ja hequote:
Wil jij elk meisje domineren dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dat dat jammer is voor meer dominantere types als ik.
Ben jij dominant?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja heals troost wil ik wel een kitten van je.
Touche hoor. Ik heb er nog wel een over maar die gaat alleen voor iets heel bijzonders wegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja heals troost wil ik wel een kitten van je.
Ik zit vanavond op indian summerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
Vanavond feestje hier! Ik zal zo ff wat champagne in huis halen en een paar strap-ons!
Oh dus ik ben niet bijzonder genoeg, fijn dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Touche hoor. Ik heb er nog wel een over maar die gaat alleen voor iets heel bijzonders weg
quote:
waarom een paar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
Vanavond feestje hier! Ik zal zo ff wat champagne in huis halen en een paar strap-ons!
ehhhquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
Krijg ik jou dan in ruil voor de kitten?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dus ik ben niet bijzonder genoeg, fijn dit.
[..]
Mis je behoorlijk wat funquote:
Hee ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
Je weet dat ik niet in de juiste periode van de maand zit toch?
Ik zat op deze opmerking te wachtenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
geilquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
is dat de voorwaarde?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijg ik jou dan in ruil voor de kitten?
Ik dacht dat Tamashii ook wilde, maar die zit liever op een festival, dan haal ik er maar eentje!quote:
Is vast al minder en anders zo'n stop erin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
hebben jullie hem niet bij mm gekocht?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koop je een TV bij MediaMarkt en wordt Nederland kampioen, dan ontvang je het volledige aankoopbedrag van je TV terug!!
Deze MediaMarkt WK- actie geldt voor alle TV’s die te koop zijn bij MediaMarkt.
Het maakt dus niet uit of het gaat om een Smart TV, een Ultra HD TV of een Curved 3D televisie.
Alle TV’s zijn in principe gratis, zolang Nederland maar het WK wint. De WK- actie gaat nog door tot 13 juni.
Net te laat dus
Dat lijkt me geen bezwaarquote:
Neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hebben jullie hem niet bij mm gekocht?
Lunteren, ¤ 1049, kon weinig goedkopers vindenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hebben jullie hem niet bij mm gekocht?
Maatje blackzilla.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tamashii ook wilde, maar die zit liever op een festival, dan haal ik er maar eentje!
Nog voorkeur qua maat/ formaat (Fas)?
Je bereidt d'r vast voor op haar bevalling?quote:
Srs???? Hahahaha geniaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lunteren, ¤ 1049, kon weinig goedkopers vinden
wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehhh
Dus eigenlijk wil jij mij gewoon voor je zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
heb je wel het EU model dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lunteren, ¤ 1049, kon weinig goedkopers vinden
Precies, zo altruïstisch ben ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bereidt d'r vast voor op haar bevalling?
NL model zelfs. Appstore, alles NL.quote:
Dit overkomt alleen hele goede vriendinnen dus wanneer gaan we een girlsnight houden met mierzoete cocktails en maskertjes en voetenbadjes?quote:
En chocolade?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit overkomt alleen hele goede vriendinnen dus wanneer gaan we een girlsnight houden met mierzoete cocktails en maskertjes en voetenbadjes?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil jij mij gewoon voor je zelf.Oh ik kan heel goed delen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ik ben er niet bijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bereidt d'r vast voor op haar bevalling?
Arme Ado, zie een aantal posten van mij hiervoor waar niemand op gereageerd heeft.quote:
Nou dat vind ik leuk. Daar hebben wij gewoond. Is super dichtbij.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe nou niet net of je dat niet weet...
Oh dan is het goed. In Rotterdam kon je prijsaanvraag doen en kreeg je ook veel korting als je hem zelf ophaalde. Was toen iets van 1200 euro met jaar Netflixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NL model zelfs. Appstore, alles NL.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, lekker, die mag je dan eerst op hem uitproberen![]()
Ik haat jou echt.quote:
Gok uitverkoop, model van 2013 dacht ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. In Rotterdam kon je prijsaanvraag doen en kreeg je ook veel korting als je hem zelf ophaalde. Was toen iets van 1200 euro met jaar Netflix
Ado gaat een anal stretching tegemoet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arme Ado, zie een aantal posten van mij hiervoor waar niemand op gereageerd heeft.
Dat gelieg van jou constantquote:
Dan was t dus helemaal nergens voor nodig om die opmerking te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gezien samen met dik 7 miljoen andere Nederlanders, anders had ik m'n collega's ook niet dronken zien worden.echt he...
Nee hoor, ik doe de cateringquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ado gaat een anal stretching tegemoet?
Fas gaat zichzelf neuken bij jullie op de bank?quote:
Ik niet. Ik wil mk wel voor mezelf.quote:
Uuh, jouw toch ook?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas gaat zichzelf neuken bij jullie op de bank?okeu
Jawel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was t dus helemaal nergens voor nodig om die opmerking te maken
Ga jij dan op de skippybal?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, met dat formaat, mag jij hem testen schatje
mijn wat?quote:
Nou dan krijgt ze geen kitten van mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij dan op de skippybal?
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je goed!quote:
krijgt ze er 2 van mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dan krijgt ze geen kitten van mij.
Ga je die nou gewoon geven. Dikke ruzie hier hoor!quote:
Nu is dat nieuwe nummer van frans bauer totaal anders in mijn hoofdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zei je nou weerquote:
Ik heb gisteren 1,5 uur in de file gestaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jawel. Je was er niet echt bij een aantal topics terug. Ik ben gewoon een beetje laat
Ik ben er toch niet bij-hijquote:
Ik bind je gewoon vast en laat een stel bosnegers komen. Dan ben je veel te druk en daarna te moe voor ruziequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga je die nou gewoon geven. Dikke ruzie hier hoor!
Die vleesfabriek daar tussen je benen.quote:
En dáárna te dankbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bind je gewoon vast en laat een stel bosnegers komen. Dan ben je veel te druk en daarna te moe voor ruzie
Jammer. Had een leuke meet kunnen zijnquote:
Ik wil hem wel even bij jou aanwijzen met mijn stok.quote:
Nou Ado, als dit geen hint is.quote:
Even vastleggen voor later dit.quote:
Tja, ik ben een lompe dyke, wat wil je.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:56 schreef Tamashii het volgende:
Gvd ik vind die reactie van jb toch ietwat subtieler.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even bij jou aanwijzen met mijn stok.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even bij jou aanwijzen met mijn stok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |