En wat voor taart wordt het dit keer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Taart bakken.En naar bedden kijken.
Die was mooi jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vond dit gister toch wel de beste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of op je gezichtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan vogelschijt in je haar
Schwarzwalder kirsch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor taart wordt het dit keer?
Oh gawd lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schwarzwalder kirsch.Zelf nog nooit op, maar m'n schoonvader schijnt het lekker te vinden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schwarzwalder kirsch.Zelf nog nooit op, maar m'n schoonvader schijnt het lekker te vinden.
Flabbergasted, ik ben het.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.quote:
En wat is buitenspel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.
Dus die foto in de OP vond ik dan ook wel hilarisch
Maar ga me niet vragen wie er gescoord heeft. Of wie de keeper is. En dat soort onzin.
:/ ik heb ook drie keer die droom gehad afgelopen wekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had laatst een paar keer de droom dat mijn tanden uitvielen. Ik meende dat dit betekende dat er dan iemand in je naaste omgeving zou overlijden of "weg" zou gaan, iets met verlies in elk geval.
En blijkbaar belde gister mijn oom die al 3 jaar dar.mk.anke.r heeft dat hij nu in maanden denkt en niet meer in jaren.![]()
Blijkbaar komt hij ook bijna niet meer buiten omdat alles onder de 30 graden te koud is voor hem. en slaapt hij hele dagen. Vreselijk dit.
Al heeft hij het wel veel langer "uitgehouden" dan ze hadden gedacht.
vielen ze uit of brokkelden ze af?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
:/ ik heb ook drie keer die droom gehad afgelopen weken
Zuurpruim.quote:
Eh min of meer beide. Eerst vielen ze eruit, toen werden ze terug gezet door de tandarts. En toen brokkelden ze langzaam af ;/quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vielen ze uit of brokkelden ze af?
Raar...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh min of meer beide. Eerst vielen ze eruit, toen werden ze terug gezet door de tandarts. En toen brokkelden ze langzaam af ;/
Picsquote:
Je hebt me toch gezienquote:
Nouja ik droom elke nacht de meest vreemde dingen dus ik ben er aan gewend.quote:
same here, ik had vannacht 4 nachtmerries. En ze spoken nog door m'n hoofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja ik droom elke nacht de meest vreemde dingen dus ik ben er aan gewend.
Toen wist ik amper wie je was en je was een beetje stil enzoquote:
Komt omdat die ene constant aan het woord wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toen wist ik amper wie je was en je was een beetje stil enzo
Vertel. Inb4 nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
same here, ik had vannacht 4 nachtmerries. En ze spoken nog door m'n hoofd.
Dat gaat straks leuk worden als ik Lariam moet slikken tegen malaria
Misschien had je op tafel moeten gaan dansen met je jeugdigheidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat die ene constant aan het woord wasen daarvoor was het awkward stil. En ik ben dan geen persoon die een onderwerp op tafel dumpt. Later die avond, was het een stuk gezelliger. En nee, niet omdat jullie toen weg waren.
2x van Persie (royco zn grote voorbeeld/held)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.
Dus die foto in de OP vond ik dan ook wel hilarisch
Maar ga me niet vragen wie er gescoord heeft. Of wie de keeper is. En dat soort onzin.
Wat betekent het als je droomt dat je fijn knuffelt met iemand?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:30 schreef Fascination het volgende:
http://droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/tanden
Zo onzeker jullie.
dat krijg je als er mensen komen die elkaar niet kennenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien had je op tafel moeten gaan dansen met je jeugdigheid![]()
Maar een akward feestje was het wel ja
Ik lees hier dat je dan wrs geïnfecteerd bent met hiv.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat betekent het als je droomt dat je fijn knuffelt met iemand?
RIP kaneelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lees hier dat je dan wrs geïnfecteerd bent met hiv.
En dan nog waren we de gangmakersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat krijg je als er mensen komen die elkaar niet kennenik had jou en JB wel gezien in KLB, waar ik toen nog een beetje actief was. Maar dat was ook maar minimaal.
HJ was ook stil. typischquote:
Ben je weer in een lekkere stemming.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |