Je mag best blijven hoor, zeker nu iedereen het heeft over een rar file van jouquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne niet en dat is eigl heel erg want het was een cadeau van mijn vader
Menu van de LG die hier staat is tergend traag dat ik geen geduld heb om het met de afstandsbediening te doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, of smartphone maar ja gebruik liever gewoon de afstandsbediening
haha en ik gebruik juist meer dat touch dingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind dat touch geval wel wat lastig hoor.. Gebruik meer die "gewone"
Dat touch ding is kut ja. Werkt ook niet fijn. Ik gebruik gewoon zo'n harmony om alles te bedienen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind dat touch geval wel wat lastig hoor.. Gebruik meer die "gewone"
Ow, ik heb ook zo'n harmony, maar die gaat de deur uit nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat touch ding is kut ja. Werkt ook niet fijn. Ik gebruik gewoon zo'n harmony om alles te bedienen.
Heb je MTV gevonden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:27 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb ik toch gedaan, elektronische dingen zijn zo niet ik.![]()
![]()
Welterusten lieverds. Ik ga slapen want morgen zie ik oa Birdy en Tom Odell zingen
sommige dingen toch wl?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:27 schreef Tamashii het volgende:
![]()
Welterusten lieverds. Ik ga slapen want morgen zie ik oa Birdy en Tom Odell zingen
ja maar die ondersteunt niet alles van de pioneer installatie dus gebruik die oude combinatie liever.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik heb ook zo'n harmony, maar die gaat de deur uit nu.
Heb alles via de tv geschakeld nu en gebruik alleen de tv AB nog.
Geen vibro eitjes voor jou?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:27 schreef Tamashii het volgende:
![]()
slaap lekker. Tom odellquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:27 schreef Tamashii het volgende:
![]()
Heb voor de AV dat IR oog gezet die bij de TV zat en die is nu uit het zicht geplaatst. Ding zie je niet eens meer staan en wordt alleen nog voor geluid harder en zachter gezet. Ideaalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja maar die ondersteunt niet alles van de pioneer installatie dus gebruik die oude combinatie liever.
Ik heb ook echt een hekel aan touchscreens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:26 schreef S95Sedan het volgende:
Mannen zijn meer van 'knopjes' inderdaad
Dat kan bij die van mij niet eens want dan wordt ie te warm. En daarbij vind ik het altijd wel geil als er DTS-HD master staat. Maar ja dat ben ik...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb voor de AV dat IR oog gezet die bij de TV zat en die is nu uit het zicht geplaatst. Ding zie je niet eens meer staan en wordt alleen nog voor geluid harder en zachter gezet. Ideaal
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan bij die van mij niet eens want dan wordt ie te warm. En daarbij vind ik het altijd wel geil als er DTS-HD master staat. Maar ja dat ben ik...
Geen idee, zat ook eraan liggen hoe de response van dat ding is. Maar lijkt me ook niets inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een hekel aan touchscreens.
Geneukt?quote:
Nee.quote:
Bummerquote:
Wel gekookt voor hem?quote:
Voetbal gekeken bij een vriendin. Ik slaap nu op de kamer van haar dochter.quote:
Nee, hij kwam gisteren ruim na het eten pas langs.quote:
gelukkig geen kikkers, die hebben wij op de slaapkamers staanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voetbal gekeken bij een vriendin. Ik slaap nu op de kamer van haar dochter.
Overal eenhoorns en andere girly dingen.
Ik ben bang.
Lievvvvvvvvvvv!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voetbal gekeken bij een vriendin. Ik slaap nu op de kamer van haar dochter.
Overal eenhoorns en andere girly dingen.
Ik ben bang.
Neuh. Even rust is ook best fijn.quote:
Kan de boel herstellen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Even rust is ook best fijn.
Die staan hier in de keuken in het raamkozijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig geen kikkers, die hebben wij op de slaapkamers staan
Ik vind seks tijdens de ongesteldheid gewoon niet zo fijn, zeker niet met een nieuwe scharrel.quote:
haha.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die staan hier in de keuken in het raamkozijn.
Heel gezellig.quote:
Ja sorry, ik lurk hier somsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij kwam gisteren ruim na het eten pas langs.
Frogs hop on each other as much as they do?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom hebben jullie kikkers op de slaapkamers?
kikkervisjes, moeten nog kikkers worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom hebben jullie kikkers op de slaapkamers?
Wtf? Echte kikkers?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kikkervisjes, moeten nog kikkers worden.
De kinderen moeten ze nog vrijlaten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wtf? Echte kikkers?![]()
Ik kom echt nooit bij jullie op visite!
we hebben ook in de lente altijd koppeltjes in de tuin zitten, soms wel 20 stelletjes ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wtf? Echte kikkers?![]()
Ik kom echt nooit bij jullie op visite!
Ze kookt niet vaak, laat staan franse cuisine met kikkerbilletjesquote:
Hou ze lekker daar!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we hebben ook in de lente altijd koppeltjes in de tuin zitten, soms wel 20 stelletjes ofzo
ik ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat JB er beduidend jonger uit ziet dan dat ze is
Geen van beide. Puur vanwege dat het dan nog later dan nu zou zijn geworden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vervloeken om 2 Belgische schonen of de drank?
Dat eerste kan echt niet!
Belgische dames met goesting
wat is ditquote:Op zaterdag 14 juni 2014 05:07 schreef yats het volgende:
[..]
Geen van beide. Puur vanwege dat het dan nog later dan nu zou zijn geworden.
En op naar het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |