Echt zo'n beer van een kerel op zo'n beige hommo scootertje met aangespannen billen door de bochtenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zit in de winter met gladheid, of nu met de regen bijv. al met geknepen billen op die truttenbrommer in de bochten, bang dat ik val dat ik 2 weken niet kan squatten.
Ik zou na 1 dag thuis zitten alleen door mentale stress al m'n jeans weer passen![]()
quote:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvvrrrrrrrrrrrrrrrrvvvvrrrrrrrrrrquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Echt zo'n beer van een kerel op zo'n beige hommo scootertje met aangespannen billen door de bochten![]()
![]()
[..]Murica
bb-ers hebben geen functionele kracht dit datquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar Ray f-f-funtionele kracht dan
[..]Murica
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvvrrrrrrrrrrrrrrrrvvvvrrrrrrrrrr
"HOEeen bocht oh jeetje nou toch" " He jasses"
[..]
bb-ers hebben geen functionele kracht dit dat
Bestaan er ook brommertwinterbanden?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik zit in de winter met gladheid, of nu met de regen bijv. al met geknepen billen op die truttenbrommer in de bochten, bang dat ik val dat ik 2 weken niet kan squatten.
Ik zou na 1 dag thuis zitten alleen door mentale stress al m'n jeans weer passen![]()
geen idee.quote:
dat is echt gaylord idd.quote:
Die bestaan maar welke idioot gaat er in de winter met een brommer of scooter.quote:
Adidas slippers, witte sokken. Trainingspak met gouden ketting over de hals heen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef RaymondK het volgende:
dat is echt gaylord idd.
gewoon tering Tomosje hier. Crisis vervoer
waarom niet? gewoon gaan. Op een brommer is makkelijker rijden als het gesneeuwd/geijzeld heeft dan op een fiets.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die bestaan maar welke idioot gaat er in de winter met een brommer of scooter.
[..]
Adidas slippers, witte sokken. Trainingspak met gouden ketting over de hals heen.
Pupillen op standje volle maan en gaan![]()
Jazeker die bestaan.quote:
Is wel chill zo'n windscherm. Maatje van me had zo'n ding, en als we een stuk over de dijk door de uiterwaarden reden had hij geen vliegen in z'n smoelwerk en ik wel. Wel gratis protonz voor mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jezus, ook zo'n unit van een voorruit voor je snuffert ook
Goeie swek.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die bestaan maar welke idioot gaat er in de winter met een brommer of scooter.
[..]
Adidas slippers, witte sokken. Trainingspak met gouden ketting over de hals heen.
Pupillen op standje volle maan en gaan![]()
Komt goudquote:Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef RaymondK het volgende:
zo, 4 bananen, 2 appels, en een shakje.
pre-workout, straks PR-ren
Das voor skinny-dragende hipsterfags.quote:
De tijden dat die nog voor skaters waren die daadwerkelijk skatettenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Das voor skinny-dragende hipsterfags.
Lol. Als ik mensen zie met vans in de gym denk ik echt niet oh die fag draagt waarschijnlijk een skinny na zn workout (niet dat daar iets mis mee is).quote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef squatbro het volgende:
[..]
Lol. Als ik mensen zie met vans in de gym denk ik echt niet oh die fag draagt waarschijnlijk een skinny na zn workout (niet dat daar iets mis mee is).
mondjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
pls go met je 68 kg biafrabulkbuikjequote:
Al besloten wat je met je 50eu cadeaubon gaat doen?quote:
straps, magnesium en knee sleeves sowieso, voor de rest beetje dingen afwegen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Al besloten wat je met je 50eu cadeaubon gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |