abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140995507
Gefeliciteerd Phaidra!

Spirit.. :*

Gelukkig dat het beter lijkt te gaan Shandaly! Duurt ook wel lang genoeg..

Nog meer waterpokkenleed..

Jemig gulara, die zware nachten.. Heel veel sterkte!

Venco, de tips van spirit zijn top. Ik was de speen vergeten..

_O- _O-
Direct hierna onder de douche gezet en in een paar minuten had ik weer een blinkend kind :D
Het kussen moest trouwens sowieso in de was dus ik vond het vies worden daarvan niet erg, nu hopen dat hij nog schoon wordt :')
E.
pi_140995679
Even zonder bijlezen ! Gefeliciteerd Phaidra met I *O* *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:16:34 #228
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_140998955
Ik hoor hier nog helemaal niet, maar Spark! :D Geweldige foto _O- _O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_140999009
Hahahahaha Spark :D Die klieder van jou wint het echt van de mijne :D Prachtig!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:51:13 #230
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141000188
Wat een geweldige foto Spark!

Phaidra gefeliciteerd *O* !
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_141001413
@Sparkling: briljante foto!
En was er nog wat op het papier gekomen? :P

Btw, bij meer mensen die een jaar na de bevalling pas uitdijen?
Mijn buik en die 'band' er omheen zijn laatste 3 maanden ineens flink meer geworden. Ik lijk wel weer 4 mnd zwanger ofzo. -O-
pi_141002049
Sparkling _O- Die blik is priceless!!

Nogmaals bedankt voor de felicitaties! Keukentje werd vanmiddag bezorgd en meteen in elkaar gezet *O* Maar vooralsnog vond hij de skippy-koe van de kruidvat leuker :'). Nee hij heeft er wel mee gespeeld hoor! Vooral met de pannetjes.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141002947
Top Phaidra *O* *O*
Snel een speeldate ^O^

Geweldige foto idd ! _O_ _O_

Beterschap voor de zieke kindjes en Spirit :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_141003086
Even een zijspoortje: Iemand De Gelukkige huisvrouw gezien? Wat vonden jullie ervan?
pi_141005367
lol spark!!!

Phaidra gefeliciteerd!!!

Gezien vencodark, treurige film. Hoezo vraag je het?
pi_141005401
Spark; jan heeft altijd een schilderschort van de IKEA aan ideaal! Even in de wasmachine en strijken zodat hij weer waterdicht is en geef hem kwasten. 1x heeft hij verf beproeft nooit weer!

Ik plak de tafel altijd af met een open geknipte vuilniszak en tape want die schildert hij mee en hij heeft altijd het schort voes en de handen
pi_141005455
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
Even een zijspoortje: Iemand De Gelukkige huisvrouw gezien? Wat vonden jullie ervan?
Mooie film, tranen trekker met humor
pi_141005682
Moet je die strijken Goitske?
pi_141005750
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
Ik word er treurig van - alsof het niet vervelend genoeg is om 't zelf te hebben moet 't ook nog eens in 't absurde getrokken worden. Niks voor mij...
Home is where the O+ is...
  donderdag 12 juni 2014 @ 21:37:35 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141005765
:W

Even geen monsterpost maar wel:

Phaidra, gefeliciteerd met je peuter *G* *G* *G*
Geweldige foto Spark _O_ Dat snoetje O+
Jan ook lekker aan het schilderen O+
Gulara :*

D zit echt he-le-maal onder. Beetje vergelijkbaar met I van Phaidra voor wie zich die foto nog herinnert. Heeft er ook echt wel veel last van. Kidsclin biedt gelukkig wel verlichting. Vandaag even met zus op pad geweest. Was gezellig, even 1 op 1. D was thuis bij oma en heeft vanmiddag 4 uur geslapen :o Later nog even boodschapjes gedaan met haar en normaal reageren er wel veel mensen op zo'n uk op je rug. Nu helemaal niemand. Ze ziet er ook gewoon niet uit.... Vind het echt zo sneu ;(

M heeft denk ik wel waterpokken maar minder last. We zijn wel naar het kdv geweest om te knutselen en zij vonden het geen probleem.
pi_141006006
Troeta niet ivm kreuken maar zo blijft hij waterdicht. Vond het dood eng de eerste x was bang dat hij aan MN strijkijzer zou plakken maar je kunt er echt een strijkijzer op zetten. Staat ohet label en de verpakking dat hij dan waterdicht blijft dus kjan de verf niet alsnog in de kleren komen
Ze kosten trouwens ook bijna niks
pi_141006358
oooh nooit geweten. Heb ze ook,maar nog nooit gestreken en nog steeds waterdicht hoor!
Maar het leek mij ook eng om te strijken,haha
pi_141006373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Top Phaidra *O* *O*
Snel een speeldate ^O^
Jaaaa! Doen we O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141006917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef Goitske het volgende:
Troeta niet ivm kreuken maar zo blijft hij waterdicht. Vond het dood eng de eerste x was bang dat hij aan MN strijkijzer zou plakken maar je kunt er echt een strijkijzer op zetten. Staat ohet label en de verpakking dat hij dan waterdicht blijft dus kjan de verf niet alsnog in de kleren komen
Ze kosten trouwens ook bijna niks
Nooit aan gedacht! Mini heeft wel eens met dat schort geverfd, maar de verf kwam er toch dooreen. Toch dat strijkijzer eens afstoffen :+.

En nog een edit voor Kyara. Wat zielig dat D. ook zo onder zit nu. Sterkte :*.

[ Bericht 8% gewijzigd door Phaidra op 12-06-2014 22:02:49 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141007388
Ik ga het ook proberen als ik mijn strijkijzer weer eens zie. Heb het schortje toevallig net gewassen. Gebruik het ook als slap trouwens. De macaroni blijft zo handig in dat vakje hangen.
pi_141007483
Haha Troeta, dat vond ik ook al zo'n pluspunt van die dingen :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 juni 2014 @ 22:04:50 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141007598
Hmmm, strijken is wel een goed idee. Ik gooi hem wel bij de strijk voor mijn moeder O-) *) >:) :@

Spirit, ik las ook bijna over je spoiler heen. Ik sluit me ook aan bij de wijze woorden van Omen. :*
  donderdag 12 juni 2014 @ 22:09:14 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141008114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
Ojaaa Venco, vingerverven heb ik dus laatst met Isa gedaan voor vaderdag. Een tip: zet Aiden in zijn luier met speen in in de kinderstoel. Dek alles, behalve Aiden en het te verven object, zoveel mogelijk af. Zet een warm badje met handdoeken klaar zodat je je kind daar direct na het verven in kan zetten om de verf eraf te weken O+
_O_ goeie beschrijving!
Ik ga zaterdag voor de vuurdoop! :9

Oh en venco ik heb die film na een kwartier afgezet. Zat nog midden in een vurige kinderwens terwijl het zwanger worden maar niet lukte, en kon het echt niet aanzien. Herken jij je erin?
pi_141008240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:02 schreef Troeta het volgende:
Ik ga het ook proberen als ik mijn strijkijzer weer eens zie. Heb het schortje toevallig net gewassen. Gebruik het ook als slap trouwens. De macaroni blijft zo handig in dat vakje hangen.
Hee daar had ik nou niet aan gedacht... Maja de hond is zo blij als Jan macaronie eet :-)
pi_141009379
Dit was Jan op het einde van de eerste x schilderen vond het erg mee vallen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')