Was het maar 90 minuten, vooraf uren voorbeschouwing, achteraf uren nabeschouwing. Beide met alleen maar stompzinnig gezeik.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beetje achter een bal aan hollen en janken als of je je hammie compleet hebt afgescheurd op het moment dat iemand naar je wijst, of je een aai geeft...
echt mannelijk ja.
En als het nou 15 minuten duurde zo'n potje voebele, nee gewoon 90 minuten naar die saaie groen zooi zitten kijken.
Zonde van m'n TV ook gewoon
ben je een blinde mol ofzo? echt dom als je het verschil niet ziet.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij ook, wat is je punt?
Klopt. Ik zie een of andere faalhaas en Neerlands beste wielrenster aller tijden.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je een blinde mol ofzo? echt dom als je het verschil niet ziet.
Bron?quote:
^^quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie een of andere faalhaas en Neerlands beste wielrenster aller tijden.
quote:
Is niet rugbyspecifiek; geldt ook voor Rayquote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gasten wil je niet tegenkomen op 't veld
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is niet rugbyspecifiek; geldt ook voor Ray
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.
Ik mag toch wel hopen dat je inziet waarom rugby een mannelijke sport is?
Ik zit er zelf nog over na te denken om mij in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Ik zou sowieso een goede tackelaar zijn. Lijkt me echt tof om de 'aanvallers' keihard neer te maaien.
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.quote:
goodbye gains als je straks met een blessure thuis zitquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.
Ik mag toch wel hopen dat je inziet waarom rugby een mannelijke sport is?
Ik zit er zelf nog over na te denken om mij in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Ik zou sowieso een goede tackelaar zijn. Lijkt me echt tof om de 'aanvallers' keihard neer te maaien.
Als ik schouderspads mocht dragen zo groot als de bloemkolen van Ray zou ik ook 2x zo hard iemand kunnen raken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.
En ja, Sebastien Chabal is een sick cunt.
En terecht toch, het aantal gebroken nekjes en gebroken ruggenwervels is in het NFL ook niet te tellen. Ondanks al die "bescherming".quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.
En dit. bereidt je maar voor op flink wat blessures.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
goodbye gains als je straks met een blessure thuis zit
Kidkash19 speelt American Football en is een beest met een deadlift van 200 kg ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Om even advocaat van de duivel te spelen; dat is voor de fysiotherapeut makkelijker, en ook wanneer ze op hun bek gaan is een wond makkelijker schoon te maken als er niet overal haar zit.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Je benen scheren voor minder luchtweerstand op de fiets
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yeah, NFL spelers gaan ook niet lang mee, rugby spelers daarentegen langer.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En terecht toch, het aantal gebroken nekjes en gebroken ruggenwervels is in het NFL ook niet te tellen. Ondanks al die "bescherming".
[..]
En dit. bereidt je maar voor op flink wat blessures.
Precies ja. Maatje van mij speelt rugby, zover ik weet nooit blessures gehad en beresterk. Volgens mij valt dat allemaal heel erg mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Kidkash19 speelt American Football en is een beest met een deadlift van 200 kg ofzo.
Kettlebellen is het nog het wel het meest pussy.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Voordat de discussie losbarst, Rugby en American Football zijn beide zeer fysieke sporten. American Football heeft echter een veel groter tactisch aspect dan Rugby door de continue besprekingen. Alle hommo's die de ene sport harder vinden dan de andere mogen opdonderen
@Yuri, wil je linebacker of tackle spelen?
dat is het hem dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoisten ook hequote:Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is het hem dus.
best leuk om wat "leuks" zoals dat te doen met je massa, maar zeg maar dag tegen je mooi strak geplande opbouwschema voor het BB-en of PWR-hoisten
lolquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoisten ook he![]()
Laat die peasants maar lekker door de modder rollen met hun varkens blazen Watson, wij hoisten hier als echte gentlemen. God lift the Queen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |