Eens. Wij vinden het echt een luxe. (Misschien ook omdat we het bij de echte slager/visboer halen, de prijzen die je daar aftikt maken ook wel dat je je heel decadent voeltquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Olf het volgende:
Mijnes eet ook geen vlees of vis (nouja, ze weet nog niet van het bestaan af) en ik vind heel veel van die valess/nepvleesdingen niet te eten.
Wat ze wel lekker vindt is pittige gekruide tofu en groenteballetjes van de AH, en de paprikarondos enzo ook van AH. Dat is qua voedingsstoffen wel iets wat je goed ipv vlees/vis kan doen, maar wel gewoon op groente/kaasbasis en geen pseudovlees.
Verder ben ik van mening dat vlees en vis sowieso niet elke dag hoeven en zo'n vervanger doen we ook niet elke dag. Nootjes enzo zijn natuurlijk supergoed maar dat doen we hier ook voorlopig nog niet.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef L-E het volgende:
Gaan er van hier nog mensen naar de Ouders Natuurlijk beurs morgen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:18 schreef vencodark het volgende:
@Sparkling: briljante foto!
En was er nog wat op het papier gekomen?![]()
Btw, bij meer mensen die een jaar na de bevalling pas uitdijen?
Mijn buik en die 'band' er omheen zijn laatste 3 maanden ineens flink meer geworden. Ik lijk wel weer 4 mnd zwanger ofzo.
Wij!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef L-E het volgende:
Jij gaat weinig van de beurs zien dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:57 schreef L-E het volgende:
Ik ben te herkennen aan het drietal knappe mannen dat voortdurend aan mijn voeten ligt
Pfff, ellendig joh. Slaapt ie overdag nog heel veel, anders trekt ie dat toch niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Loj het volgende:
Ow is dol op vlees, maar eigenlijk is eten gewoon altijd goed. Mijn kleine vreetzak.
Hier trouwens ook niet naar de beurs, we zijn druk aan t klussen!
Hebben jullie nog een tip voor een klaarwakkere dreumes 's nachts? Hij is nu al 3 nachten op een rij klaar wakker tussen 12 en 5. Ik ben nu maar met hem beneden gaan zitten, want m'n schoonouders logeren hier ook nog.
Maar wil Ow niet laten spelen, dus hij ligt in m'n armen te kletsen, spartelen, huilen en te spelen.
Ik ben verder qua slaapgebrek wel wat gewend, maar wordt er niet heel vrolijk van om alleen te slapen tussen 5 en 7
Haha nou de twijfelachtige eer van Koningin der Slechte Nachten behoort nog steeds aan jou toe hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Loj het volgende:
Oh en ook nogvoor de slechte nachten van Gulara!
Nou ik vind dat jij ook mag "klagen" hoor.. Al vind ik eigenlijk altijd als ik jouw verhaaltjes lees dat je helemaal niet klaagt!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
Haha nou de twijfelachtige eer van Koningin der Slechte Nachten behoort nog steeds aan jou toe hoor.
Dan mogen wij niet klagen.
Maar wel bedankt. Gedeelde smart en zo.
Ik maak regelmatig notenburgertjes voor Otje, vind ze superlekker. Fijngemalen nootjes, brookruimels, eitje, beetje water ewvnttk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Olf het volgende:
Nootjes enzo zijn natuurlijk supergoed maar dat doen we hier ook voorlopig nog niet.
Hier hebben we ook zo'n fase gehad, tussen twee en vijf, dat dan weer wel, maar die was gelukkig snel weer over. Geen tips, ging eigenlijk vanzelf. Al viel ik wel regelmatig om 19u naast haar in slaap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Loj het volgende:
Hebben jullie nog een tip voor een klaarwakkere dreumes 's nachts? Hij is nu al 3 nachten op een rij klaar wakker tussen 12 en 5. Ik ben nu maar met hem beneden gaan zitten, want m'n schoonouders logeren hier ook nog.
Maar wil Ow niet laten spelen, dus hij ligt in m'n armen te kletsen, spartelen, huilen en te spelen.
Ik ben verder qua slaapgebrek wel wat gewend, maar wordt er niet heel vrolijk van om alleen te slapen tussen 5 en 7
Oh en ook nogvoor de slechte nachten van Gulara!
Zat ik ook aan te denken, maar dan zou de uitslag na de koorts moeten komen lees ik. Hier werd ze woensdag wakker met een stuk of 10 felrode bultjes in het gezicht en op de oren. Er kwamen er niet echt meer bij, maar ze zijn wek groter/heftiger geworden de afgelopen dagen. Pas sinds vandaag heeft ze flinke koorts (had geen thermometer voor pcm, maar twee uur na pcm zat ze op 38.2).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:21 schreef Logician2.0 het volgende:
Spirit hier gaat overal de 6e ziekte rond, ieg beterschap
Wij nemen ze eigenlijk altijd mee naar beneden. Maar dat ik ook omdat we -meestal onterecht- bang zijn dat de andere kinderen wakker worden. En dat is voor ons ook wat relaxter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:12 schreef Loj het volgende:
Tnx voor de reacties, ik ga er aankomende nacht dan toch maar eens in mee en hem even laten spelen.
Doen jullie dat dan ook echt beneden of in de slaapkamer?
Ach sneutjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
Mn arme meisje is echt ziekFlinke koorts, wil amper eten maar gelukkig wel veel roosvicee drinken en de hele tijd tegen mama aanhangen
We hebben net een stukje Frozen gekekenen ze ging bij een liedje meezingen, zo lief!!
Ze ligt nu lekker weer in bed. Maar wat ze nou heeft...???
Soms vind ik het ook weer bijna beangstigend hoor. Als ik me indenk hoe jouw traject bijvoorbeeld loopt en hoor Hoe dat meestal gaat, dan vind ik het ook wonderbaarlijk Hoe snel het weer goed gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef L-E het volgende:
Oh Shandaly, gefeliciteerd nog!
Dat klinkt goed Danic, fijn dat het zo snel weer goed gaat
Ieder zijn eigen proces hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef danic het volgende:
[..]
Soms vind ik het ook weer bijna beangstigend hoor. Als ik me indenk hoe jouw traject bijvoorbeeld loopt en hoor Hoe dat meestal gaat, dan vind ik het ook wonderbaarlijk Hoe snel het weer goed gaat.
Soms vraag ik me af of dat dan wel klopt? Of dat er nog ergens een addertje onder het gras zit?
Oh ja, jou heb ik ook nog gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Moppert het volgende:
Ik heb echt superduper veel fokkers gezien![]()
Ik vond het een hele leuke beurs
Goed van je! En ja ze bedoelen het positief alleen je onzekere ik vindt het heerlijk om je dwars te zitten en dat twijfel gevoel te geve! Gaat nooit weg een onzekere ik je leert er wel beter mee leven maar komt soms genadeloos weer terugquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:02 schreef danic het volgende:
Daar heb je gelijk in.
Maar ik hoor ook van collega's de verbaasde reacties "go, das ook snel gegaan".
En ze bedoelen dat vast positief, maar mijn onzekere ik hoort daar doorheen dat ze misschien denken dat ik een aansteller ben of overdrijf![]()
Ik sta een stuk zekerder in mijn schoenen en heb echt veel geleerd het afgelopen half jaar waardoor ik ook voor mezelf opkom nu, maar soms hè. ..
Hopelijk knapt ze snel weer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom spotten jullie elkaar alleen? Geen tijd voor een praatje, of zeg ik nu iets heel doms![]()
Dank voor het meelevenZe ging moeizaam naar bed, maar ligt nu wel heerlijk te snurken. Hopelijk blijft dat de rest van de nacht zo
Ik gok trouwens toch op zesde ziekte. We zullen het merken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef danic het volgende:
Kun je mijn kindjes zien Omen![]()
Shandaly gefeliciteerd!!
Hier staat ook een appeltaart af te koelenmorgen vieren mijn vriend En ik samen onze verjaardag. Mijn moeder maakt nog monchoutaart
![]()
Oh en mag ik heel even heel arrogant voor mezelf jubelen? Want ik voel me zo ontzettend veel beter dan een half jaar terug! Ik ben nu 's avonds bezig met van alles en nog wat en heb mijn verplichte studie ook opgepakt. Een half jaar terug zat ik 's avonds futloos op de bank naar tv te staren en me af te vragen hoe het ineens 3 uur later kan zijn.
Jeah me!
Wowquote:Op zondag 15 juni 2014 11:01 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft papa een top vaderdagscadeau gekregen met 3 uitslapende kinderen tot 09.45.
quote:Op zondag 15 juni 2014 11:01 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft papa een top vaderdagscadeau gekregen met 3 uitslapende kinderen tot 09.45.
Troost je, dat gaat nog heeeeeeul vaak voor komen de komende jarenquote:
Ja ik heb er pas 1 dus ik vrees met grote vrezen hoe het dadelijk is met 2 kidsquote:Op zondag 15 juni 2014 13:55 schreef Kyara het volgende:
Foto's bestellen
Ik moet ook nog gaan inplakken voor 3 kinderen
Hier ook > 2000 foto's per maand dus uitzoeken zal ook even tijd kosten vrees ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.19 juliquote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Omentielvo het volgende:
Wanneer is jouw kleine een peuter kleinzusje?
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 15-06-2014 22:15:28 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Zorg dat het goed rijp is. Zacht fruit is zoeter en slikt makkelijker weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:22 schreef Omentielvo het volgende:
Spirit![]()
Dat idee heb ik ook soms.
Even een vraagje. Riley eet gewoon goed, maar ze lust niet veel soorten fruit (ze lust banaan, peer, appel en mandarijn) Zijn er manieren om haar te leren ook ander fruit te leren eten. Gisteren had ik meloen op haar bordje met mandarijn gedaan en die meloen werd netjes weggelegd (lees op grond gegooid)
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef elamanilo het volgende:
Ik heb d'r best lang een beetje een trauma van gehad, eigenlijk doe ik nog steeds heel voorzichtig als ik een hoge rits heb zelfs(Haha, dit klinkt helemaal niet bemoedigend zo, maar ik bedoelde meer dat dat echt van die nasty ongelukjes zijn die bijna overal wel een keer gebeuren
)
Fee duwt het weg en roept: NEE!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien vindt ze het gewoon echt niet lekker? Ik ben zo blij dat Isa dat echt heel duidelijk aangeeft, bloemkool bijvoorbeeld is standaard huilen, want honger, maar bah! Laatst had ik een bord voor haar gemaakt met gekookte aardappel, snijboontjes en een paar stukjes hamburger. Toen ik haar aardappel wilde geven, deed ze haar mond stijd dicht, draaide haar hoofd weg en wees naar de snijboontjes "Die!"![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef danic het volgende:
Mooi hè Spirit. Rosalie schudt nu ook nee. En ze is dan heel stellig. En dan met van die twinkeltjes in haar ogen.
Omen, eva eet wat dat betreft ook niet heel gevarieerd fruit:appel, druiven, peer en soms mandarijn.
Banaan lust ze niet (ik heb volgens mij echt het enige kind op de wereld dat geen banaan lust), bij aardbei staat ze iedere keer weer te springen, neemt een hap en beseft dan dat ze het niet lekker vindt, mango, meloen en kersen idem. Kiwi lustte ze wel, maar tegenwoordig ook niet meer.
Tja dan niet hoor. Ze eet fruit alleen iets minder gevarieerd.
Rosalie eet wel alles.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa dat nee schuddenWij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch
En dan met zo'n lief lachebekken erbij he, en dan zelf streng blijvenquote:
Oja dat doet M. ookquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa dat nee schuddenWij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch
Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn belevingquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn beleving
Ik las dat het hier gisteren ging over de plotseling toenemende behoefte aan slaap: hier ligt Stick nu in bed voor zijn tweede slaapje vandaag, dat is echt eeuwen geleden!
XM, tandjes?
Ja, afgelopen donderdag. No fun.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef L-E het volgende:
Oh XM, het is al gebeurd? Viel het mee of niet? Hopen dat het helpt!
Jullie kat heeft voetbankjes?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.
Ehm... Ja dus eigenlijk heb je gelijk!
Vier! Voor elke poot 1quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie kat heeft voetbankjes?
Nou idd, Kleuter heeft wel eens hysterisch NEEEEEEEEEEEEEEE!! geroepen toen Stick in een onbewaakt ogenblik het in zijn hoofd haalde zijn vingers richting de laptop te bewegen toen hij netflix zat te kijken. Dat haalt hij niet meer in zijn hoofd nu
Ik. Honderd jaar geleden of zo. Met mijn neefjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Is iemand hier al eens in Toverland geweest in Sevenum?
Nog niet... staat nog wel op de planning om eens te gaan doen, zeker aangezien het voor ons niet zo ver weg is. Ik hoor er goede verhalen over, maar denk dat Lars tot voor kort nog iets te klein was voor de meeste attracties.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Is iemand hier al eens in Toverland geweest in Sevenum?
Ik vind het keischattig! Ik was alleen nog niet aan reageren toegekomen. Je weet wel, maandag, vrije dag enzo, dan heb ik daar weinig tijd voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:37 schreef Omentielvo het volgende:
Snif, niemand die het schattig vind dat Riley zo lief dat liedje meedoet
XMvoor de niet vrolijke dreumes. Hopelijk is ze gauw weer haar oude vrolijke
En+
voor de ondeugende dreumesjes
Ja die had ik ook een keer geleend om te proberen. Maar dat snapte ze ook niet. Toen maar een gewone gekocht, die van 1,95 bij de Hema, en daar loopt t zo uit dus dat heeft ze nu wel doorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
Je hebt ook tuitbekers met antilekding LB! Die heb ik, daar komt gewoon helemaal niks uit
Het was inderdaad wel heftig. We zullen de komende jaren zoals het nu lijkt nog wel regelmatig bij de kno arts op bezoek mogen. Ik sta elke dag weer te genieten van hoe rustig ze kan zijn, en hoe leuk ze kan spelen. Ze is wel echt een eigenwijs meisje somsquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oh pessie, jemig, wat fíjn dat het zoveel beter gaat! En wat een nare tijd achter de rug dan al met al!
Storgenwiege carrier, kan voor allebeiquote:Op maandag 16 juni 2014 22:41 schreef Loj het volgende:
Hier ook op zoek naar een ergonomische draagzak! Ben er alleen nog niet over uit of die Ow of voor de baby wordt
Nou die staat dus idd op de lijst.quote:
Doen, is een superdrager! Ik heb evt wel in-gebruik-foto's als je die eens wil zien. Real-life bewonderen mag ook, maar geen idee of je wel eens in de buurt bent van 013.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Loj het volgende:
[..]
Nou die staat dus idd op de lijst.
Heb hem alleen nog nooit irl gezien
Ik vraag me altijd af wie heeft ze opgegeten en kam ze nog dikker? En nog maar te zwijgen overof er ook een volume knop op die stem zit!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
Nou Spark, het zit ook niet mee qua eten he? Gelukkig compenseert ze wel met papGroeit ze nu wel beter?
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger was. Ik ben me toch een potje hormonaal, of het komt door de stress, maar ik zat net een potje mee te janken bij de bruiloft van de moeder van honey boo boo op tlc
Ja, laatste keer wel! Ze blijft aardig stabiel op de -1,5 lijn zitten nu. Maar een beetje klungelen met eten blijft inderdaad. Meestal schenk ik er zo min mogelijk aandacht aan en ga ik maar mee in wat zij aangeeft maar dit begint wel wat lastig te worden. Ze lijkt namelijk wel trek te hebben maar dat avondeten wil gewoon niet. Het is vast een faaaase.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
Nou Spark, het zit ook niet mee qua eten he? Gelukkig compenseert ze wel met papGroeit ze nu wel beter?
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger was. Ik ben me toch een potje hormonaal, of het komt door de stress, maar ik zat net een potje mee te janken bij de bruiloft van de moeder van honey boo boo op tlc
Ik zou er een test tegen aan gooien voor alle zekerheidquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
Smoothies zijn hier ook favorietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is die sprong rond het eerste jaar echt een hele vervelende. Vind de tip van de boterham wel een goede Spark!
Gisteren had m'n vriend een smoothie gemaakt van yoghurt, aardbeien en banaan. Slokje aangeboden aan juf. Nou, dat smaakte wel! Het was net zo'n vogeltje, mondje steeds open. Voor de rest echt nog geen favo eten kunnen ontdekken. Ei lust ze iig niet
.
Honey Boo Boo? Wat is dat dan? Ik ken het niet.
En ik ben echt wel een beetje jaloers op al die pratende dreumesen. Het lijkt me zo gaaf, die eerste woordjes! Maar nog geen teken van hier. Ze begrijpt wel aardig wat volgens mij.
Houden zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Honey Boo Boo? Wat is dat dan? Ik ken het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Jij hebt geen test meer nodigquote:
Van die foto moet ik ook huilen. Alleen om een andere redenquote:
Riley heeft dat wel. Als we haar niet begrijpen kan ze daar best wel gefrustreerd en/of verdrietig van raken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:38 schreef Spirit82 het volgende:
Vanaf wanneer komt die onrust om taal, het je niet kunnen uiten?
Zit natuurlijk ook een kern van waarheid in. Ze kunnen niet alles tegelijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:39 schreef -mandy- het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar als er taalontwikkeling is, staat de lichamelijke ontwikkeling even op pauze, en andersom. Daar hou ik me maar aan vast.
Jan zei mama bij 11maanden, papa maand later, bij de 14 maanden controle zeiden ze dat hij een aantal vaste woorden moet hebben voor iets maar hoeft niet goed uit toespreken bijv tuut is auto of kwak eend of een woord dat er op lijkt. Nu bij 18 maanden moet hij minstens 5 woorden zeggen naast papa en mamaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Noor is nu bijna 13 maand maar die zegt ook geen woorden. Ze kletst wel de hele dag maar geen echte woorden... dat zou dus wel al moeten begrijp ik?
Ik hoop vooral op een koorts vrije Teun,. Hij is toen met 5 dagen oud opgenomen met het enterovirus dus let nu extra op hoe hij is...morgen vaccinatie CB maar denk dat ik af bel en een week verzetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Omentielvo het volgende:
Goitske dat zijn de mindere dagen.![]()
Ik hoop voor jou op twee goed slapende kindjes, zodat je weer wat uitgerust verder kan
Dat zie ik dus niet gebeuren hier. Ze zegt geen mamma of pappa. Moet wel een wonder gebeuren dan in een maandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:19 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jan zei mama bij 11maanden, papa maand later, bij de 14 maanden controle zeiden ze dat hij een aantal vaste woorden moet hebben voor iets maar hoeft niet goed uit toespreken bijv tuut is auto of kwak eend of een woord dat er op lijkt. Nu bij 18 maanden moet hij minstens 5 woorden zeggen naast papa en mama
Ben ook wel benieuwd, Otje kan de afgelopen weken ineens heel erg overstuur wakker worden en slaapt oop weer moeilijk in. We zitten nog niet op om de twee uur 's nachts maar gaan wel weer die kant op ben ik bang. Ze is overdag ook ineens erg verlegen bij vreemden realiseer ik me nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand hier ervaring met bach rescue voor kinderen? Luuk slaapt zo onrustig en is zo verdrietig in de nacht, hij gaat huilend slapen en wordt huilend wakker. Ik blijf bij hem maar ik krijg hem niet rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, Otje kan de afgelopen weken ineens heel erg overstuur wakker worden en slaapt oop weer moeilijk in. We zitten nog niet op om de twee uur 's nachts maar gaan wel weer die kant op ben ik bang. Ze is overdag ook ineens erg verlegen bij vreemden realiseer ik me nu.Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat sneu van die slecht slapende kindjes. Ik kan me voorstellen dat je vermoedt dat Luuk gefrustreerd is dat ie zich niet kan uiten KJ. Dat lijkt me bij Otje niet het probleem dus, maar er kan natuurlijk wel iets anders nog net buiten bereik liggen....
Oei Twinkle! Misschien een matras naast dr bedje leggen? Als ze over de rand gaat klimmen lijkt me ook doodeng![]()
Gewoon naar de ikea dus!quote:
Och wat sneu. Sterkte!quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:08 schreef Goitske het volgende:
Helaas geen rust voor mij Teun werd zieker gisteravond dus huisartsenpost, door naar de kinderarts door naar de kinderafdeling. Om 2 uur was ik thuis Teun is nog in het xierkenhuis ik moest naar huis ivm jan weg brengen en de auto want papa moest vanmorgen wel naar het werk ivm laatste werkdag voor de vakantie.
Er is verdenking op bovenste luchtweginfectie maar gezien zijn leeftijd een obersavtie opname voor 24 uur.kortom nu kolven, jan baarde gastouder en ik weer naar het ziekenhuis
Vanaf 1 jaar mogen ze 240mg (zetpil dan!)quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goitske, wat sneu. Sterkte!
Hier ook een hele zieke mup. 8:30 120mg pcm gehad, maar ze heeft nu 39,8. Straks ff telefonisch spreekuur bellen of ik haar meer pcm mag geven. Ze is slap, hangt op je, wil niks.
quote:
quote:
Staat volgens mij in de bijsluiterquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef Skoap het volgende:
Ja ik zat al te zoeken op de verpakking naar iets over gewicht, maar er stond enkel vanaf 1 jaar.
Mijne ook, tot hij vanmorgen erachter kwam dat het geen spelletje is. Hij was tot bovenaan en was heel snel weer beneden. Zucht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:43 schreef Tally het volgende:
Mijn 'baby' kan traplopen/klimmen
[ afbeelding ]
Ibuprofendrankje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goitske, wat sneu. Sterkte!
Hier ook een hele zieke mup. 8:30 120mg pcm gehad, maar ze heeft nu 39,8. Straks ff telefonisch spreekuur bellen of ik haar meer pcm mag geven. Ze is slap, hangt op je, wil niks.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:40 schreef __Isis__ het volgende:
totaal per dag (24 uur): 60-90 mg per kilogram lichaamsgewicht;
verdeeld over 3 of 4 giften per dag
Je de dokter vertelde mij dat inderdaad ook. Gelukkig niks om je zorgen over te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef Phaidra het volgende:
Koorts hoeft niet per se te dalen van PCM, dat vertelde de verpleegkundige in het ziekenhuis. Wist ik ook niet! Pas na een uur zagen wij effect van een PCM, dat mini levendiger werd en weer wat wilde spelen ipv alleen op ons hangen.
haha ja precies! En dan had mini met PCM nog 39 graden koorts en zat ik er in gedachten 2 graden bij op te tellen "want hij had toch PCM gehad". Geen reden tot zorg idd, ik vond dat echt een geruststelling.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:03 schreef Skoap het volgende:
[..]
Je de dokter vertelde mij dat inderdaad ook. Gelukkig niks om je zorgen over te maken.
Daarvoor dacht ik dat de koorts altijd zou zakken van PCM. Wist ik veel
ach gossie. Heeft ie zich erg bezeerd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijne ook, tot hij vanmorgen erachter kwam dat het geen spelletje is. Hij was tot bovenaan en was heel snel weer beneden. Zucht.
Ik was net op tijd. Ze was al halverwege en had een doosje gevonden waar ze mee wilde spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijne ook, tot hij vanmorgen erachter kwam dat het geen spelletje is. Hij was tot bovenaan en was heel snel weer beneden. Zucht.
Niet meer dan anders... Hij heeft altijd wel een blauwe plek op zn hoofd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
ach gossie. Heeft ie zich erg bezeerd?
Dank je wel! Ik ben nog steeds niet helemaal aan het idee gewend, maar mijn buik heeft redelijk snel 'standje zwanger' weer gevondenquote:
Phaidraquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik ben nog steeds niet helemaal aan het idee gewend, maar mijn buik heeft redelijk snel 'standje zwanger' weer gevonden.
Hier ook evenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik ben nog steeds niet helemaal aan het idee gewend, maar mijn buik heeft redelijk snel 'standje zwanger' weer gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |