Ik liep net langs de tv waar het op staat. De laatste keer dat ze woog was ze 308 kilo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Nu op TLC: my 600-lb life. Zieke shit man, hoe word je zo dik
Bij 200kg denk je toch wel "oh ben best dik" en dan gewoon door eten
Een heel sterke kabouter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is die gast die wint een kabouter of een manlet?
We're all gonna make it brah. Wetbreasts zit al bijna onder de 400 pondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Nu op TLC: my 600-lb life. Zieke shit man, hoe word je zo dik
Bij 200kg denk je toch wel "oh ben best dik" en dan gewoon door eten
Maar jij beweegt ook nogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap echt niet hoe dat kan, ik eet me soms halfdood en ben nog niet eens 100kg. Die mensen wegen 3x zoveel
Ga lekker een potje voetballenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:20 schreef Klokov het volgende:
Over bewegen gesproken, 2 dagen gebbq'd. Brb even heel Nederland door rennen om de extra's te verbranden
Ik wel. Geen beweging en maar blijven eten. Ik had een vriend die 238 kilo woog. Na een BBQ waar hij ieders bord leegat, ging hij de keuken in. Ik denk, wat staat hij nou te doen joh? Zag ik later dat hij 'stiekum' een halve chocolade taart op had gegeten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap echt niet hoe dat kan, ik eet me soms halfdood en ben nog niet eens 100kg. Die mensen wegen 3x zoveel
Zekers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Klokov het volgende:
Sickening, Cor hierdoor verschijnt zelfs een glimlach op jouw gezicht of niet?
Goed he? Eerst opgeilen en dan je leeftijd zeggen. Weten ze niet hoe hard ze weg moeten rennenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor is aandacht trekken in klb
Ik denk dat afvallen als je ernstig overgewicht hebt echt onderschat wordt en het prima te vergelijken is met een heroïneverslaving. Misschien nog wel ernstiger omdat je altijd waar je ook gaat geconfronteerd wordt met eten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
Whahahaquote:
Ik ken via via een aantal mensen die een operatie hebben ondergaan. Daarvan is er maar 1 die echt is afgevallen, zo'n 80 kilo, heeft nu een normaal gewicht en een gezonde levenstijl. Dat laatste doet het hem, zonder verandering ga je ondanks die operatie gewoon weer terug naar waar je was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Je ziet idd ook dat bij die mensen zo'n operatie vaak niet helpt, het is de hele mentaliteit die anders moet en ze moeten van die eetverslaving af. Gezonder eten, minder eten en meer bewegen.
Maarja voordat het zover komt heb je toch al iets van, ik word wel erg dik. Maar die mensen niet denk ik
en de meisjes?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Ikkuh!
Maar veel mannen achter me aan vriendje.
Fucking slechte VirtuallyVain rip-off. Als deze vent zwart klinkt ben ik Barry White.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |