Hockeyhertjes wel gezienquote:
lolquote:
Vette shirts ookquote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren wel genoten van Frankrijk. Leuk spel, denk dat die nog ver gaan komen!
Heb een stukje van de heren gezien, die werden ff afgedroogdquote:
Met een beetje mazzel kan ie nog een karretje besturen...quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nee ook niet.
enige "sport" die ik kijk soms is F1
Michael Schumacher uit coma
Wat zou daar nog van over zijn na 6 maanden op bed liggen?![]()
![]()
Je benen scheren voor minder luchtweerstand op de fietsquote:Op maandag 16 juni 2014 13:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voetbal heeft nog iets mannelijks, fietsen helemaal niks.
T zijn ook allemaal van die pussy´s.. Gesinkquote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef Champy het volgende:
[..]
Je benen scheren voor minder luchtweerstand op de fiets
beetje achter een bal aan hollen en janken als of je je hammie compleet hebt afgescheurd op het moment dat iemand naar je wijst, of je een aai geeft...quote:Op maandag 16 juni 2014 13:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voetbal heeft nog iets mannelijks, fietsen helemaal niks.
fuck Frankijk, narcistische arroganto'squote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren wel genoten van Frankrijk. Leuk spel, denk dat die nog ver gaan komen!
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef THEFXR het volgende:
zij deed ook fietsen, lekkerste wijf van Nederland
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij ook, wat is je punt?
Was het maar 90 minuten, vooraf uren voorbeschouwing, achteraf uren nabeschouwing. Beide met alleen maar stompzinnig gezeik.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beetje achter een bal aan hollen en janken als of je je hammie compleet hebt afgescheurd op het moment dat iemand naar je wijst, of je een aai geeft...
echt mannelijk ja.
En als het nou 15 minuten duurde zo'n potje voebele, nee gewoon 90 minuten naar die saaie groen zooi zitten kijken.
Zonde van m'n TV ook gewoon
ben je een blinde mol ofzo? echt dom als je het verschil niet ziet.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij ook, wat is je punt?
Klopt. Ik zie een of andere faalhaas en Neerlands beste wielrenster aller tijden.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je een blinde mol ofzo? echt dom als je het verschil niet ziet.
Bron?quote:
^^quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie een of andere faalhaas en Neerlands beste wielrenster aller tijden.
quote:
Is niet rugbyspecifiek; geldt ook voor Rayquote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gasten wil je niet tegenkomen op 't veld
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is niet rugbyspecifiek; geldt ook voor Ray
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.
Ik mag toch wel hopen dat je inziet waarom rugby een mannelijke sport is?
Ik zit er zelf nog over na te denken om mij in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Ik zou sowieso een goede tackelaar zijn. Lijkt me echt tof om de 'aanvallers' keihard neer te maaien.
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.quote:
goodbye gains als je straks met een blessure thuis zitquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ray zou ik wel tegen willen komen hoor. Aardige jongen lijkt het mij.
Ik mag toch wel hopen dat je inziet waarom rugby een mannelijke sport is?
Ik zit er zelf nog over na te denken om mij in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Ik zou sowieso een goede tackelaar zijn. Lijkt me echt tof om de 'aanvallers' keihard neer te maaien.
Als ik schouderspads mocht dragen zo groot als de bloemkolen van Ray zou ik ook 2x zo hard iemand kunnen raken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.
En ja, Sebastien Chabal is een sick cunt.
En terecht toch, het aantal gebroken nekjes en gebroken ruggenwervels is in het NFL ook niet te tellen. Ondanks al die "bescherming".quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol ja, maar NFL is wel wat harder omdat daar zowat alles mag, bij rugby heb je nog wel regels met betrekking tot hits.
En dit. bereidt je maar voor op flink wat blessures.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
goodbye gains als je straks met een blessure thuis zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |