Ik maak regelmatig notenburgertjes voor Otje, vind ze superlekker. Fijngemalen nootjes, brookruimels, eitje, beetje water ewvnttk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Olf het volgende:
Nootjes enzo zijn natuurlijk supergoed maar dat doen we hier ook voorlopig nog niet.
Hier hebben we ook zo'n fase gehad, tussen twee en vijf, dat dan weer wel, maar die was gelukkig snel weer over. Geen tips, ging eigenlijk vanzelf. Al viel ik wel regelmatig om 19u naast haar in slaap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Loj het volgende:
Hebben jullie nog een tip voor een klaarwakkere dreumes 's nachts? Hij is nu al 3 nachten op een rij klaar wakker tussen 12 en 5. Ik ben nu maar met hem beneden gaan zitten, want m'n schoonouders logeren hier ook nog.
Maar wil Ow niet laten spelen, dus hij ligt in m'n armen te kletsen, spartelen, huilen en te spelen.
Ik ben verder qua slaapgebrek wel wat gewend, maar wordt er niet heel vrolijk van om alleen te slapen tussen 5 en 7
Oh en ook nogvoor de slechte nachten van Gulara!
Zat ik ook aan te denken, maar dan zou de uitslag na de koorts moeten komen lees ik. Hier werd ze woensdag wakker met een stuk of 10 felrode bultjes in het gezicht en op de oren. Er kwamen er niet echt meer bij, maar ze zijn wek groter/heftiger geworden de afgelopen dagen. Pas sinds vandaag heeft ze flinke koorts (had geen thermometer voor pcm, maar twee uur na pcm zat ze op 38.2).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:21 schreef Logician2.0 het volgende:
Spirit hier gaat overal de 6e ziekte rond, ieg beterschap
Wij nemen ze eigenlijk altijd mee naar beneden. Maar dat ik ook omdat we -meestal onterecht- bang zijn dat de andere kinderen wakker worden. En dat is voor ons ook wat relaxter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:12 schreef Loj het volgende:
Tnx voor de reacties, ik ga er aankomende nacht dan toch maar eens in mee en hem even laten spelen.
Doen jullie dat dan ook echt beneden of in de slaapkamer?
Ach sneutjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
Mn arme meisje is echt ziekFlinke koorts, wil amper eten maar gelukkig wel veel roosvicee drinken en de hele tijd tegen mama aanhangen
We hebben net een stukje Frozen gekekenen ze ging bij een liedje meezingen, zo lief!!
Ze ligt nu lekker weer in bed. Maar wat ze nou heeft...???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |