Ik vind het echt heel erg lelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom is dit nu helemaal "hot"?
http://www.desigual.com/nl_NL/dameskleding/
Je had hem wrs uitgeputquote:
quote:
Inderdaad, ik snap niet waar al die ophef vandaan komt. Zeker omdat ze die CR sponzoren.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je weer in een lekkere stemming.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je doet raar.quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
Colorrun. Dat hardloop gedoe waar ze met verf gooien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:23 schreef Tamashii het volgende:
Wat is CR? Desigual vind ik ook niet mooi
Oooooh dat is wel grappig. Past indd wel bij het design van desigualquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Colorrun. Dat hardloop gedoe waar ze met verf gooien.
Kansloze hypegedoe.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Colorrun. Dat hardloop gedoe waar ze met verf gooien.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh dat is wel grappig. Past indd wel bij het design van desigual
Hoezo? ik weet niet goed waar het voor is eigenlijk, maar zie soms wel eens van die foto's voorbij komen. Maar het lijkt meer op een Hype.quote:
Omdat het in één keer zo'n ding is wat 'iedereen' wil doen. Ook heel veel mensen die normaalgesproken nooit een meter hardlopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Hoezo? ik weet niet goed waar het voor is eigenlijk, maar zie soms wel eens van die foto's voorbij komen. Maar het lijkt meer op een Hype.
Ach als mensen er lol in hebben. Wmb geldt dat voor alles, gister ook met wk. Iedereen word gek, je hoort hier vuurwerk en mensen die gillen.quote:
Waarom is het dan "Kansloos"? Dat meer mensen van hun stoel afkomen en gaan sporten vind ik alles behalve kansloos eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat het in één keer zo'n ding is wat 'iedereen' wil doen. Ook heel veel mensen die normaalgesproken nooit een meter hardlopen.
Ook herkenbaar. Ik zat gister op het Plein, man wat een rariteitenkabinet is dat met zo'n WK wedstrijd. Ik heb genoten van het volk dat daar rondliep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Ach als mensen er lol in hebben. Wmb geldt dat voor alles, gister ook met wk. Iedereen word gek, je hoort hier vuurwerk en mensen die gillen.het is máár voetbal he
Nou dat prima. Maar kun je je ook voorstellen wat er gebeurd als we verliezen? Dan hebben we weer zoveel miljoen schade omdat mensen zich niet kunnen beheersen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. Ik zat gister op het Plein, man wat een rariteitenkabinet is dat met zo'n WK wedstrijd. Ik heb genoten van het volk dat daar rondliep.
Omdat ze enkel van hun stoel afkomen om mee te doen aan een colorrun, niet zozeer om daadwerkelijk te gaan bewegen,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom is het dan "Kansloos"? Dat meer mensen van hun stoel afkomen en gaan sporten vind ik alles behalve kansloos eigenlijk.
In de stad valt dat wel mee, is mijn inschatting. Kijk op Omroep West en lees de berichten over het Jonckbloetplein. Daar maakt het niet uit of er wordt gewonnen of verloren, gesloopt en gereld wordt er.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:33 schreef Tamashii het volgende:
Nou dat prima. Maar kun je je ook voorstellen wat er gebeurd als we verliezen? Dan hebben we weer zoveel miljoen schade omdat mensen zich niet kunnen beheersen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de stad valt dat wel mee, is mijn inschatting. Kijk op Omroep West en lees de berichten over het Jonckbloetplein. Daar maakt het niet uit of er wordt gewonnen of verloren, gesloopt en gereld wordt er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |