Soms vind ik het ook weer bijna beangstigend hoor. Als ik me indenk hoe jouw traject bijvoorbeeld loopt en hoor Hoe dat meestal gaat, dan vind ik het ook wonderbaarlijk Hoe snel het weer goed gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef L-E het volgende:
Oh Shandaly, gefeliciteerd nog!
Dat klinkt goed Danic, fijn dat het zo snel weer goed gaat
Ieder zijn eigen proces hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef danic het volgende:
[..]
Soms vind ik het ook weer bijna beangstigend hoor. Als ik me indenk hoe jouw traject bijvoorbeeld loopt en hoor Hoe dat meestal gaat, dan vind ik het ook wonderbaarlijk Hoe snel het weer goed gaat.
Soms vraag ik me af of dat dan wel klopt? Of dat er nog ergens een addertje onder het gras zit?
Oh ja, jou heb ik ook nog gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Moppert het volgende:
Ik heb echt superduper veel fokkers gezien![]()
Ik vond het een hele leuke beurs
Goed van je! En ja ze bedoelen het positief alleen je onzekere ik vindt het heerlijk om je dwars te zitten en dat twijfel gevoel te geve! Gaat nooit weg een onzekere ik je leert er wel beter mee leven maar komt soms genadeloos weer terugquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:02 schreef danic het volgende:
Daar heb je gelijk in.
Maar ik hoor ook van collega's de verbaasde reacties "go, das ook snel gegaan".
En ze bedoelen dat vast positief, maar mijn onzekere ik hoort daar doorheen dat ze misschien denken dat ik een aansteller ben of overdrijf![]()
Ik sta een stuk zekerder in mijn schoenen en heb echt veel geleerd het afgelopen half jaar waardoor ik ook voor mezelf opkom nu, maar soms hè. ..
Hopelijk knapt ze snel weer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:21 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom spotten jullie elkaar alleen? Geen tijd voor een praatje, of zeg ik nu iets heel doms![]()
Dank voor het meelevenZe ging moeizaam naar bed, maar ligt nu wel heerlijk te snurken. Hopelijk blijft dat de rest van de nacht zo
Ik gok trouwens toch op zesde ziekte. We zullen het merken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef danic het volgende:
Kun je mijn kindjes zien Omen![]()
Shandaly gefeliciteerd!!
Hier staat ook een appeltaart af te koelenmorgen vieren mijn vriend En ik samen onze verjaardag. Mijn moeder maakt nog monchoutaart
![]()
Oh en mag ik heel even heel arrogant voor mezelf jubelen? Want ik voel me zo ontzettend veel beter dan een half jaar terug! Ik ben nu 's avonds bezig met van alles en nog wat en heb mijn verplichte studie ook opgepakt. Een half jaar terug zat ik 's avonds futloos op de bank naar tv te staren en me af te vragen hoe het ineens 3 uur later kan zijn.
Jeah me!
Wowquote:Op zondag 15 juni 2014 11:01 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft papa een top vaderdagscadeau gekregen met 3 uitslapende kinderen tot 09.45.
quote:Op zondag 15 juni 2014 11:01 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft papa een top vaderdagscadeau gekregen met 3 uitslapende kinderen tot 09.45.
Troost je, dat gaat nog heeeeeeul vaak voor komen de komende jarenquote:
Ja ik heb er pas 1 dus ik vrees met grote vrezen hoe het dadelijk is met 2 kidsquote:Op zondag 15 juni 2014 13:55 schreef Kyara het volgende:
Foto's bestellen
Ik moet ook nog gaan inplakken voor 3 kinderen
Hier ook > 2000 foto's per maand dus uitzoeken zal ook even tijd kosten vrees ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.19 juliquote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Omentielvo het volgende:
Wanneer is jouw kleine een peuter kleinzusje?
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 15-06-2014 22:15:28 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |