Het is echter niet alleen hockey maar gelijk ook het voetbal seizoen en het is fout de Belgen dan een Oranje kleurtje aan te smeren, ik vind dat niet netjes. Maar goed het laat wel zien hoeveel je om de Belgische gebruikers geeft als je ze compleet uit het oog verliest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef ADQ het volgende:
Terechte klacht.
Maar zelfs de Belgen hopen dat onze hockeyers winnen denk ik?
Het is wat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is echter niet alleen hockey maar gelijk ook het voetbal seizoen en het is fout de Belgen dan een Oranje kleurtje aan te smeren, ik vind dat niet netjes. Maar goed het laat wel zien hoeveel je om de Belgische gebruikers geeft als je ze compleet uit het oog verliest.
Maar Nederlanders kijken toch ook systematisch neer op Belgen? Arm, dom, simpel, lelijk, verzin het maar...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is echter niet alleen hockey maar gelijk ook het voetbal seizoen en het is fout de Belgen dan een Oranje kleurtje aan te smeren, ik vind dat niet netjes. Maar goed het laat wel zien hoeveel je om de Belgische gebruikers geeft als je ze compleet uit het oog verliest.
Oh als het om Israël en Palestina gaat dan heeft de heer deadprez een mening, maar komt het dicht bij hem in de buurt zoals Nederland - België dan mag je Belgen gewoon discrimineren.quote:
Dat een site .nl gebruikt wilt niet zeggen dat iedereen NL is, het lijkt me ook wel dat FOK! weet dat Belgen zijn die dit forum bezoeken. Ik zeg alleen dat dit ontactisch is. Als FOK! zegt we zijn een Nederlandse website en daarom doen wij dat zo en hebben Belgen pech begrijp ik dat ook. Maar goed wie ben ik ik maakt enkel een klacht meer niet.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:02 schreef Spongeboss het volgende:
Oh als het om Israël en Palestina gaat dan heeft de heer deadprez een mening, maar komt het dicht bij hem in de buurt zoals Nederland - België dan mag je Belgen gewoon discrimineren.
Hoe noemt men dat? Hypocriet?quote:
En jou noemt men een jankzak.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is FOK.nl, dan weet je als Belg natuurlijk ook wel dat er voor oranje gekozen wordt.
Ja goed zou toch tof zijn als de Belgen zich ook verstaanbaar konden maken. Ik hoop dat ze winnen. Gun het ze.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is FOK.nl, dan weet je als Belg natuurlijk ook wel dat er voor oranje gekozen wordt.
Beter een jankzak dan hypocriet. De eerste kan zich nog verbeteren, de hypocriet echter niet die zal zich altijd beter blijven voordoen dan hij is.quote:
Belgen hebben zelf ook fora. Daar zal uiteraard voor België gekozen worden, logisch. Dit is een Nederlands forum, dus kiezen we voor oranje. Lijkt me toch volstrekt logisch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja goed zou toch tof zijn als de Belgen zich ook verstaanbaar konden maken. Ik hoop dat ze winnen. Gun het ze.
Nou zit er natuurlijk ook wel een wereld van verschil tussen het conflict tussen Israël en de Palestijnen en de kleur van de usernames op een forum, maar goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beter een jankzak dan hypocriet. De eerste kan zich nog verbeteren, de hypocriet echter niet die zal zich altijd beter blijven voordoen dan hij is.
Tegen wie moeten ze de volgende keer, of is dat nog niet bekend?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |