tandenstokersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stokjes heb ik niet maar een rolletje plakband moet het ook wel doen denk ik
Kan, maar puntige dingen in de buurt van ogen?quote:
graagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stokjes heb ik niet maar een rolletje plakband moet het ook wel doen denk ik
Je zal er alleen niet knapper van worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal er alleen niet knapper van worden.ik ben een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat maakt het er niet beter op nee.quote:
Ik denk niet dat het resultaat erg zal verschillen na het aanbrengen van de plakband.quote:
het plakbandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het resultaat erg zal verschillen na het aanbrengen van de plakband.
Check dit:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk raar, want het is wel de band.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk raar, want het is wel de band.
waarom zit die ene in een wasmachine?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Check dit:
[ afbeelding ]
Misschien een leuk rollenspel voor Lenny en Pip. :$
Ik ben net wakkerquote:
oh dat heb je nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zit die ene in een wasmachine?
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zit die ene in een wasmachine?
ooow, okequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee! Ik heb nu 6 of 7 afleveringen gezien!
Zoiets begreep ik idd alquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.
Zeker die gevangenisserie, aangezien ze oranje pakjes dragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze spelen iets na, uit een bepaalde serie.
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker die gevangenisserie, aangezien ze oranje pakjes dragen.
Ik wilde een gelequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.
Ik zit met jou in het keukenteam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit is een gevangenis SC. aangezien we allemaal Oranje usernames hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |