreep ik idd alquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.
Zeker die gevangenisserie, aangezien ze oranje pakjes dragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker die gevangenisserie, aangezien ze oranje pakjes dragen.
Ik wilde een gelequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.
Ik zit met jou in het keukenteam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.
Ik een roze.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit met jou in het keukenteam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nee?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al die klaagtopics gezien over dat oranje kleurtje?
Nee, kijk haast nooit meer in klb.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al die klaagtopics gezien over dat oranje kleurtje?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.
KLB / FOK! is dom bezig. :') Idiote reclame.
KLB / Ongevraagd mijn username Oranje maken
KLB / Namen zijn weer zonder toestemming oranje gemaakt
geloof dat er nog wel wat meer waren, alleen dit kon ik zo gauw effe vinden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.
KLB / FOK! is dom bezig. :') Idiote reclame.
KLB / Ongevraagd mijn username Oranje maken
KLB / Namen zijn weer zonder toestemming oranje gemaakt
geloof dat er nog wel wat meer waren, alleen dit kon ik zo gauw effe vinden.
Volgens mij wordt dat in minimaal 1 van die topics ook nog eens aangehaald idd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
Niet weten dat Orange the new Black is
dat zal wel ja, ik heb ze niet open gedaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat in minimaal 1 van die topics ook nog eens aangehaald idd!
Ik eentje. Heb ik zelfs in gereageerdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zal wel ja, ik heb ze niet open gedaan.
Dat is lef hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik eentje. Heb ik zelfs in gereageerd
ik begrijp niet dat mensen zich daar druk om makenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze schijnen ook niet te snappen dat FOK een NL site is en dat de eigenaar van voetbal houdt
Dat ook niet iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is lef hebben
[..]
ik begrijp niet dat mensen zich daar druk om maken
Ik hoop zo dat Nederland kampioen wordt ivm die actie van de Mediamarkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Ok, deze zaak is vandaag de sjaak. Schoenen kopen dames?
[ afbeelding ]
waar is t dan? ^^quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Ok, deze zaak is vandaag de sjaak. Schoenen kopen dames?
[ afbeelding ]
gratis strap-on?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Nederland kampioen wordt ivm die actie van de Mediamarkt.
voor iedereen?quote:
Anders ging je?quote:
Whehe.quote:
quote:
Nee, maar Fas wel.quote:
Pics hoe jullie elkaar liggen te doen danquote:
Geen idee, het kwam voorbij op mijn facebook.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pics hoe jullie elkaar liggen te doen dan
Alles een keertje proberen toch, zeker vrouw-vrouw en straponquote:
Doe nou niet net of je dat niet weet...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Moest Oranje gisteren spelen? Wat een madness die tweede helft. Pfff... Wel geinig om je collega's dronken te zien
Daar wil ik ook wel pics van!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles een keertje proberen toch, zeker vrouw-vrouw en strapon
Nou, ik zie mezelf ook nog niet gauw met een strap-on.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles went!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srs
Dit zegt alles:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Moest Oranje gisteren spelen? Wat een madness die tweede helft. Pfff... Wel geinig om je collega's dronken te zien
Ow jammerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik zie mezelf ook nog niet gauw met een strap-on.
Maar goed, ik heb nog wat jaren, misschien dat ik er over tien jaar anders over denk.
Blinddoek omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srs
Ik ben daar toch veel te dozig voorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow jammer![]()
Lijkt me wel een lekker gezicht als jij een andere vrouw doet zo
[..]
Blinddoek om
Ik help welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar toch veel te dozig voor
ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar toch veel te dozig voor
kweet het niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alles went!
En je kan ook lachen en daarna alsnog seks hebben en denken: Hee,dat was best leuk eigenlijk
Niet nodig:quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
Mij lijkt het supergeil.![]()
inb4 too much info
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel pics filmpjes van!
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
inb4 too much info
Nee hoor, dat laatste valt wel mee, is best leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
inb4 too much info
Dát is wel TMIquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
Nou, MK en JB met een blinddoek op de vloer en Fas ervoor
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwenquote:
ikzal niet naar je geboortepakje kijken, oke?quote:
ik vond het ook een beetje TMI toen je vertelde dat je net bobby gepijpt had.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwen
In Sappemeer.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwen
Dat kan ook niet, je hebt een blinddoek omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ikzal niet naar je geboortepakje kijken, oke?
Tmi of jaloers?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het ook een beetje TMI toen je vertelde dat je net bobby gepijpt had.
slapenlopze nachten dit dat
quote:
dat kun jij niet zien met je eigen blinddoekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je hebt een blinddoek om
Niks jammer. Dat is er of het is er niet. En als het niet zo voelt dan moet je het niet doen toch,quote:
Tmi zei ik toch?quote:
Tussen de regels door met je slapeloze nachten.quote:
Balen voor de dames.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)ondeman_in_sappemeer
Ik geloof Adoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat kun jij niet zien met je eigen blinddoek
Zo bedoelde ik het niet. :$quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks jammer. Dat is er of het is er niet. En als het niet zo voelt dan moet je het niet doen toch,
Ja van de mi's die ik niet wildequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tussen de regels door met je slapeloze nachten.
Thanks.quote:
Nou, dat dat jammer is voor meer dominantere types als ik.quote:
ja hequote:
Wil jij elk meisje domineren dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dat dat jammer is voor meer dominantere types als ik.
Ben jij dominant?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja heals troost wil ik wel een kitten van je.
Touche hoor. Ik heb er nog wel een over maar die gaat alleen voor iets heel bijzonders wegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja heals troost wil ik wel een kitten van je.
Ik zit vanavond op indian summerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
Vanavond feestje hier! Ik zal zo ff wat champagne in huis halen en een paar strap-ons!
Oh dus ik ben niet bijzonder genoeg, fijn dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Touche hoor. Ik heb er nog wel een over maar die gaat alleen voor iets heel bijzonders weg
quote:
waarom een paar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
Vanavond feestje hier! Ik zal zo ff wat champagne in huis halen en een paar strap-ons!
ehhhquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
Krijg ik jou dan in ruil voor de kitten?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dus ik ben niet bijzonder genoeg, fijn dit.
[..]
Mis je behoorlijk wat funquote:
Hee ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
Je weet dat ik niet in de juiste periode van de maand zit toch?
Ik zat op deze opmerking te wachtenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
geilquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
is dat de voorwaarde?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijg ik jou dan in ruil voor de kitten?
Ik dacht dat Tamashii ook wilde, maar die zit liever op een festival, dan haal ik er maar eentje!quote:
Is vast al minder en anders zo'n stop erin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
hebben jullie hem niet bij mm gekocht?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koop je een TV bij MediaMarkt en wordt Nederland kampioen, dan ontvang je het volledige aankoopbedrag van je TV terug!!
Deze MediaMarkt WK- actie geldt voor alle TV’s die te koop zijn bij MediaMarkt.
Het maakt dus niet uit of het gaat om een Smart TV, een Ultra HD TV of een Curved 3D televisie.
Alle TV’s zijn in principe gratis, zolang Nederland maar het WK wint. De WK- actie gaat nog door tot 13 juni.
Net te laat dus
Dat lijkt me geen bezwaarquote:
Neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hebben jullie hem niet bij mm gekocht?
Lunteren, ¤ 1049, kon weinig goedkopers vindenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hebben jullie hem niet bij mm gekocht?
Maatje blackzilla.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tamashii ook wilde, maar die zit liever op een festival, dan haal ik er maar eentje!
Nog voorkeur qua maat/ formaat (Fas)?
Je bereidt d'r vast voor op haar bevalling?quote:
Srs???? Hahahaha geniaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lunteren, ¤ 1049, kon weinig goedkopers vinden
wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
Dus eigenlijk wil jij mij gewoon voor je zelf.quote:
quote:
heb je wel het EU model dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lunteren, ¤ 1049, kon weinig goedkopers vinden
Precies, zo altruïstisch ben ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bereidt d'r vast voor op haar bevalling?
NL model zelfs. Appstore, alles NL.quote:
Dit overkomt alleen hele goede vriendinnen dus wanneer gaan we een girlsnight houden met mierzoete cocktails en maskertjes en voetenbadjes?quote:
En chocolade?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit overkomt alleen hele goede vriendinnen dus wanneer gaan we een girlsnight houden met mierzoete cocktails en maskertjes en voetenbadjes?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil jij mij gewoon voor je zelf.Oh ik kan heel goed delen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ik ben er niet bijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bereidt d'r vast voor op haar bevalling?
Arme Ado, zie een aantal posten van mij hiervoor waar niemand op gereageerd heeft.quote:
Nou dat vind ik leuk. Daar hebben wij gewoond. Is super dichtbij.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe nou niet net of je dat niet weet...
Oh dan is het goed. In Rotterdam kon je prijsaanvraag doen en kreeg je ook veel korting als je hem zelf ophaalde. Was toen iets van 1200 euro met jaar Netflixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NL model zelfs. Appstore, alles NL.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, lekker, die mag je dan eerst op hem uitproberen![]()
Ik haat jou echt.quote:
Gok uitverkoop, model van 2013 dacht ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. In Rotterdam kon je prijsaanvraag doen en kreeg je ook veel korting als je hem zelf ophaalde. Was toen iets van 1200 euro met jaar Netflix
Ado gaat een anal stretching tegemoet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arme Ado, zie een aantal posten van mij hiervoor waar niemand op gereageerd heeft.
Dat gelieg van jou constantquote:
Dan was t dus helemaal nergens voor nodig om die opmerking te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gezien samen met dik 7 miljoen andere Nederlanders, anders had ik m'n collega's ook niet dronken zien worden.echt he...
Nee hoor, ik doe de cateringquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ado gaat een anal stretching tegemoet?
Fas gaat zichzelf neuken bij jullie op de bank?quote:
Ik niet. Ik wil mk wel voor mezelf.quote:
Uuh, jouw toch ook?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas gaat zichzelf neuken bij jullie op de bank?okeu
Jawel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was t dus helemaal nergens voor nodig om die opmerking te maken
Ga jij dan op de skippybal?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, met dat formaat, mag jij hem testen schatje
mijn wat?quote:
Nou dan krijgt ze geen kitten van mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij dan op de skippybal?
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je goed!quote:
krijgt ze er 2 van mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dan krijgt ze geen kitten van mij.
Ga je die nou gewoon geven. Dikke ruzie hier hoor!quote:
Nu is dat nieuwe nummer van frans bauer totaal anders in mijn hoofdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zei je nou weerquote:
Ik heb gisteren 1,5 uur in de file gestaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jawel. Je was er niet echt bij een aantal topics terug. Ik ben gewoon een beetje laat
Ik ben er toch niet bij-hijquote:
Ik bind je gewoon vast en laat een stel bosnegers komen. Dan ben je veel te druk en daarna te moe voor ruziequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga je die nou gewoon geven. Dikke ruzie hier hoor!
Die vleesfabriek daar tussen je benen.quote:
En dáárna te dankbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bind je gewoon vast en laat een stel bosnegers komen. Dan ben je veel te druk en daarna te moe voor ruzie
Jammer. Had een leuke meet kunnen zijnquote:
Ik wil hem wel even bij jou aanwijzen met mijn stok.quote:
Nou Ado, als dit geen hint is.quote:
Even vastleggen voor later dit.quote:
Tja, ik ben een lompe dyke, wat wil je.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:56 schreef Tamashii het volgende:
Gvd ik vind die reactie van jb toch ietwat subtieler.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even bij jou aanwijzen met mijn stok.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even bij jou aanwijzen met mijn stok.
Hahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, ik ben een lompe dyke, wat wil je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |