quote:Op zondag 15 juni 2014 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke anekdote over wandelen.
Ik was uit met wat gasten toen ik in dienst was, en 1 van hun was een wandelaar. Wij mee naar zijn favo buurt, en ik dacht met m'n dronken kop; jezus, dat is een lekker wijf.![]()
Ik naar binnen, niks gebeurt uiteindelijk omdat ik te dronken was.Dus wat (in die tijd nog) guldens lichter zonder resultaat. Anyway, iedereen was weer buiten en we waggelde terug naar de basis. Toen ik moest piesen. Dus ik piesen, en ik denk... wtf?? Er is iets mis met m'n lul.
![]()
Ik had nooit gezien dat ze er een condoom omheen had gedaan, en die zat er nog omheen. Ik stond dat condoom dus vol te zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:13 schreef Eleiko het volgende:
Zaterdag wat gecardioot.express 135km? of hadden ze ergens een knooppuntenbordje weggehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Expressquote:Op maandag 16 juni 2014 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
express 135km? of hadden ze ergens een knooppuntenbordje weggehaald?
NICE :-)quote:
Nee, met mijn racefiets.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
NICE :-)
had je wel een paar keer een momentje van "hee, hier zijn we al geweest" zo te zien![]()
met een gewone fiets?
lekker heuveltje hea bij Vaals...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, met mijn racefiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen je thuis kwam een bak ijs om je Glycogen weer aan te vullen in je quads
wat bedoel je met Tripple?
3x gepakt die berg?
Of Tripple van La Trappe gepakt onderweg?![]()
Veel gevreten idd. Wat een mongolen fietsen daar trouwens rond. Ik bedoel: dan kies je de 135km zwaar, geen beginnerstocht dus en dan kom je nog tegen:quote:Op maandag 16 juni 2014 09:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Idd. En +1 herkenbaar. Al rijd ik bergaf als een wijf, continu remmen omdat ik ban ben op mijn bek te gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Questular het volgende:
Tripple blad voor gok ikIk ben overgestapt op dubbel voor en dat is verdomme aanpoten hier in het mooie zuiden
En zwaartekracht werkt echt in je nadeel als je met 105 kg bergop moet rijdenBergaf ben ik niet te kloppen
lolquote:Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Veel gevreten idd. Wat een mongolen fietsen daar trouwens rond. Ik bedoel: dan kies je de 135km zwaar, geen beginnerstocht dus en dan kom je nog tegen:
- gasten die zonder aanleiding op een rechte weg tegen een stoep aanrijden
- gasten die bovenaan een heuvel midden op de weg op hun "teammaatjes" gaan wachten
- gasten die zonder te kijken weer opstappen
- gasten die midden op de weg gaan lopen als het ze niet lukt om de heuvel op te komen
Maar de vrouwen maakten veel goed. Het weer ook.
Man-o-man: is het al zo lang geleden dat je een racefiets had?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
wat bedoel je met Tripple?
3x gepakt die berg?
Of Tripple van La Trappe gepakt onderweg?![]()
nee ik heb er nogsteeds 1quote:Op maandag 16 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Man-o-man: is het al zo lang geleden dat je een racefiets had?
3 tandwielen voor idd.
Nee, heb sowieso weinig lekke banden. Als je met goede banden zo vaak een lekke band hebt is er iets anders aan de hand. Uitstulpinkje in je velg, velglint niet goed, de band er slecht omgelegd, te hoge/lage bandenspanning, ...quote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
geen lekkeband gehad? Of ketting in 6 stukken getrapt met optrekken? LOL
Toen ik nog wielrende had ik gdvr elke 500km een lekke band. Met de beste banden notabene![]()
zelfs een keer buitenbanden teruggestuurd naar Swalbe Mja is niks mis mee meneertjeh
plat door de bochten, een parcour waarbij je elke halve km vol moet optrekken opnieuw, 100kg+quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, heb sowieso weinig lekke banden. Als je met goede banden zo vaak een lekke band hebt is er iets anders aan de hand. Uitstulpinkje in je velg, velglint niet goed, de band er slecht omgelegd, te hoge/lage bandenspanning, ...
Ik blijf het vaag vinden, ook met 100+kg.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
plat door de bochten, een parcour waarbij je elke halve km vol moet optrekken opnieuw, 100kg+
Met de velg was niks mis. Elke 500km lek gemiddeld, fonkel nieuwe banden pas na 1000km...
Elke keer scherpe zooi in het loopvlak of in de wang
Elke 3500km een nieuwe body (vrijloop) elke 4500km nieuw setje ultegra voor en achter![]()
![]()
Die Kever liep per km goedkoper
ja nou toch was het zo. ging geen maand voorbij zonder lekke bandquote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik blijf het vaag vinden, ook met 100+kg.
Continental Grand Prix 4000S is idd (nog steeds) (een van de) beste band(en).quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nou toch was het zo. ging geen maand voorbij zonder lekke band
ook die goodyear 4000 nog wat serie
ja die bedoelde ik ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Continental Grand Prix 4000S is idd (nog steeds) (een van de) beste band(en).
Wat voor fiets heb je (merk etc.) en wat is de ouderdom / staat?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat voor fiets heb je (merk etc.) en wat is de ouderdom / staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cube agree. Toen splinter nieuw.
Die body's gingen echt om de haveklap stuk van dat optrekken. Gewoon dwars door de blokkeering heen getrokken![]()
En als dat 1x gebeurt, dan gebeurt het de 2e keer nog sneller, en na 10x kun je niet meer rijden lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |