En wat voor taart wordt het dit keer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Taart bakken.En naar bedden kijken.
Die was mooi jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vond dit gister toch wel de beste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of op je gezichtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan vogelschijt in je haar
Schwarzwalder kirsch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor taart wordt het dit keer?
Oh gawd lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schwarzwalder kirsch.Zelf nog nooit op, maar m'n schoonvader schijnt het lekker te vinden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schwarzwalder kirsch.Zelf nog nooit op, maar m'n schoonvader schijnt het lekker te vinden.
Flabbergasted, ik ben het.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.quote:
En wat is buitenspel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wk/ek leuk. En als NL ook nog goed zijn best doet en ver komt.
Dus die foto in de OP vond ik dan ook wel hilarisch
Maar ga me niet vragen wie er gescoord heeft. Of wie de keeper is. En dat soort onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |