Oh dan is het goed. In Rotterdam kon je prijsaanvraag doen en kreeg je ook veel korting als je hem zelf ophaalde. Was toen iets van 1200 euro met jaar Netflixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NL model zelfs. Appstore, alles NL.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, lekker, die mag je dan eerst op hem uitproberen![]()
Ik haat jou echt.quote:
Gok uitverkoop, model van 2013 dacht ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. In Rotterdam kon je prijsaanvraag doen en kreeg je ook veel korting als je hem zelf ophaalde. Was toen iets van 1200 euro met jaar Netflix
Ado gaat een anal stretching tegemoet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arme Ado, zie een aantal posten van mij hiervoor waar niemand op gereageerd heeft.
Dat gelieg van jou constantquote:
Dan was t dus helemaal nergens voor nodig om die opmerking te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de wedstrijd gezien samen met dik 7 miljoen andere Nederlanders, anders had ik m'n collega's ook niet dronken zien worden.echt he...
Nee hoor, ik doe de cateringquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ado gaat een anal stretching tegemoet?
Fas gaat zichzelf neuken bij jullie op de bank?quote:
Ik niet. Ik wil mk wel voor mezelf.quote:
Uuh, jouw toch ook?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas gaat zichzelf neuken bij jullie op de bank?okeu
Jawel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was t dus helemaal nergens voor nodig om die opmerking te maken
Ga jij dan op de skippybal?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, met dat formaat, mag jij hem testen schatje
mijn wat?quote:
Nou dan krijgt ze geen kitten van mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij dan op de skippybal?
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij dan op de skippybal?
[ afbeelding ]