Ik zou eerder verwachten dat dat de seks drive van een man kapot maakt, aangezien mannen 'jagers' zijn...quote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Toevallig dat er nu zo een post te voorschijn komt. Had een paar dagen geleden dat monogamie de seks drive van een vrouw kapot maakt.. vraag haar eens of ze wel eens fantaseert om door een andere man genomen te worden (ik ben serieus.. klinkt beetje gek mja).
Ik zou maar even googlen, er zijn redelijk wat artikelen over te vinden.
Succes!.
Dat zou kunnen, maar dan zou ik toch ook wel vernemen dat ze met zichzelf speelt... tenminste mag ik dan vanuit gaan. Verder is ze vroeger misbruikt (toen ze heel jong was)... weet niet of dat parte speelt maar zou ook kunnen, maar nogmaals ben er gewoon klaar mee... wil m'n lul nog niet afschrijven voor sexks.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:33 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwen van 40 zitten trouwens in hun seksuele piek dus dikke kans dat ze zich door een ander laat aanduwen
Ja die bedoelde ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:36 schreef NickX het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat dat de seks drive van een man kapot maakt, aangezien mannen 'jagers' zijn...
Doel je op deze: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwelijk-libido.dhtml ?
[..]
Dat zou kunnen, maar dan zou ik toch ook wel vernemen dat ze met zichzelf speelt... tenminste mag ik dan vanuit gaan. Verder is ze vroeger misbruikt (toen ze heel jong was)... weet niet of dat parte speelt maar zou ook kunnen, maar nogmaals ben er gewoon klaar mee... wil m'n lul nog niet afschrijven voor sexks.
Dat zou kunnen, maar eens per 1 a 2 maanden sexks hebben is ook niet alles. Tevens moet het initiatief van mij af komen, en in het begin wilde ik nog wel een x aantal keren per maand proberen haar in de 'mood' te brengen maar als je continue afgewezen wordt, word je het ook wel snel zat. En zoals ik schreef zou ik persoonlijk mijn partner proberen te helpen, al is het alleen maar om haar te plezieren!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:00 schreef sitting_elfling het volgende:
In elke (op hier en daar een uitzondering) relatie zaL de frequentie van sex minder worden.
Ik zal het haar morgen vragen!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ja die bedoelde ik.
Het kan best zo zijn hoor.. ik bedoel ik ben nu ook aan het rondkloten met een cougar van 40 jaar (ze heeft een man) en toen ik vroeg waarom haar man het goed vind dat ze af en toe met mij naar bed gaat zei ze "omdat het anders nogal saai word om alleen maar seks met dezelfde man te hebben".
Anyway, ik zou gewoon een poging wagen en vragen of ze wel eens de gedachte heeft gehad om met een andere man te vrijen.
En daar zit nou net het dilemma, ik houdt ziels veel van haar... maar als ik er aan moet denken om mijn leven seksloos (in de zin van met mijn partner) te moeten doorbrengen wordt ik daar best verdrietig van...quote:Op zondag 15 juni 2014 04:06 schreef tofastTG het volgende:
Je zult toch duidelijk moeten maken dat het zo niet meer verder kan. En dan ook je beslissing moeten nemen als blijkt dat er wederom niets veranderd.
Nee. Beëindig de relatie dan gewoon.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:30 schreef NickX het volgende:
Ik vraag me nu af, is het waard om gewoon alleen buiten de deur te eten?
Dat is het niet (lijkt mij), ik ben fysiek zeer in ordequote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef tofastTG het volgende:
Ik kan het me goed voorstellen. Uiteindelijk hou je dat ook niet vol. Maargoed, werk aan je zelf misschien is jou lichaam ook niet meer wat het geweest is? Als dat allemaal niet helpt heb je er alsnog wel profijt van.
Gewoon? na 10 jaar relatie? opgeven is simpel, voordat ik het wil opgeven wil ik mogelijk alle wegen bewandelen die er zijn!.quote:
De wegen van het vreemdgaan, ja?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:32 schreef NickX het volgende:
Gewoon? na 10 jaar relatie? opgeven is simpel, voordat ik het wil opgeven wil ik mogelijk alle wegen bewandelen die er zijn!.
Ik heb toch nergens gezegd dat ik wil vreemdgaan? maar als dat de oplossing is om onze relatie gewoon goed te houden, dan maar? niet iedere vrouw ziet buiten de deur eten als vreemdgaan hé.quote:
Je kunt op meer manieren iets aan je uiterlijk doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:32 schreef NickX het volgende:
[..]
Dat is het niet (lijkt mij), ik ben fysiek zeer in ordenet zo slank als 10 jaar geleden
.
[..]
Gewoon? na 10 jaar relatie? opgeven is simpel, voordat ik het wil opgeven wil ik mogelijk alle wegen bewandelen die er zijn!.
Wat voor dingen doel je dan op?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:37 schreef tofastTG het volgende:
Je kunt op meer manieren iets aan je uiterlijk doen.
Uiteindelijk moet die wil wel van twee kanten komen. Als zij geen probleem ziet, dan gaat dat lastig worden. Er zijn natuurlijk allerhande dingen die geprobeerd kunnen worden, maar daar moet zij dan ook zin in hebben.
Hey een dame die reageert! thanks!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou het iig bespreken met haar hoe jij je nu voelt over het geen seks hebben en wat ze ervan zou vinden als jij dat buiten de deur zou gaan zoeken.
Je haar doen, je beter kleden, nieuwe bril etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:38 schreef NickX het volgende:
[..]
Wat voor dingen doel je dan op?
Verder precies! al gaf ze al eerder aan dat volgens haar praten met een sexualoog geen nut zou hebben, maar daar ben ik het niet mee eens.. ook zeggen mensen dat je gewoon 'sex' moet gaan hebben en dat de zin dan vanzelf komt, maar als ze het niet wil, wil ze het niet.
Ik zal eens aan mijn kleding/uiterlijk gaan werken (bril heb ik nietquote:Op zondag 15 juni 2014 04:45 schreef tofastTG het volgende:
Je haar doen, je beter kleden, nieuwe bril etc.
En kijk als zij dat niet ziet zitten is dat haar goed recht. Alleen denk ik dan dat het probleem niet duidelijk genoeg is voor haar, of dat ze het probleem niet groot genoeg vind.
Uiteindelijk zul jij wel knopen moeten doorhakken. Want zoals je zelf al stelde een leven lang zonder seks (en de speciale emoties die daarbij horen) ziet niemand echt zitten.
Ik neem haar ook niets kwalijk hoor, nou misschien alleen het gedeelte van aan mij denken (zoals ik aan haar denk, 's morgens lekker koppie koffie, af en toe zelfs ontbijt op bed, verassen met een lekker wijntje, mooie/leuke cadeautjes voor haar kopen etc)quote:Op zondag 15 juni 2014 04:46 schreef tofastTG het volgende:
Je moet haar alleen ook niets kwalijk nemen. Waarschijnlijk kan ze er echt niets aan doen. Ik zou dam ook voorzichtig zijn met dingen bespreken als seks met anderen.
Dat ze geen behoefte heeft aan seks wil niet zeggen dat ze niet meer jaloers is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |