ikzal niet naar je geboortepakje kijken, oke?quote:
ik vond het ook een beetje TMI toen je vertelde dat je net bobby gepijpt had.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwen
In Sappemeer.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwen
Dat kan ook niet, je hebt een blinddoek omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ikzal niet naar je geboortepakje kijken, oke?
Tmi of jaloers?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het ook een beetje TMI toen je vertelde dat je net bobby gepijpt had.
slapenlopze nachten dit dat
quote:
dat kun jij niet zien met je eigen blinddoekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je hebt een blinddoek om
Niks jammer. Dat is er of het is er niet. En als het niet zo voelt dan moet je het niet doen toch,quote:
Tmi zei ik toch?quote:
Tussen de regels door met je slapeloze nachten.quote:
Balen voor de dames.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)ondeman_in_sappemeer
Ik geloof Adoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat kun jij niet zien met je eigen blinddoek
Zo bedoelde ik het niet. :$quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks jammer. Dat is er of het is er niet. En als het niet zo voelt dan moet je het niet doen toch,
Ja van de mi's die ik niet wildequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tussen de regels door met je slapeloze nachten.
Thanks.quote:
Nou, dat dat jammer is voor meer dominantere types als ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |