Geen idee, het kwam voorbij op mijn facebook.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pics hoe jullie elkaar liggen te doen dan
Alles een keertje proberen toch, zeker vrouw-vrouw en straponquote:
Doe nou niet net of je dat niet weet...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Moest Oranje gisteren spelen? Wat een madness die tweede helft. Pfff... Wel geinig om je collega's dronken te zien
Daar wil ik ook wel pics van!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles een keertje proberen toch, zeker vrouw-vrouw en strapon
Nou, ik zie mezelf ook nog niet gauw met een strap-on.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles went!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srs
Dit zegt alles:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Moest Oranje gisteren spelen? Wat een madness die tweede helft. Pfff... Wel geinig om je collega's dronken te zien
Ow jammerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik zie mezelf ook nog niet gauw met een strap-on.
Maar goed, ik heb nog wat jaren, misschien dat ik er over tien jaar anders over denk.
Blinddoek omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srs
Ik ben daar toch veel te dozig voorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow jammer![]()
Lijkt me wel een lekker gezicht als jij een andere vrouw doet zo
[..]
Blinddoek om
Ik help welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar toch veel te dozig voor
ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar toch veel te dozig voor
kweet het niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alles went!
En je kan ook lachen en daarna alsnog seks hebben en denken: Hee,dat was best leuk eigenlijk
Niet nodig:quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
Mij lijkt het supergeil.![]()
inb4 too much info
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel pics filmpjes van!
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
inb4 too much info
Nee hoor, dat laatste valt wel mee, is best leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
inb4 too much info
Dát is wel TMIquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
Nou, MK en JB met een blinddoek op de vloer en Fas ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |