Keihard. Zon chicks bier pillen en keta op de after. Sick spul die ketaquote:Op zondag 15 juni 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, vriend, hoe was gisteren? Hard gecandyflipt?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Srs.
Powerliften is dus geen krachttraining volgens jou. Interessant.
Hoop voor je dat er niet teveel baby's bij je in de buurt zittenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
jup, vertek 20ste
Reistijd: 11hrs 40minsmijn langste vlucht ooit
Spoiler graagquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke anekdote over wandelen.
Ik was uit met wat gasten toen ik in dienst was, en 1 van hun was een wandelaar. Wij mee naar zijn favo buurt, en ik dacht met m'n dronken kop; jezus, dat is een lekker wijf.![]()
Ik naar binnen, niks gebeurt uiteindelijk omdat ik te dronken was.Dus wat (in die tijd nog) guldens lichter zonder resultaat. Anyway, iedereen was weer buiten en we waggelde terug naar de basis. Toen ik moest piesen. Dus ik piesen, en ik denk... wtf?? Er is iets mis met m'n lul.
![]()
Ik had nooit gezien dat ze er een condoom omheen had gedaan, en die zat er nog omheen. Ik stond dat condoom dus vol te zeiken.
Alle sprinkhanen zijn eetbaarquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb bij de Quest een eetbare fucking sprinkhaan gekregen. Hoe sickening is dat. Morgen opeten. Ik verwacht alleen al op de deadlift minimaal 50 kg gainz.
Dat doet ie niet.quote:
Hahaha ventquote:Op zondag 15 juni 2014 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem dichtgeknoopt en toen zijn we er mee gaan voetballen. Ik weet niet meer wie er met een natte voet terug kwam. Ik niet in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Goed nummer is dat ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dit nummer al sinds gisteravond in mn hoofd
Silence of the Lambs was op tv.
Haha wtfquote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://cdn.top4top.net/d_bf669793e80.mp4
Dzeko.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:26 schreef VMSDKR het volgende:
yuri van welke ben jij allemaal familie?????
wil je die van mij ook? Hij ligt ergens in mijn tasquote:Op zondag 15 juni 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb bij de Quest een eetbare fucking sprinkhaan gekregen. Hoe sickening is dat. Morgen opeten. Ik verwacht alleen al op de deadlift minimaal 50 kg gainz.
Nee, bedankt.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wil je die van mij ook? Hij ligt ergens in mijn tas
Ja, erg mooi.quote:
damn, dat moet toch niet vrij rond mogen lopen allemaalquote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://cdn.top4top.net/d_bf669793e80.mp4
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke anekdote over wandelen.
Ik was uit met wat gasten toen ik in dienst was, en 1 van hun was een wandelaar. Wij mee naar zijn favo buurt, en ik dacht met m'n dronken kop; jezus, dat is een lekker wijf.![]()
Ik naar binnen, niks gebeurt uiteindelijk omdat ik te dronken was.Dus wat (in die tijd nog) guldens lichter zonder resultaat. Anyway, iedereen was weer buiten en we waggelde terug naar de basis. Toen ik moest piesen. Dus ik piesen, en ik denk... wtf?? Er is iets mis met m'n lul.
![]()
Ik had nooit gezien dat ze er een condoom omheen had gedaan, en die zat er nog omheen. Ik stond dat condoom dus vol te zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:13 schreef Eleiko het volgende:
Zaterdag wat gecardioot.express 135km? of hadden ze ergens een knooppuntenbordje weggehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |