tandenstokersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stokjes heb ik niet maar een rolletje plakband moet het ook wel doen denk ik
Kan, maar puntige dingen in de buurt van ogen?quote:
graagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stokjes heb ik niet maar een rolletje plakband moet het ook wel doen denk ik
Je zal er alleen niet knapper van worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal er alleen niet knapper van worden.ik ben een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat maakt het er niet beter op nee.quote:
Ik denk niet dat het resultaat erg zal verschillen na het aanbrengen van de plakband.quote:
het plakbandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het resultaat erg zal verschillen na het aanbrengen van de plakband.
Check dit:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk raar, want het is wel de band.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk raar, want het is wel de band.
waarom zit die ene in een wasmachine?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Check dit:
[ afbeelding ]
Misschien een leuk rollenspel voor Lenny en Pip. :$
Ik ben net wakkerquote:
oh dat heb je nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zit die ene in een wasmachine?
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zit die ene in een wasmachine?
ooow, okequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee! Ik heb nu 6 of 7 afleveringen gezien!
Zoiets begreep ik idd alquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.
Zeker die gevangenisserie, aangezien ze oranje pakjes dragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker die gevangenisserie, aangezien ze oranje pakjes dragen.
Ik wilde een gelequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.
Ik zit met jou in het keukenteam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.
Ik een roze.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit met jou in het keukenteam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nee?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al die klaagtopics gezien over dat oranje kleurtje?
Nee, kijk haast nooit meer in klb.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al die klaagtopics gezien over dat oranje kleurtje?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.
KLB / FOK! is dom bezig. :') Idiote reclame.
KLB / Ongevraagd mijn username Oranje maken
KLB / Namen zijn weer zonder toestemming oranje gemaakt
geloof dat er nog wel wat meer waren, alleen dit kon ik zo gauw effe vinden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.
KLB / FOK! is dom bezig. :') Idiote reclame.
KLB / Ongevraagd mijn username Oranje maken
KLB / Namen zijn weer zonder toestemming oranje gemaakt
geloof dat er nog wel wat meer waren, alleen dit kon ik zo gauw effe vinden.
Volgens mij wordt dat in minimaal 1 van die topics ook nog eens aangehaald idd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
Niet weten dat Orange the new Black is
dat zal wel ja, ik heb ze niet open gedaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat in minimaal 1 van die topics ook nog eens aangehaald idd!
Ik eentje. Heb ik zelfs in gereageerdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zal wel ja, ik heb ze niet open gedaan.
Dat is lef hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik eentje. Heb ik zelfs in gereageerd
ik begrijp niet dat mensen zich daar druk om makenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze schijnen ook niet te snappen dat FOK een NL site is en dat de eigenaar van voetbal houdt
Dat ook niet iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is lef hebben
[..]
ik begrijp niet dat mensen zich daar druk om maken
Ik hoop zo dat Nederland kampioen wordt ivm die actie van de Mediamarkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Ok, deze zaak is vandaag de sjaak. Schoenen kopen dames?
[ afbeelding ]
waar is t dan? ^^quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Ok, deze zaak is vandaag de sjaak. Schoenen kopen dames?
[ afbeelding ]
gratis strap-on?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Nederland kampioen wordt ivm die actie van de Mediamarkt.
voor iedereen?quote:
Anders ging je?quote:
Whehe.quote:
quote:
Nee, maar Fas wel.quote:
Pics hoe jullie elkaar liggen te doen danquote:
Geen idee, het kwam voorbij op mijn facebook.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pics hoe jullie elkaar liggen te doen dan
Alles een keertje proberen toch, zeker vrouw-vrouw en straponquote:
Doe nou niet net of je dat niet weet...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Moest Oranje gisteren spelen? Wat een madness die tweede helft. Pfff... Wel geinig om je collega's dronken te zien
Daar wil ik ook wel pics van!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles een keertje proberen toch, zeker vrouw-vrouw en strapon
Nou, ik zie mezelf ook nog niet gauw met een strap-on.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles went!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srs
Dit zegt alles:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Moest Oranje gisteren spelen? Wat een madness die tweede helft. Pfff... Wel geinig om je collega's dronken te zien
Ow jammerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, ik zie mezelf ook nog niet gauw met een strap-on.
Maar goed, ik heb nog wat jaren, misschien dat ik er over tien jaar anders over denk.
Blinddoek omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik kei hard moet lachen, srs
Ik ben daar toch veel te dozig voorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow jammer![]()
Lijkt me wel een lekker gezicht als jij een andere vrouw doet zo
[..]
Blinddoek om
Ik help welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar toch veel te dozig voor
ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar toch veel te dozig voor
kweet het niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alles went!
En je kan ook lachen en daarna alsnog seks hebben en denken: Hee,dat was best leuk eigenlijk
Niet nodig:quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
Mij lijkt het supergeil.![]()
inb4 too much info
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel pics filmpjes van!
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
inb4 too much info
Nee hoor, dat laatste valt wel mee, is best leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
inb4 too much info
Dát is wel TMIquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
Nou, MK en JB met een blinddoek op de vloer en Fas ervoor
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwenquote:
ikzal niet naar je geboortepakje kijken, oke?quote:
ik vond het ook een beetje TMI toen je vertelde dat je net bobby gepijpt had.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwen
In Sappemeer.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ligt wel volledig aan de ander en de situatie. Ik ben niet zo onderdanig bij vrouwen
Dat kan ook niet, je hebt een blinddoek omquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ikzal niet naar je geboortepakje kijken, oke?
Tmi of jaloers?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het ook een beetje TMI toen je vertelde dat je net bobby gepijpt had.
slapenlopze nachten dit dat
quote:
dat kun jij niet zien met je eigen blinddoekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je hebt een blinddoek om
Niks jammer. Dat is er of het is er niet. En als het niet zo voelt dan moet je het niet doen toch,quote:
Tmi zei ik toch?quote:
Tussen de regels door met je slapeloze nachten.quote:
Balen voor de dames.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/maga(...)ondeman_in_sappemeer
Ik geloof Adoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat kun jij niet zien met je eigen blinddoek
Zo bedoelde ik het niet. :$quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks jammer. Dat is er of het is er niet. En als het niet zo voelt dan moet je het niet doen toch,
Ja van de mi's die ik niet wildequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tussen de regels door met je slapeloze nachten.
Thanks.quote:
Nou, dat dat jammer is voor meer dominantere types als ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |