SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 13-06-2014 19:16:52 ]
Het loopt hier aardig uit de hand met al die kloontjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben normaal gesproken gewoon een rustige jongen, maar wie zijn al deze mensen??
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
Zo de stad in wedstrijd kijken, hoop wel dat ze tijdelijke gym hebben of zo.
Whehhehequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
ja, lekker in alle rust genietenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga naar de kfc. Denk dat het nu lekker rustig is daar.
Tijdens Kameroen van net wel denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga naar de kfc. Denk dat het nu lekker rustig is daar.
Whahhahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Tijdens Kameroen van net wel denk ik.
Gruwelijke kopbal! En geweldige pass ookquote:
Bedankt ook al hebben wij niks bijgedragen aan de prestatie.quote:
praxis maatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:42 schreef Weissman het volgende:
Het is waarschijnlijk al 600x langs gekomen maar iemand een linkje of fysieke winkel waar ik lifting shoes kan rocken?
Dankjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Klokov het volgende:
http://www.nerlinger.com of www.krachtwinkel.nl
dat was uiteraard een grote trollquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol penisje was jij niet die beunhaas die op dat idee kwam
serieus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoezo troll ik gebruik nu al een paar weken zulke schoenen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Weissman mode:
Potverdomme, heb zojuist mijn kat van het balkon gesmeten, wat een foto's![]()
![]()
![]()
![]()
ooh, al die meisjes op stratum, zomers gekleedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
Cor staat hier naast me zwaar te snatsen op stratum, en die man hield niet van voetbal hahah gekkenhouse G's
En volgend jaar eerder melding maken van die boot, fucker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef fathank het volgende:
Nu lekker slapen morgen koekiewaus op de houseboot
Check FB schijnen nog kaarten gedumpt te worden omdat t niet zo warm wordt vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En volgend jaar eerder melding maken van die boot, fucker.
Is die gast die wint een kabouter of een manlet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:41 schreef Snakey het volgende:
Cool. Maar zoals je op het eind ziet is het toch het best om je baard te laten groeien.![]()
Ik liep net langs de tv waar het op staat. De laatste keer dat ze woog was ze 308 kilo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Nu op TLC: my 600-lb life. Zieke shit man, hoe word je zo dik
Bij 200kg denk je toch wel "oh ben best dik" en dan gewoon door eten
Een heel sterke kabouter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is die gast die wint een kabouter of een manlet?
We're all gonna make it brah. Wetbreasts zit al bijna onder de 400 pondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Nu op TLC: my 600-lb life. Zieke shit man, hoe word je zo dik
Bij 200kg denk je toch wel "oh ben best dik" en dan gewoon door eten
Maar jij beweegt ook nogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap echt niet hoe dat kan, ik eet me soms halfdood en ben nog niet eens 100kg. Die mensen wegen 3x zoveel
Ga lekker een potje voetballenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:20 schreef Klokov het volgende:
Over bewegen gesproken, 2 dagen gebbq'd. Brb even heel Nederland door rennen om de extra's te verbranden
Ik wel. Geen beweging en maar blijven eten. Ik had een vriend die 238 kilo woog. Na een BBQ waar hij ieders bord leegat, ging hij de keuken in. Ik denk, wat staat hij nou te doen joh? Zag ik later dat hij 'stiekum' een halve chocolade taart op had gegeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap echt niet hoe dat kan, ik eet me soms halfdood en ben nog niet eens 100kg. Die mensen wegen 3x zoveel
Zekers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Klokov het volgende:
Sickening, Cor hierdoor verschijnt zelfs een glimlach op jouw gezicht of niet?
Goed he? Eerst opgeilen en dan je leeftijd zeggen. Weten ze niet hoe hard ze weg moeten rennenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is aandacht trekken in klb
Ik denk dat afvallen als je ernstig overgewicht hebt echt onderschat wordt en het prima te vergelijken is met een heroïneverslaving. Misschien nog wel ernstiger omdat je altijd waar je ook gaat geconfronteerd wordt met eten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
Whahahaquote:
Ik ken via via een aantal mensen die een operatie hebben ondergaan. Daarvan is er maar 1 die echt is afgevallen, zo'n 80 kilo, heeft nu een normaal gewicht en een gezonde levenstijl. Dat laatste doet het hem, zonder verandering ga je ondanks die operatie gewoon weer terug naar waar je was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
en de meisjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Ikkuh!
Maar veel mannen achter me aan vriendje.
Fucking slechte VirtuallyVain rip-off. Als deze vent zwart klinkt ben ik Barry White.quote:
hoeveel verdient dat dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zitten ook achter mij aan. Ik doe het echt goed in de gayscene. Srs.
nou, je bent wel negatief, zegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maak je moeder maar zwart op dit forum, maar mij niet.
Gokje: Fokhertje waar de Fokknapen op geilen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gokje: Fokhertje waar de Fokknapen op geilen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zitten ook achter mij aan. Ik doe het echt goed in de gayscene. Srs.
Zuipenquote:Op zondag 15 juni 2014 10:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alle gymmers weer lopen zuipen gister en nu brak in bed! Lekker voor niks in de gym geweest deze week, hahaha ;D
Niet?quote:
Spacenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |