Mooie film, tranen trekker met humorquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
Even een zijspoortje: Iemand De Gelukkige huisvrouw gezien? Wat vonden jullie ervan?
Ik word er treurig van - alsof het niet vervelend genoeg is om 't zelf te hebben moet 't ook nog eens in 't absurde getrokken worden. Niks voor mij...quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
Even een zijspoortje: Iemand De Gelukkige huisvrouw gezien? Wat vonden jullie ervan?
Nooit aan gedacht! Mini heeft wel eens met dat schort geverfd, maar de verf kwam er toch dooreen. Toch dat strijkijzer eens afstoffenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef Goitske het volgende:
Troeta niet ivm kreuken maar zo blijft hij waterdicht. Vond het dood eng de eerste x was bang dat hij aan MN strijkijzer zou plakken maar je kunt er echt een strijkijzer op zetten. Staat ohet label en de verpakking dat hij dan waterdicht blijft dus kjan de verf niet alsnog in de kleren komen
Ze kosten trouwens ook bijna niks
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
Ojaaa Venco, vingerverven heb ik dus laatst met Isa gedaan voor vaderdag. Een tip: zet Aiden in zijn luier met speen in in de kinderstoel. Dek alles, behalve Aiden en het te verven object, zoveel mogelijk af. Zet een warm badje met handdoeken klaar zodat je je kind daar direct na het verven in kan zetten om de verf eraf te weken
Hee daar had ik nou niet aan gedacht... Maja de hond is zo blij als Jan macaronie eet :-)quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:02 schreef Troeta het volgende:
Ik ga het ook proberen als ik mijn strijkijzer weer eens zie. Heb het schortje toevallig net gewassen. Gebruik het ook als slap trouwens. De macaroni blijft zo handig in dat vakje hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |