Zekers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Klokov het volgende:
Sickening, Cor hierdoor verschijnt zelfs een glimlach op jouw gezicht of niet?
Goed he? Eerst opgeilen en dan je leeftijd zeggen. Weten ze niet hoe hard ze weg moeten rennenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is aandacht trekken in klb
Ik denk dat afvallen als je ernstig overgewicht hebt echt onderschat wordt en het prima te vergelijken is met een heroïneverslaving. Misschien nog wel ernstiger omdat je altijd waar je ook gaat geconfronteerd wordt met eten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
Whahahaquote:
Ik ken via via een aantal mensen die een operatie hebben ondergaan. Daarvan is er maar 1 die echt is afgevallen, zo'n 80 kilo, heeft nu een normaal gewicht en een gezonde levenstijl. Dat laatste doet het hem, zonder verandering ga je ondanks die operatie gewoon weer terug naar waar je was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
en de meisjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Ikkuh!
Maar veel mannen achter me aan vriendje.
Fucking slechte VirtuallyVain rip-off. Als deze vent zwart klinkt ben ik Barry White.quote:
hoeveel verdient dat dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zitten ook achter mij aan. Ik doe het echt goed in de gayscene. Srs.
nou, je bent wel negatief, zegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maak je moeder maar zwart op dit forum, maar mij niet.
Gokje: Fokhertje waar de Fokknapen op geilen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gokje: Fokhertje waar de Fokknapen op geilen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
Mannen zitten ook achter mij aan. Ik doe het echt goed in de gayscene. Srs.
Zuipenquote:Op zondag 15 juni 2014 10:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alle gymmers weer lopen zuipen gister en nu brak in bed! Lekker voor niks in de gym geweest deze week, hahaha ;D
Niet?quote:
Spacenquote:
Sick, ~3 jaar bijna geen seks. Kan niet goed zijn voor je gemoedstoestand.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:53 schreef Awesome_ het volgende:
R&P / Relatie zonder sex? door of niet?
![]()
RIP in peace
Hahaha vet, ziet er echt uit alsof het van oude treinonderdelen is gemaakt ofzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Outdoor gym in Kiev
http://www.liveleak.com/view?i=095_1402803156
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sick, ~3 jaar bijna geen seks. Kan niet goed zijn voor je gemoedstoestand.
pratenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Wat is het advies dat eruit voort is gekomen dan? Heb niet eens de hele OP gelezen
Gwn roleplay claimen tochquote:Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah pratenGewoon als ze slaapt je piemel erin duwen, het is je vriendin die kun je niet verkrachten. Dat heet gewoon seks.
Deze man snapt hetquote:Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah pratenGewoon als ze slaapt je piemel erin duwen, het is je vriendin die kun je niet verkrachten. Dat heet gewoon seks.
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
wtf is er met je kleur gebeurt?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze man snapt het
Hey Henk
Hey Marco
Hey Tim
jup, vertek 20stequote:
Hey awesome ben je ook mod?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:26 schreef Awesome_ het volgende:
Als weissman mod is, dan is daar het laatste woord nog niet over gesproken! Fucking grootste troll van fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |