SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 13-06-2014 19:16:52 ]
Het loopt hier aardig uit de hand met al die kloontjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben normaal gesproken gewoon een rustige jongen, maar wie zijn al deze mensen??
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
Zo de stad in wedstrijd kijken, hoop wel dat ze tijdelijke gym hebben of zo.
Whehhehequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
ja, lekker in alle rust genietenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga naar de kfc. Denk dat het nu lekker rustig is daar.
Tijdens Kameroen van net wel denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga naar de kfc. Denk dat het nu lekker rustig is daar.
Whahhahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Tijdens Kameroen van net wel denk ik.
Gruwelijke kopbal! En geweldige pass ookquote:
Bedankt ook al hebben wij niks bijgedragen aan de prestatie.quote:
praxis maatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
Het is waarschijnlijk al 600x langs gekomen maar iemand een linkje of fysieke winkel waar ik lifting shoes kan rocken?
Dankjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Klokov het volgende:
http://www.nerlinger.com of www.krachtwinkel.nl
dat was uiteraard een grote trollquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol penisje was jij niet die beunhaas die op dat idee kwam
serieus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoezo troll ik gebruik nu al een paar weken zulke schoenen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Weissman mode:
Potverdomme, heb zojuist mijn kat van het balkon gesmeten, wat een foto's![]()
![]()
![]()
![]()
ooh, al die meisjes op stratum, zomers gekleedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
Cor staat hier naast me zwaar te snatsen op stratum, en die man hield niet van voetbal hahah gekkenhouse G's
En volgend jaar eerder melding maken van die boot, fucker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef fathank het volgende:
Nu lekker slapen morgen koekiewaus op de houseboot
Check FB schijnen nog kaarten gedumpt te worden omdat t niet zo warm wordt vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En volgend jaar eerder melding maken van die boot, fucker.
Is die gast die wint een kabouter of een manlet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:41 schreef Snakey het volgende:
Cool. Maar zoals je op het eind ziet is het toch het best om je baard te laten groeien.![]()
Ik liep net langs de tv waar het op staat. De laatste keer dat ze woog was ze 308 kilo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Nu op TLC: my 600-lb life. Zieke shit man, hoe word je zo dik
Bij 200kg denk je toch wel "oh ben best dik" en dan gewoon door eten
Een heel sterke kabouter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is die gast die wint een kabouter of een manlet?
We're all gonna make it brah. Wetbreasts zit al bijna onder de 400 pondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Nu op TLC: my 600-lb life. Zieke shit man, hoe word je zo dik
Bij 200kg denk je toch wel "oh ben best dik" en dan gewoon door eten
Maar jij beweegt ook nogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap echt niet hoe dat kan, ik eet me soms halfdood en ben nog niet eens 100kg. Die mensen wegen 3x zoveel
Ga lekker een potje voetballenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:20 schreef Klokov het volgende:
Over bewegen gesproken, 2 dagen gebbq'd. Brb even heel Nederland door rennen om de extra's te verbranden
Ik wel. Geen beweging en maar blijven eten. Ik had een vriend die 238 kilo woog. Na een BBQ waar hij ieders bord leegat, ging hij de keuken in. Ik denk, wat staat hij nou te doen joh? Zag ik later dat hij 'stiekum' een halve chocolade taart op had gegeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap echt niet hoe dat kan, ik eet me soms halfdood en ben nog niet eens 100kg. Die mensen wegen 3x zoveel
Zekers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Klokov het volgende:
Sickening, Cor hierdoor verschijnt zelfs een glimlach op jouw gezicht of niet?
Goed he? Eerst opgeilen en dan je leeftijd zeggen. Weten ze niet hoe hard ze weg moeten rennenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is aandacht trekken in klb
Ik denk dat afvallen als je ernstig overgewicht hebt echt onderschat wordt en het prima te vergelijken is met een heroïneverslaving. Misschien nog wel ernstiger omdat je altijd waar je ook gaat geconfronteerd wordt met eten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
Whahahaquote:
Ik ken via via een aantal mensen die een operatie hebben ondergaan. Daarvan is er maar 1 die echt is afgevallen, zo'n 80 kilo, heeft nu een normaal gewicht en een gezonde levenstijl. Dat laatste doet het hem, zonder verandering ga je ondanks die operatie gewoon weer terug naar waar je was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
en de meisjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Ikkuh!
Maar veel mannen achter me aan vriendje.
Fucking slechte VirtuallyVain rip-off. Als deze vent zwart klinkt ben ik Barry White.quote:
hoeveel verdient dat dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zitten ook achter mij aan. Ik doe het echt goed in de gayscene. Srs.
nou, je bent wel negatief, zegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maak je moeder maar zwart op dit forum, maar mij niet.
Gokje: Fokhertje waar de Fokknapen op geilen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gokje: Fokhertje waar de Fokknapen op geilen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zitten ook achter mij aan. Ik doe het echt goed in de gayscene. Srs.
Zuipenquote:Op zondag 15 juni 2014 10:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alle gymmers weer lopen zuipen gister en nu brak in bed! Lekker voor niks in de gym geweest deze week, hahaha ;D
Niet?quote:
Spacenquote:
Sick, ~3 jaar bijna geen seks. Kan niet goed zijn voor je gemoedstoestand.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:53 schreef Awesome_ het volgende:
R&P / Relatie zonder sex? door of niet?
![]()
RIP in peace
Hahaha vet, ziet er echt uit alsof het van oude treinonderdelen is gemaakt ofzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Outdoor gym in Kiev
http://www.liveleak.com/view?i=095_1402803156
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sick, ~3 jaar bijna geen seks. Kan niet goed zijn voor je gemoedstoestand.
pratenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Wat is het advies dat eruit voort is gekomen dan? Heb niet eens de hele OP gelezen
Gwn roleplay claimen tochquote:Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah pratenGewoon als ze slaapt je piemel erin duwen, het is je vriendin die kun je niet verkrachten. Dat heet gewoon seks.
Deze man snapt hetquote:Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah pratenGewoon als ze slaapt je piemel erin duwen, het is je vriendin die kun je niet verkrachten. Dat heet gewoon seks.
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
wtf is er met je kleur gebeurt?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze man snapt het
Hey Henk
Hey Marco
Hey Tim
jup, vertek 20stequote:
Hey awesome ben je ook mod?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:26 schreef Awesome_ het volgende:
Als weissman mod is, dan is daar het laatste woord nog niet over gesproken! Fucking grootste troll van fok.
wat ben jij mod dan????quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey awesome ben je ook mod?
Lekkr traine
Haha ja toch laterz
quote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ban me dan haha h ik neuk je de moeder 1 uur lang
van welke forum ben je mod?? kun je miss uit het sexy en gewaagd admin topic wat gijle smatjes aan me doorspelequote:
Echt he na twee zinnen al iets van: haar kinderen.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:53 schreef Awesome_ het volgende:
R&P / Relatie zonder sex? door of niet?
![]()
RIP in peace
hmmm lekker hoor eerst je laten uitwonen door Jamal en Wesley voor jaren en als je beseft dat je eigenlijk vastigheid wilt op zoek naar een beta providerquote:Op zondag 15 juni 2014 18:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Echt he na twee zinnen al iets van: haar kinderen.
Wat voor kankerknuppel ben je dat je voor een vrouw valt die al gedekt is en daarna uitgewoond is door geboorte van meerdere kinderen die nooit van jou zullen zijn, maar toch verwacht ze dat je er wel voor zorgt. En als de fucking kers op de taart ga je er van uit dat ze nog seks met je wil terwijl al lang duidelijk is dat ze een domme hoer is en niet voor niks gescheiden is.
Godverdomme wat een fucking softies heb je toch in de wereld. Man the fuck up.
Hoe fucking hopeloos moet je zijn. Echt. Lever je testikels maar in.
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waar gaat zij uit? Hhnnnggg ff fapje zetten met deze reclame op repeat.
Ik heb morgenavond een afspraakje in amsterdam. Misschien ga ik daarna nog even verder met wandelen.quote:
Soort van, volgens mij. Maar het niet blijven plakken, zeg maar.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
p.s. heb je een hookers.nl review van die ene in zwarte kleding die op de loopplank staat?
Ik heb nog wel een leuke anekdote over wandelen.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke anekdote over wandelen.
Ik was uit met wat gasten toen ik in dienst was, en 1 van hun was een wandelaar. Wij mee naar zijn favo buurt, en ik dacht met m'n dronken kop; jezus, dat is een lekker wijf.![]()
Ik naar binnen, niks gebeurt uiteindelijk omdat ik te dronken was.Dus wat (in die tijd nog) guldens lichter zonder resultaat. Anyway, iedereen was weer buiten en we waggelde terug naar de basis. Toen ik moest piesen. Dus ik piesen, en ik denk... wtf?? Er is iets mis met m'n lul.
![]()
Ik had nooit gezien dat ze er een condoom omheen had gedaan, en die zat er nog omheen. Ik stond dat condoom dus vol te zeiken.
dat staat duidelijk voor de datumquote:Op zondag 15 juni 2014 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is Weissman mod van dan? Staat niks bij mededelingen of bij de index.
Ik heb hem dichtgeknoopt en toen zijn we er mee gaan voetballen. Ik weet niet meer wie er met een natte voet terug kwam. Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Lol![]()
Gelukkig dat ie er niet ineens af schoof en alles op je benen of schoenen viel
Keihard. Zon chicks bier pillen en keta op de after. Sick spul die ketaquote:Op zondag 15 juni 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, vriend, hoe was gisteren? Hard gecandyflipt?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Srs.
Powerliften is dus geen krachttraining volgens jou. Interessant.
Hoop voor je dat er niet teveel baby's bij je in de buurt zittenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
jup, vertek 20ste
Reistijd: 11hrs 40minsmijn langste vlucht ooit
Spoiler graagquote:
[..]
Ik was uit met wat gasten toen ik in dienst was, en 1 van hun was een wandelaar. Wij mee naar zijn favo buurt, en ik dacht met m'n dronken kop; jezus, dat is een lekker wijf.![]()
Ik naar binnen, niks gebeurt uiteindelijk omdat ik te dronken was.Dus wat (in die tijd nog) guldens lichter zonder resultaat. Anyway, iedereen was weer buiten en we waggelde terug naar de basis. Toen ik moest piesen. Dus ik piesen, en ik denk... wtf?? Er is iets mis met m'n lul.
![]()
Ik had nooit gezien dat ze er een condoom omheen had gedaan, en die zat er nog omheen. Ik stond dat condoom dus vol te zeiken.
Alle sprinkhanen zijn eetbaarquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb bij de Quest een eetbare fucking sprinkhaan gekregen. Hoe sickening is dat. Morgen opeten. Ik verwacht alleen al op de deadlift minimaal 50 kg gainz.
Dat doet ie niet.quote:
Hahaha ventquote:Op zondag 15 juni 2014 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem dichtgeknoopt en toen zijn we er mee gaan voetballen. Ik weet niet meer wie er met een natte voet terug kwam. Ik niet in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Goed nummer is dat ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dit nummer al sinds gisteravond in mn hoofd
Silence of the Lambs was op tv.
Haha wtfquote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://cdn.top4top.net/d_bf669793e80.mp4
Dzeko.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:26 schreef VMSDKR het volgende:
yuri van welke ben jij allemaal familie?????
wil je die van mij ook? Hij ligt ergens in mijn tasquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb bij de Quest een eetbare fucking sprinkhaan gekregen. Hoe sickening is dat. Morgen opeten. Ik verwacht alleen al op de deadlift minimaal 50 kg gainz.
Nee, bedankt.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wil je die van mij ook? Hij ligt ergens in mijn tas
Ja, erg mooi.quote:
damn, dat moet toch niet vrij rond mogen lopen allemaalquote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://cdn.top4top.net/d_bf669793e80.mp4
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:13 schreef Eleiko het volgende:
Zaterdag wat gecardioot.express 135km? of hadden ze ergens een knooppuntenbordje weggehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Expressquote:Op maandag 16 juni 2014 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
express 135km? of hadden ze ergens een knooppuntenbordje weggehaald?
NICE :-)quote:
Nee, met mijn racefiets.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
NICE :-)
had je wel een paar keer een momentje van "hee, hier zijn we al geweest" zo te zien![]()
met een gewone fiets?
lekker heuveltje hea bij Vaals...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, met mijn racefiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen je thuis kwam een bak ijs om je Glycogen weer aan te vullen in je quads
wat bedoel je met Tripple?
3x gepakt die berg?
Of Tripple van La Trappe gepakt onderweg?![]()
Veel gevreten idd. Wat een mongolen fietsen daar trouwens rond. Ik bedoel: dan kies je de 135km zwaar, geen beginnerstocht dus en dan kom je nog tegen:quote:Op maandag 16 juni 2014 09:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Idd. En +1 herkenbaar. Al rijd ik bergaf als een wijf, continu remmen omdat ik ban ben op mijn bek te gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Questular het volgende:
Tripple blad voor gok ikIk ben overgestapt op dubbel voor en dat is verdomme aanpoten hier in het mooie zuiden
En zwaartekracht werkt echt in je nadeel als je met 105 kg bergop moet rijdenBergaf ben ik niet te kloppen
lolquote:Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Veel gevreten idd. Wat een mongolen fietsen daar trouwens rond. Ik bedoel: dan kies je de 135km zwaar, geen beginnerstocht dus en dan kom je nog tegen:
- gasten die zonder aanleiding op een rechte weg tegen een stoep aanrijden
- gasten die bovenaan een heuvel midden op de weg op hun "teammaatjes" gaan wachten
- gasten die zonder te kijken weer opstappen
- gasten die midden op de weg gaan lopen als het ze niet lukt om de heuvel op te komen
Maar de vrouwen maakten veel goed. Het weer ook.
Man-o-man: is het al zo lang geleden dat je een racefiets had?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
wat bedoel je met Tripple?
3x gepakt die berg?
Of Tripple van La Trappe gepakt onderweg?![]()
nee ik heb er nogsteeds 1quote:Op maandag 16 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man-o-man: is het al zo lang geleden dat je een racefiets had?
3 tandwielen voor idd.
Nee, heb sowieso weinig lekke banden. Als je met goede banden zo vaak een lekke band hebt is er iets anders aan de hand. Uitstulpinkje in je velg, velglint niet goed, de band er slecht omgelegd, te hoge/lage bandenspanning, ...quote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
geen lekkeband gehad? Of ketting in 6 stukken getrapt met optrekken? LOL
Toen ik nog wielrende had ik gdvr elke 500km een lekke band. Met de beste banden notabene![]()
zelfs een keer buitenbanden teruggestuurd naar Swalbe Mja is niks mis mee meneertjeh
plat door de bochten, een parcour waarbij je elke halve km vol moet optrekken opnieuw, 100kg+quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, heb sowieso weinig lekke banden. Als je met goede banden zo vaak een lekke band hebt is er iets anders aan de hand. Uitstulpinkje in je velg, velglint niet goed, de band er slecht omgelegd, te hoge/lage bandenspanning, ...
Ik blijf het vaag vinden, ook met 100+kg.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
plat door de bochten, een parcour waarbij je elke halve km vol moet optrekken opnieuw, 100kg+
Met de velg was niks mis. Elke 500km lek gemiddeld, fonkel nieuwe banden pas na 1000km...
Elke keer scherpe zooi in het loopvlak of in de wang
Elke 3500km een nieuwe body (vrijloop) elke 4500km nieuw setje ultegra voor en achter![]()
![]()
Die Kever liep per km goedkoper
ja nou toch was het zo. ging geen maand voorbij zonder lekke bandquote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik blijf het vaag vinden, ook met 100+kg.
Continental Grand Prix 4000S is idd (nog steeds) (een van de) beste band(en).quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nou toch was het zo. ging geen maand voorbij zonder lekke band
ook die goodyear 4000 nog wat serie
ja die bedoelde ik ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Continental Grand Prix 4000S is idd (nog steeds) (een van de) beste band(en).
Wat voor fiets heb je (merk etc.) en wat is de ouderdom / staat?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat voor fiets heb je (merk etc.) en wat is de ouderdom / staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cube agree. Toen splinter nieuw.
Die body's gingen echt om de haveklap stuk van dat optrekken. Gewoon dwars door de blokkeering heen getrokken![]()
En als dat 1x gebeurt, dan gebeurt het de 2e keer nog sneller, en na 10x kun je niet meer rijden lol
hah ja geloof ik zomaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Questular het volgende:
Tripple blad voor gok ikIk ben overgestapt op dubbel voor en dat is verdomme aanpoten hier in het mooie zuiden
En zwaartekracht werkt echt in je nadeel als je met 105 kg bergop moet rijdenBergaf ben ik niet te kloppen
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef VMSDKR het volgende:
OKE HO MAAR WEER HET IS HIER GVD GEEN FIETSTOPIC
Niet meer of minder dan voetbalposts en die komen hier ook regelmatig voorbij.quote:
Straks weer een huzarenstukje tijdens het diner.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren wel genoten van Frankrijk. Leuk spel, denk dat die nog ver gaan komen!
niet gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe vonde jullie NEDERLAND dan??? Feestje toch!
Hockeyhertjes wel gezienquote:
lolquote:
Vette shirts ookquote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
Heb een stukje van de heren gezien, die werden ff afgedroogdquote:
Met een beetje mazzel kan ie nog een karretje besturen...quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nee ook niet.
enige "sport" die ik kijk soms is F1
Michael Schumacher uit coma
Wat zou daar nog van over zijn na 6 maanden op bed liggen?![]()
![]()
Je benen scheren voor minder luchtweerstand op de fietsquote:Op maandag 16 juni 2014 13:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voetbal heeft nog iets mannelijks, fietsen helemaal niks.
T zijn ook allemaal van die pussy´s.. Gesinkquote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Je benen scheren voor minder luchtweerstand op de fiets
beetje achter een bal aan hollen en janken als of je je hammie compleet hebt afgescheurd op het moment dat iemand naar je wijst, of je een aai geeft...quote:Op maandag 16 juni 2014 13:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voetbal heeft nog iets mannelijks, fietsen helemaal niks.
fuck Frankijk, narcistische arroganto'squote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef THEFXR het volgende:
zij deed ook fietsen, lekkerste wijf van Nederland
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij ook, wat is je punt?
Was het maar 90 minuten, vooraf uren voorbeschouwing, achteraf uren nabeschouwing. Beide met alleen maar stompzinnig gezeik.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beetje achter een bal aan hollen en janken als of je je hammie compleet hebt afgescheurd op het moment dat iemand naar je wijst, of je een aai geeft...
echt mannelijk ja.
En als het nou 15 minuten duurde zo'n potje voebele, nee gewoon 90 minuten naar die saaie groen zooi zitten kijken.
Zonde van m'n TV ook gewoon
ben je een blinde mol ofzo? echt dom als je het verschil niet ziet.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij ook, wat is je punt?
Klopt. Ik zie een of andere faalhaas en Neerlands beste wielrenster aller tijden.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je een blinde mol ofzo? echt dom als je het verschil niet ziet.
Bron?quote:
^^quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie een of andere faalhaas en Neerlands beste wielrenster aller tijden.
quote:
Is niet rugbyspecifiek; geldt ook voor Rayquote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gasten wil je niet tegenkomen op 't veld
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is niet rugbyspecifiek; geldt ook voor Ray
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.
Ik mag toch wel hopen dat je inziet waarom rugby een mannelijke sport is?
Ik zit er zelf nog over na te denken om mij in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Ik zou sowieso een goede tackelaar zijn. Lijkt me echt tof om de 'aanvallers' keihard neer te maaien.
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.quote:
goodbye gains als je straks met een blessure thuis zitquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.
Ik mag toch wel hopen dat je inziet waarom rugby een mannelijke sport is?
Ik zit er zelf nog over na te denken om mij in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Ik zou sowieso een goede tackelaar zijn. Lijkt me echt tof om de 'aanvallers' keihard neer te maaien.
Als ik schouderspads mocht dragen zo groot als de bloemkolen van Ray zou ik ook 2x zo hard iemand kunnen raken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.
En ja, Sebastien Chabal is een sick cunt.
En terecht toch, het aantal gebroken nekjes en gebroken ruggenwervels is in het NFL ook niet te tellen. Ondanks al die "bescherming".quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.
En dit. bereidt je maar voor op flink wat blessures.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
goodbye gains als je straks met een blessure thuis zit
Kidkash19 speelt American Football en is een beest met een deadlift van 200 kg ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Om even advocaat van de duivel te spelen; dat is voor de fysiotherapeut makkelijker, en ook wanneer ze op hun bek gaan is een wond makkelijker schoon te maken als er niet overal haar zit.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Je benen scheren voor minder luchtweerstand op de fiets
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yeah, NFL spelers gaan ook niet lang mee, rugby spelers daarentegen langer.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En terecht toch, het aantal gebroken nekjes en gebroken ruggenwervels is in het NFL ook niet te tellen. Ondanks al die "bescherming".
[..]
En dit. bereidt je maar voor op flink wat blessures.
Precies ja. Maatje van mij speelt rugby, zover ik weet nooit blessures gehad en beresterk. Volgens mij valt dat allemaal heel erg mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Kidkash19 speelt American Football en is een beest met een deadlift van 200 kg ofzo.
Kettlebellen is het nog het wel het meest pussy.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Voordat de discussie losbarst, Rugby en American Football zijn beide zeer fysieke sporten. American Football heeft echter een veel groter tactisch aspect dan Rugby door de continue besprekingen. Alle hommo's die de ene sport harder vinden dan de andere mogen opdonderen
@Yuri, wil je linebacker of tackle spelen?
dat is het hem dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoisten ook hequote:Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is het hem dus.
best leuk om wat "leuks" zoals dat te doen met je massa, maar zeg maar dag tegen je mooi strak geplande opbouwschema voor het BB-en of PWR-hoisten
lolquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoisten ook he![]()
Laat die peasants maar lekker door de modder rollen met hun varkens blazen Watson, wij hoisten hier als echte gentlemen. God lift the Queen.
Echt zo'n beer van een kerel op zo'n beige hommo scootertje met aangespannen billen door de bochtenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zit in de winter met gladheid, of nu met de regen bijv. al met geknepen billen op die truttenbrommer in de bochten, bang dat ik val dat ik 2 weken niet kan squatten.
Ik zou na 1 dag thuis zitten alleen door mentale stress al m'n jeans weer passen![]()
quote:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvvrrrrrrrrrrrrrrrrvvvvrrrrrrrrrrquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Echt zo'n beer van een kerel op zo'n beige hommo scootertje met aangespannen billen door de bochten![]()
![]()
[..]Murica
bb-ers hebben geen functionele kracht dit datquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar Ray f-f-funtionele kracht dan
[..]Murica
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvvrrrrrrrrrrrrrrrrvvvvrrrrrrrrrr
"HOEeen bocht oh jeetje nou toch" " He jasses"
[..]
bb-ers hebben geen functionele kracht dit dat
Bestaan er ook brommertwinterbanden?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zit in de winter met gladheid, of nu met de regen bijv. al met geknepen billen op die truttenbrommer in de bochten, bang dat ik val dat ik 2 weken niet kan squatten.
Ik zou na 1 dag thuis zitten alleen door mentale stress al m'n jeans weer passen![]()
geen idee.quote:
dat is echt gaylord idd.quote:
Die bestaan maar welke idioot gaat er in de winter met een brommer of scooter.quote:
Adidas slippers, witte sokken. Trainingspak met gouden ketting over de hals heen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef RaymondK het volgende:
dat is echt gaylord idd.
gewoon tering Tomosje hier. Crisis vervoer
waarom niet? gewoon gaan. Op een brommer is makkelijker rijden als het gesneeuwd/geijzeld heeft dan op een fiets.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die bestaan maar welke idioot gaat er in de winter met een brommer of scooter.
[..]
Adidas slippers, witte sokken. Trainingspak met gouden ketting over de hals heen.
Pupillen op standje volle maan en gaan![]()
Jazeker die bestaan.quote:
Is wel chill zo'n windscherm. Maatje van me had zo'n ding, en als we een stuk over de dijk door de uiterwaarden reden had hij geen vliegen in z'n smoelwerk en ik wel. Wel gratis protonz voor mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jezus, ook zo'n unit van een voorruit voor je snuffert ook
Goeie swek.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die bestaan maar welke idioot gaat er in de winter met een brommer of scooter.
[..]
Adidas slippers, witte sokken. Trainingspak met gouden ketting over de hals heen.
Pupillen op standje volle maan en gaan![]()
Komt goudquote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef RaymondK het volgende:
zo, 4 bananen, 2 appels, en een shakje.
pre-workout, straks PR-ren
Das voor skinny-dragende hipsterfags.quote:
De tijden dat die nog voor skaters waren die daadwerkelijk skatettenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Das voor skinny-dragende hipsterfags.
Lol. Als ik mensen zie met vans in de gym denk ik echt niet oh die fag draagt waarschijnlijk een skinny na zn workout (niet dat daar iets mis mee is).quote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef squatbro het volgende:
[..]
Lol. Als ik mensen zie met vans in de gym denk ik echt niet oh die fag draagt waarschijnlijk een skinny na zn workout (niet dat daar iets mis mee is).
mondjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
pls go met je 68 kg biafrabulkbuikjequote:
Al besloten wat je met je 50eu cadeaubon gaat doen?quote:
straps, magnesium en knee sleeves sowieso, voor de rest beetje dingen afwegen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Al besloten wat je met je 50eu cadeaubon gaat doen?
Kan je meenemen, dan kan je daar trainen. Plus het is een gulden middenweg tussen kracht en conditie.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
straps, magnesium en knee sleeves sowieso, voor de rest beetje dingen afwegen.
Btw, wrom kettlebel voor bij defensie?
Op de kazerne heb je over t algemeen prima sportfaciliteiten. En op oefening je 18kg kettlebel meeslepen zekerquote:Op maandag 16 juni 2014 16:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je meenemen, dan kan je daar trainen. Plus het is een gulden middenweg tussen kracht en conditie.
Is per 4kg, 16 of 20 dusquote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Op de kazerne heb je over t algemeen prima sportfaciliteiten. En op oefening je 18kg kettlebel meeslepen zeker
Kenne beter een TRX meenemen. Kun je overal gebruiken en weegt niks.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef Klokov het volgende:
Kan niet kopieeren
2e en 3e allinea rechterkant van de eerste pagina: http://www.drrobertsilverman.com/Articles/JACA_Kettlebells.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom op, jij bent slimmer, joh
Ik denk dat ie ze met een ketting aan z'n lul hangt of aan z'n voeten bindt en dan in het trapgat gaat hangen om 1.94m Masterrace te worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Klokov fap je ook op foto's van kettlebells? Volgens mij heb je een fetisj.
Pics ter verduidelijking gaarne.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef THEFXR het volgende:
mijn buurmeid heeft haar haren pornorood laten verven, dat doe je toch niet in de zomer?
pornorood is een herfst/winterkleur.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Pics ter verduidelijking gaarne.
Waarom niet?
Wat is er mis met porno?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef THEFXR het volgende:
mijn buurmeid heeft haar haren pornorood laten verven, dat doe je toch niet in de zomer?
Gewoon van 2 walletjes snoepen. Lekker man.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg ik moet kiezen tussen 2 boys# luxeproblemen.
Kan ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon van 2 walletjes snoepen. Lekker man.
Wat doe je nu dan? Je hebt toch wel een paar proefritjes gemaakt en een vergelijkend warenonderzoek?quote:
Pleurt op gek! Je had nog makkelijk kaartje kunnen fixen. Hommo.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:21 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, botviert zijn hosseldrive nu op anderen.
Wel jammer dat je er weer niet bij kon/mocht zijn dit weekend man.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Pleurt op gek! Je had nog makkelijk kaartje kunnen fixen. Hommo.
Niks schuimbekken, immer shinend. Heb nooit zo'n last van kaakschaatsenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Volgende keer ga ik met je mee. Schuimbekkende meet met Henk. Hide your wives and kids.
Bijna zu hause, eten is al besteld broek op de enkels en fappen op Ronaldoquote:
het is nu al leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Bijna zu hause, eten is al besteld broek op de enkels en fappen op Ronaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |