abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:35:04 #1
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141033204
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_141033798
Mijnes eet ook geen vlees of vis (nouja, ze weet nog niet van het bestaan af :+ ) en ik vind heel veel van die valess/nepvleesdingen niet te eten.

Wat ze wel lekker vindt is pittige gekruide tofu en groenteballetjes van de AH, en de paprikarondos enzo ook van AH. Dat is qua voedingsstoffen wel iets wat je goed ipv vlees/vis kan doen, maar wel gewoon op groente/kaasbasis en geen pseudovlees.

Verder ben ik van mening dat vlees en vis sowieso niet elke dag hoeven en zo'n vervanger doen we ook niet elke dag. Nootjes enzo zijn natuurlijk supergoed maar dat doen we hier ook voorlopig nog niet.
pi_141033900
Luc is echt gek op vlees. Hij eet altijd eerst zijn vlees op en daarna pas de rest :D
Vis lust hij ook wel. Hij krijgt niet elke dag vis of vlees.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141033903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Olf het volgende:
Mijnes eet ook geen vlees of vis (nouja, ze weet nog niet van het bestaan af :+ ) en ik vind heel veel van die valess/nepvleesdingen niet te eten.

Wat ze wel lekker vindt is pittige gekruide tofu en groenteballetjes van de AH, en de paprikarondos enzo ook van AH. Dat is qua voedingsstoffen wel iets wat je goed ipv vlees/vis kan doen, maar wel gewoon op groente/kaasbasis en geen pseudovlees.

Verder ben ik van mening dat vlees en vis sowieso niet elke dag hoeven en zo'n vervanger doen we ook niet elke dag.
Nootjes enzo zijn natuurlijk supergoed maar dat doen we hier ook voorlopig nog niet.
Eens. Wij vinden het echt een luxe. (Misschien ook omdat we het bij de echte slager/visboer halen, de prijzen die je daar aftikt maken ook wel dat je je heel decadent voelt :+ ) Vlees/vis bij het eten is hier geen must in ieder geval :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:56:38 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141034085
Hier alleen vlees/vis als het door het Olvarit potje zit :'). Voor de rest zitten we dus nog in de gepureerde aardappel met doperwten/bonen/bieten/wortel/broccoli/bloemkool-fase.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141036780
Gaan er van hier nog mensen naar de Ouders Natuurlijk beurs morgen? :)
pi_141036790
LE, L trekt ook heel duidelijk naar mannen. Laatst waren we bijv op visite en gingen de mannen even naar de schuur. Dan weet hij niet hoe snel hij er achteraan moet.

Hij noemde net in het winkelcentrum weer alle mannen papa, zucht. O.a. een hele oude man met spierwit haar. Wel knap dat hij ziet dat het mannen of vrouwen zijn (soms moet ik zelf 2x kijken :P )

Tofu kan ik ook wel eens proberen! Vlees is hier ook geen favoriet... Moet ik eerst eens opzoeken hoe je dat klaarmaakt
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:05:50 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141036906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef L-E het volgende:
:Y
pi_141037212
quote:
:N
Andere plannen *O*
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:18:49 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141037316
Nope. Mag 3-4 dgn niks meer doen dan een kopje thee voor mezelf halen. Vwel plezier alvast voor wie wel gaat :Y.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141037560
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:18 schreef vencodark het volgende:
@Sparkling: briljante foto!
En was er nog wat op het papier gekomen? :P

Btw, bij meer mensen die een jaar na de bevalling pas uitdijen?
Mijn buik en die 'band' er omheen zijn laatste 3 maanden ineens flink meer geworden. Ik lijk wel weer 4 mnd zwanger ofzo. -O-
:W
pi_141037620
Rosalie had vorige maand een fase met papa! pappaaaá! pá-pá! (op alle manieren dus).
Nu is ze verkouden en roept de hele dag mmmàmmaàà. Op zo'n heel zielig ikbenverkoudenendaaromduszielig-toontje.
Loop ik naar de winkels dan gebeurt er dus dit:
R: mmmammma
ik: ja?
R: mmmamma
R: mmmammma
enz enz :')

Over vis/vlees: wij hebben het wel iedere dag op tafel. Maar vooral voor ons en als de kinderen ook willen, dan kan dat. We bieden het aan en dat wat ze eten is prima. Zo niet, ook prima. Ik heb liever dat ze smakelijk groente eten en geen vlees, dan andersom.
Maar ze bepalen dit zelf. De ene keer eten ze meer van het één, de andere keer meer van het ander ^O^
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:40:32 #13
426379 elamanilo
elämänilo
pi_141037936
quote:
Wij!

Misschien kunnen we een mini-meet doen met Kyara <3
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:47:00 #14
426379 elamanilo
elämänilo
pi_141038127
Wij eten geen vlees en vis, en ook geen supermarktvervangdingen. Ik ben van mening dat als we gevarieerd bio eten, dat we van alles voldoende binnenkrijgen. Soms maken we dus wel eens kikkererwten falafel balletjes of burgers, voor de lekker. Ze krijgt hier overigens wel noten en zaden en bessen e.d. En ook zuivel. Ei eten wij zelf redelijk veel, maar lust ze niet heel erg, alhoewel ze laatst een keertje het eigeel wel wilde :) We eten trouwens ook zo min mogelijk soja(producten) en doordeweeks ook geen granen (tarwe-producten vooral, we eten wel eens wat haver of spelt in de zelfgebakken koekjes). In het weekend wel een boulette van de ambachtelijke bakker hier tegenover <3

Maar wij zijn dus wel hele erge geitenwollensokken die nooit boodschappen doen bij de gewone supermarkt en alles zelf maken en zo :@ :D
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:52:37 #15
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141038313
Okey, als ik jullie zo hoor hoef ik dus eigenlijk niet echt een vervanging voor het niet gegeten vlees te hebben ^O^ gaan we lekker zo door.

Ik ben trouwens incognito morgen: zonder kinderen.
pi_141038481
Ik ben te herkennen aan het drietal knappe mannen dat voortdurend aan mijn voeten ligt O+
pi_141040166
Mineola, wij moesten gewoon werken gister en heb er ook geen vrij voor genomen :@. Hij weet toch nog niet zo wat jarig zijn precies is en nu kon hij op het KDV uitdelen en zijn feestje vieren. Toen hij thuis kwam, stond zijn cadeautje klaar en aten we pannenkoeken :9. Morgen vieren we zijn verjaardag! Vanavond taart versieren *O*

Helaas valt dat samen met de ON-beurs, dus die sla ik over.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:48:37 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141040241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:57 schreef L-E het volgende:
Ik ben te herkennen aan het drietal knappe mannen dat voortdurend aan mijn voeten ligt O+
Jij gaat weinig van de beurs zien dus :D
pi_141046354
Phaidra mooie foto's in het bv topic O+

Gulara ik had het stukje van jouw nachten gemist. Nadat ik las dat robot zijn derde woord was, was ik zo verliefd dat ik niks meer registreerde O+
Maar :* voor de nachten

Spark die foto met het vingerverven O+

Goitske wat ben jij goed voorbereid met vingerverven. Leuke foto's O+
En hij zag er nog heel netjes uit

Kyara, how rude dat niemand reageerde op D :( :*
Leuk even 1 op 1 tijd met J. O+

XM hoe gaat het met jou. Waarom ben je geopereerd? :*
Ik vind de stats echt heel mooi. En ik geloof echt niet dat het gewicht heel anders had geweest als ze wel had gepoept en niet de pap had gehad. Jouw meisje doet het gewoon keurig :*
En laat het CB kletsen. Die denken dat alle kindjes hetzelfde zijn (niet alle cb's denken dat, maar die van jou helaas wel)

Fijn dat Femke wat opgeknapt is Shandaly *O*

Kiddyboo. Pas toen ik,het plaatje zag wist ik wat het was. Maar zo eentje moet ik er ook Riley snapt open beker ook nog niet. Mijn kind faalt :D. Niet echt hoor. Ze is helemaal O+

Ela. Wat een geweldige ideeën heb jij voor het eten. Ik wil bijna Riley uit bed halen en die dingen (behalve de aardbeien en rozijntjes, want die blieft mevrouw niet) op een bord te doen O+

Qua eten ziet het schema van Riley er zo uit (vandaag)
- Fles pap
- toen zag ze een mandarijn op de tafel en die wilde ze nog hebben. Dus geschild en gesneden voor haar
- op de markt een stukje lekkerbek en knijpfruit
- lunch half broodje pindakaas (eigenlijk was alleen maar de pindakaas er af gelikt en hooguit een of twee hapjes van het brood genomen)
- mandarijn
- mandarijn (ze had tot vier uur geslapen en tijdens het eten maken had ze al honger)
- Lasagne en toetje
- flesje koemelk

Op mijn iPad kan ik een gesloten topic niet quoten. Dus dan maar creatief quoten
{QUOTE: Op 13 juni 2014 om 13:54 schreef Gulara het volgende:}
"Ik zie em al helemaal zitten als 18 jarige, flink aangeschoten om 4:35 in de snackbar. Dat al z'n matties dan een frikandel speciaal bestellen en hij een potje Olvarit uit z'n binnenzak tovert{EINDE QUOTE}
Haha. Ik zie het echt helemaal voor me. Ik ben zo blij dat ik net mij thee had neer gezet

Kyara. Fijn dat D. weer een beetje is opgeknapt. Jammer dat het ijs geen succes was. Softijs is zo leuk om aan een dreumes te geven
En vlees is ze dol op. Zodra ze vlees ziet hoeft ze haar groente niet meer. Dus hier eerst groente en dan vlees
Is dit trouwens niet het derde topic dat jij sluit en opent? :D

Riley is ook erg geïnteresseerd in mannen. Standaard vind ze elke man leuk. Bij vrouwen is ze wat milder met haar lachjes :D

Ouders natuurlijk beurs lijkt me wel erg leuk. Maar het is best wel ver. Kan je ook erheen gaan als je nog geen kaartje hebt?

Riley is op dit moment heel plakkerig overdag. Ik volg haar daar maar in. Ze heeft het gewoon nodig. Ze is gewoon zo gezellig en leuk. O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:08:34 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141049020
XM, ik sluit me aan bij de tip: sausjes!! E is dol op kaas, dus laatst had ik wat geitenkaas verkruimeld door macaroni en doperwtjes. Nou het was niet aan te slepen! :Y) Oh en ook pasta met tomatensaus is Heul Lekker.

Vandaag had ik blokjes aardappel en blokjes biet, met mayonaise en een beetje azijn en dille. Als zoete koek! :9

Daar staat tegenover dat ze ineens geen banaan meer blieft :{w :? En dat ik vanochtend bijna boos werd omdat ze zo recalcitrant aan t ontbijt was en alles met zeer uitdagende blik tussen de tafel en de stoel smeerde of op de grond gooide :X
Ik had gelukkig net op tijd door dat ze eigenlijk nog heel moe was, en heb dr toen maar op schoot genomen, en toen was t goed *;
pi_141062584
Ow is dol op vlees, maar eigenlijk is eten gewoon altijd goed. Mijn kleine vreetzak.
En hier drinken we melk uit de fles en water uit een rietjesbeker.
Oh en hij heeft een speen (probeer t af te bouwen, maar dat is nog niet zo makkelijk :') )

Phaidra, beter laat dan nooit: gefeliciteerd!

:* voor de zieke dreumesen!

Hier trouwens ook niet naar de beurs, we zijn druk aan t klussen!

Hebben jullie nog een tip voor een klaarwakkere dreumes 's nachts? Hij is nu al 3 nachten op een rij klaar wakker tussen 12 en 5. Ik ben nu maar met hem beneden gaan zitten, want m'n schoonouders logeren hier ook nog.
Maar wil Ow niet laten spelen, dus hij ligt in m'n armen te kletsen, spartelen, huilen en te spelen.
Ik ben verder qua slaapgebrek wel wat gewend, maar wordt er niet heel vrolijk van om alleen te slapen tussen 5 en 7 ;)
Oh en ook nog :* voor de slechte nachten van Gulara!

[ Bericht 29% gewijzigd door Loj op 14-06-2014 03:27:21 ]
  zaterdag 14 juni 2014 @ 03:27:46 #22
381212 Gulara
From the future
pi_141062765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Loj het volgende:
Ow is dol op vlees, maar eigenlijk is eten gewoon altijd goed. Mijn kleine vreetzak.

Hier trouwens ook niet naar de beurs, we zijn druk aan t klussen!

Hebben jullie nog een tip voor een klaarwakkere dreumes 's nachts? Hij is nu al 3 nachten op een rij klaar wakker tussen 12 en 5. Ik ben nu maar met hem beneden gaan zitten, want m'n schoonouders logeren hier ook nog.
Maar wil Ow niet laten spelen, dus hij ligt in m'n armen te kletsen, spartelen, huilen en te spelen.
Ik ben verder qua slaapgebrek wel wat gewend, maar wordt er niet heel vrolijk van om alleen te slapen tussen 5 en 7 ;)
Pfff, ellendig joh. Slaapt ie overdag nog heel veel, anders trekt ie dat toch niet.

Aan de ene kan denk ik ga er gewoon in mee, het gaat vast wel weer over.
Maar misschien gaat het sneller als je hem inderdaad aanleert dat er 's nachts niet gespeeld wordt.
Ik probeer het 's nachts altijd zo comfortabel mogelijk voor mezelf te houden trouwens. 8-)

En veeeel vroeger naar bed. Gewoon hup om 21:00 naar bed. Scheelt je toch al drie uur slaap.

Succes ermee. :*
  zaterdag 14 juni 2014 @ 03:33:17 #23
381212 Gulara
From the future
pi_141062810
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Loj het volgende:

Haha nou de twijfelachtige eer van Koningin der Slechte Nachten behoort nog steeds aan jou toe hoor.
Dan mogen wij niet klagen.

Maar wel bedankt. Gedeelde smart en zo.
pi_141062896
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 03:33 schreef Gulara het volgende:

[..]

Haha nou de twijfelachtige eer van Koningin der Slechte Nachten behoort nog steeds aan jou toe hoor.
Dan mogen wij niet klagen.

Maar wel bedankt. Gedeelde smart en zo.
Nou ik vind dat jij ook mag "klagen" hoor.. Al vind ik eigenlijk altijd als ik jouw verhaaltjes lees dat je helemaal niet klaagt! :*

En idd, ik ga er ook maar een soort van in mee, ben alleen bang dat hij straks alleen nog maar wilt spelen 's nachts.
Overdag slaapt hij heel netjes 1x 2,5 uur (van half 1 tot 3).... Wie had dat ooit gedacht :D

En om 9 uur naar bed deed ik idd, maar lukt nu niet meer... Iets met zwangerschapshormonen denk ik ;)
  zaterdag 14 juni 2014 @ 04:06:19 #25
381212 Gulara
From the future
pi_141063032
2,5 uur is wel lekker, maar je zou toch denken dat ie hartstikke moe is? :?

Balen dat slapen niet meer lukt. Ga je 's middags nog wel afentoe even meeslapen?
pi_141063616
Loj wat een lange nachten. En ik vind dat jij eigenlijk ook niet klaagt :*
Helaas geen tips. :*
  zaterdag 14 juni 2014 @ 09:03:36 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141064231
Ik heb ook geen tips Loj... Hier gezegend met een slaapkop die over het algemeen k.o. is tussen 20-07 :@.

Mevrouw heeft wel iets nieuws ontdekt. Niets leuker dan plassen tijdens het verschonen }:| :').
  zaterdag 14 juni 2014 @ 09:09:41 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141064280
Loj, wat vervelend. M heeft ook een periode gehad maar dat was wat vroeger in de nacht. Wij hebben M uiteindelijk wel laten spelen. Niet echt actief meegedaan en hem ook in zijn slaapzak gelaten maar hier hielp het het beste om mee te gaan in wat hij wilde. Toen was de fase ook redelijk snel voorbij.

Het hing hier ook samen met slaapjes en prikkels overdag.
pi_141064996
Oei Loj das niet fijn :* wel fijn van het slaapje overdag! Ga je dan wel even plat?

Gisteren heeft L een beetje met ons meegegeten. Pasta met champignons en courgette. Hij vond het lekker! Daarna nog een kwart Olvarit potje om m goed te vullen :+
Maar net een poepluier from hell :X zuur, vuurrode billen, moord en brand. Zijn kies komt door dus nu twijfel ik waar het van komt. Hoop niet van het eten :'(
pi_141065039
Omen, je kunt ook aan de deur een kaartje kopen, als je toch nog besluit te gaan :)

Gulara en Loj, hier ook al een paar dagen/weken mot met slapen, vooral 's avonds. De ervaring is hier dat het meestal iets heel tijdelijks is en wij doen dan net als Gulara, vooral zo comfortabel mogelijk voor onszelf houden. Gisterennacht lukte het slapen ook niet, toen heeft ze gewoon een hele berg aan de borst gelegen in bed. Afgelopen nacht sliep ze wel weer (met gewoon de gebruikelijke drinksessies). Hier hangt het nu enorm samen met het loslopen. En met woordjes oefenen. Duidelijk te herkennen.

En wat kyara zegt, we laten haar hier ook wel spelen, maar met haar zak aan. Ik heb ook het idee dat ze dan weer eerder naar bed wil. Maar hier is dat dus 's avonds, tot een uur of 12. Voordeel is wel dat ze ook uitslaapt dan en ik dus ook, tot een uur of 10.
pi_141065114
Ons popje is ziek en niet bij mij ;( We brachten haar gisteren naar opa en oma die met de familie in een grote boerderij zitten omdat we nog moeten klussen. We twijfelen nog of ze de waterpokken heeft, dus het zal wel niet, maar gisteren voelde het vreselijk verkeerd om haar daar achter te laten. Net werden we door schoonmam gebeld dat ze de hele nacht geen oog dicht hebben gedaan en dat ze nu steeds heel erg moet huilen en hangerig en ziekig is ;( Ik voel me nu zo schuldig dat we haar daar hebben gelaten ;( Snel maar weer ophalen en lekker knuffelen O+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:39:43 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141066408
Ahw Spirit... ;(

Fieder, dat klinkt toch echt als tandjespoep! En je hebt niks geks gegeten toch?
Ik kneep m deze week wel een beetje toen E op dr eerste kinderfeestje patat en frikandel kreeg :') (van mij hoor, ik was erbij en vond t voor een keer wel kunnen) Maar geen last gehad! Ze vond t ook niet echt lekker trouwens, en vast wel zout dus 's nachts twee keer uitgebreid gedronken :Y)

Loj, als Ow graag wil spelen, dan zou ik dat toch lekker laten doen hoor. Wie weet is ie dan inderdaad wel weer eerder moe dan in jouw armen. En kun je zelf ook comfortabel liggen/zitten.

Ik denk er trouwens over om hier in de woonkamer hippiematrasjes ( ;) ) neer te leggen als leeshoekje voor E O+ lijkt me zo gezellig!
pi_141068207
Ik heb twee van die matrasjes van 15,- 19,95 van de Ikea liggen LB, er wordt op gesprongen, gespeeld, in gerold, onder verstopt, op gepuzzeld maar nooit op gelezen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Olf het volgende:
Nootjes enzo zijn natuurlijk supergoed maar dat doen we hier ook voorlopig nog niet.
Ik maak regelmatig notenburgertjes voor Otje, vind ze superlekker. Fijngemalen nootjes, brookruimels, eitje, beetje water ewvnttk.
pi_141068442
Spirit :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 03:13 schreef Loj het volgende:

Hier hebben we ook zo'n fase gehad, tussen twee en vijf, dat dan weer wel, maar die was gelukkig snel weer over. Geen tips, ging eigenlijk vanzelf. Al viel ik wel regelmatig om 19u naast haar in slaap. :') Het komt echt ooit goed :*
pi_141069756
Tnx voor de reacties, ik ga er aankomende nacht dan toch maar eens in mee en hem even laten spelen.
Doen jullie dat dan ook echt beneden of in de slaapkamer?

Ja een leeshoekje in de woonkamer! Ik wil dat ook gaan creëeren voor hem. Ik heb straks alle ruimte ervoor dus :D

Spirit :*

Vind het ook als tandjespoep klinken Fieder! Gisteren heeft m'n schoonmoeder het toegestaan dat een klein meisje Ow een pakje Wickie gaf.... En vandaag in de supermarkt riep hij bij de pakjes al die die... Grrr :')
(Ow drinkt normaal alleen water en melk)
pi_141073860
Mn arme meisje is echt ziek ;( Flinke koorts, wil amper eten maar gelukkig wel veel roosvicee drinken en de hele tijd tegen mama aanhangen O+ We hebben net een stukje Frozen gekekenen ze ging bij een liedje meezingen, zo lief!! O+ Ze ligt nu lekker weer in bed. Maar wat ze nou heeft...???
Sarcasme. Herken het.
pi_141074887
Spirit hier gaat overal de 6e ziekte rond, ieg beterschap :*
pi_141075919
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:21 schreef Logician2.0 het volgende:
Spirit hier gaat overal de 6e ziekte rond, ieg beterschap :*
Zat ik ook aan te denken, maar dan zou de uitslag na de koorts moeten komen lees ik. Hier werd ze woensdag wakker met een stuk of 10 felrode bultjes in het gezicht en op de oren. Er kwamen er niet echt meer bij, maar ze zijn wek groter/heftiger geworden de afgelopen dagen. Pas sinds vandaag heeft ze flinke koorts (had geen thermometer voor pcm, maar twee uur na pcm zat ze op 38.2).
Sarcasme. Herken het.
pi_141078025
;( zieltje
pi_141079225
Fieder. Klinkt inderdaad als tandjespoep. Zielig :*

Spirit wat sneu dat ze ziek was tijdens het logeren. Snap dat je dan niet lekker weggaat. Beterschap voor jouw meisje :*

Loj. Grappig dat Ow de Wicky zo lekker vond. :D

Ik ben vandaag toch niet naar de Ouders natuurlijk beurs gegaan. Ik vond het toch iets te ver om alleen te gaan met een dreumes die het niet meer leuk vind in de auto.
Maar vandaag een wifi camera gekocht. Ben ik superblij mee
  zaterdag 14 juni 2014 @ 20:49:34 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141081619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:12 schreef Loj het volgende:
Tnx voor de reacties, ik ga er aankomende nacht dan toch maar eens in mee en hem even laten spelen.
Doen jullie dat dan ook echt beneden of in de slaapkamer?
Wij nemen ze eigenlijk altijd mee naar beneden. Maar dat ik ook omdat we -meestal onterecht- bang zijn dat de andere kinderen wakker worden. En dat is voor ons ook wat relaxter.

Beterschap Spirit! Klinkt heel sneu :*

Tof Omen, jammer dat je er niet was maar begrijp het wel. Ik vond het weer een supertoffe beurs.
pi_141082537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Spirit82 het volgende:
Mn arme meisje is echt ziek ;( Flinke koorts, wil amper eten maar gelukkig wel veel roosvicee drinken en de hele tijd tegen mama aanhangen O+ We hebben net een stukje Frozen gekekenen ze ging bij een liedje meezingen, zo lief!! O+ Ze ligt nu lekker weer in bed. Maar wat ze nou heeft...???
Ach sneutje :* Beterschap.

En Frozen. Dat eerste stukje, dat de prinsesjes spelen in het paleis? Dat zijn mijn meisjes O+
Echt één brok herkenning. We hebben de film een keer gekeken toen ze logeren waren en ik zat echt met een brok in mijn keel.
Het leek wel of de film over mijn tweetal ging O+
pi_141084633
Ik vond Frozen ook zo geweldig O+ ik loop nog steeds hele dagen met die liedjes in mijn hoofd ;)

Die beurs klonk echt supergezellig, waar was ie eigenlijk? Niet dat ik vandaag had kunnen gaan, want ik ben jarig en had mijn ouders over de vloer. En mijn schoonzusje kwam ook onverwacht toch nog langs, dus het was erg gezellig. Wel net zo vermoeiend als zo'n beurs denk ik ;)

Femke is nu echt weer beter. Ze eet en drinkt weer normaal, ik heb m'n vuilnisbakje terug O+ En slapen gaat ook weer normaal, niet zo extreem veel meer. Alleen zelf spelen wil nog niet zo, ze wil continu door iemand (bij voorkeur mij) beziggehouden worden. Nu was dat vandaag met opa en oma en d'r tante niet zo'n probleem, maar ik hoop wel dat ze ook daarin zichzelf weer een beetje terugvindt.

Beterschap Spirit. Wat naar om dan ook niet bij je kindje te zijn dan :*

Omen, wat bedoel je met een wifi camera? Wij hebben een 'gewone' digitale spiegelreflex, met zo'n Eye-Fi kaartje erin, waardoor de gemaakte foto's ook automatisch geupload worden naar onze computer. Is een wificamera net zoiets?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 22:02:27 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141084913
Gefeliciteerd shandaly! *O* Fijn dat je meisje vandaag weer beter was! Dan vier je je verjaardag wel een stuk gezelliger!

En Spirit, wat naar he, als er helemaal geen pit in zit ineens -O- Ongeacht wat het is; sterkte! :*

Ik ben een taart aan het bakken voor vaderdag, met mijn nieuwe mixer-op-standaard _O_ Wát een goeie tool zeg O+
pi_141085457
lady: ben benieuwd hoe de taart wordt of het ook luchtiger woedt met zo'n mixer!
Spirit; beterschap!jan, Teun en ik zijn vandaag bij opa en oma geweest om het defilé te kijken zij wonen op de route planning was op het einde te kijken ivm Jan zijn slaapje nou na een uur stond hij te springen in bed dankzij overvliegende vliegtuigen, muziekkorpsen etc dus de kleren maar weer aan en hop de flat uit en bij de weg straan kijken!
Hij heeft bijna 2 uur lang bijna continu op een dranghek gezeten en het enige wat we hoorden was Oh oooooh mooi' paardje, auto en tuutaa en mee swingen op de muziek vcan de muziekkorpsen, zwaaien naar iedereen etc kortom die was dood moe! Nog even naar buiten later met opa en oma ze hadden de driewieler met duwstang uit de schuur gevist nou dat was helkemnaal geweldig hij wou bijna niet naar huis!
pi_141085588
Ohja en opa blij gemaakt met het Vaderdag cadeautje hij vond het geweldig!
pi_141087331
Kyara hoe was de beurs?

Shandaly wifi camera is inderdaad zoiets. Ik ben er erg blij mee.

LB aan het bakken :Y)

Goitske. Klinkt als een gezellige dag

En ik wil Frozen zien nu :D
pi_141087445
Frozen is leuk, maar wel een hoog musicalgehalte wmb

Omen, jammer! De beurs was leuk, helaas heb ik geen een fokker gespot. Kleuter heeft Kyara gezien, dat dan weer wel :D

Spirit, beterschap! Zieke kindjes doen een moederhart geen goed ;(
pi_141087797
Kun je mijn kindjes zien Omen :D

Shandaly gefeliciteerd!!

Hier staat ook een appeltaart af te koelen :9 morgen vieren mijn vriend En ik samen onze verjaardag. Mijn moeder maakt nog monchoutaart :9~

Oh en mag ik heel even heel arrogant voor mezelf jubelen? Want ik voel me zo ontzettend veel beter dan een half jaar terug! Ik ben nu 's avonds bezig met van alles en nog wat en heb mijn verplichte studie ook opgepakt. Een half jaar terug zat ik 's avonds futloos op de bank naar tv te staren en me af te vragen hoe het ineens 3 uur later kan zijn.
Jeah me! *O*
pi_141087927
Oh Shandaly, gefeliciteerd nog! *O*

Dat klinkt goed Danic, fijn dat het zo snel weer goed gaat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')