abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:30:57 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141216348
Ach Goitske wat een hectiek!
En zieken/zwangerboeg bij Twinkle :X

XM, E heeft in 1 week ofzo de omschakeling gemaakt van alleen wat ge-'bababa' naar 'poesj', en nog wat woordjes (o wat erg ik weet niet eens meer welke :D :@ ), dus wait and see! En beterschap voor Noortje :*
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:37:11 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141216769
O en mensen duim vast voor mij; E en ik gaan morgen oppassen bij een jongetje van 12 maanden en zijn broer van 2,5! :X

Ik hoop op meewerking van E, als in dat ze morgenochtend nog even thuis slaapt, en dan 's middags daar ook nog, óf dat ze gezellig blijft zonder middagslaap oO<
pi_141217274
Xm jan heeft opeens de geest gekregen met praten laatste anderhalf maand 3 nieuwe woorden per weekzo uit het niets dat hij buiten appel en drinken zei. Opa en oma vertikt hij
Ik heb voor Jan een boekje als ik het niet op schrijf dan ben ik het zo kwijt. Nieuwste is zelf de dvd aan doen en dan voor de TV piiii roepen (Pino) en koekje koekje koekje roepen (koekiemonster)
lady vaak opzulke momentendoen ze het goed tot het weer normaal is...

Kolven is klaar, Teun ligt bij papa op de armte slapen met een volle buik, jan slaapt na een half uur tegensputteren... Ik pak een raketje en plof op de bank! Morgen Jan naar de gastouder, cbvoor Teun zeg ik denk ik afof hij moet zo opgeknapt zijn....
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:47:43 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141217444
Je hebt ook wel echt een pechdag idd. Lekker onderuit nu :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141217583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:47 schreef kaatjejannie het volgende:

Iemand hier ervaring met bach rescue voor kinderen? Luuk slaapt zo onrustig en is zo verdrietig in de nacht, hij gaat huilend slapen en wordt huilend wakker. Ik blijf bij hem maar ik krijg hem niet rustig.
Ben ook wel benieuwd, Otje kan de afgelopen weken ineens heel erg overstuur wakker worden en slaapt oop weer moeilijk in. We zitten nog niet op om de twee uur 's nachts maar gaan wel weer die kant op ben ik bang. Ze is overdag ook ineens erg verlegen bij vreemden realiseer ik me nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141217685
Wat gaaf Ophelia. Een hele zin *O*
:* voor het onrustige slapen
pi_141217795
Zo ik zit rustig op de bank en ineens hoor ik van boven keihard POK! En een paar seconden later WAAAAAAAAAAHHHH (krijsen/hysterisch huilen). Ben nog nooit zo snel naar boven gevlogen. Vanaf maart (? denk ik) ligt ze in een peuterledikant en dat ging altijd prima! Tot vanavond dus...

Nu in het ledikant gelegd maar we zijn juist over gegaan naar peuterbed omdat ze echt gevaarlijk over de rand van het ledikant ging halen. Nu dus maar op zoek naar een nieuw ledikant denk ik voor Harrie.. anders kan die nergens slapen :')
pi_141218006
Twinkle. Wat schrikken zeg :*
pi_141218198
Komt vast goed LB!

Dat het maar een welverdiende rustige avond mag worden Goitske.
pi_141218401
Agossie Twinkle :* zit er iets van een uitvalbeveiliging op het bedje? (En kun je anders niet ergens een wiegje lenen om de eerste periode te overbruggen?)
pi_141218502
Twinkel dat is schrikken zeg!
Jan heeft om die reden zijn slaapzak achterste voren aan hij klimt er anders uit heeft hij ook al bij de gastouder gedaan
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:04:01 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141218714
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd, Otje kan de afgelopen weken ineens heel erg overstuur wakker worden en slaapt oop weer moeilijk in. We zitten nog niet op om de twee uur 's nachts maar gaan wel weer die kant op ben ik bang. Ze is overdag ook ineens erg verlegen bij vreemden realiseer ik me nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw! _O_

En wat sneu van die slecht slapende kindjes. Ik kan me voorstellen dat je vermoedt dat Luuk gefrustreerd is dat ie zich niet kan uiten KJ. Dat lijkt me bij Otje niet het probleem dus, maar er kan natuurlijk wel iets anders nog net buiten bereik liggen....

Oei Twinkle! Misschien een matras naast dr bedje leggen? Als ze over de rand gaat klimmen lijkt me ook doodeng :X
pi_141218945
Ja slaapzak achterstevoren was onze laatste stap voordat we toentertijd over gingen naar peuterbedje. Sus het was aardig noodgedwongen want ze sliep er prima in.

Ophelia ja zit idd wel zon extra rand in het peuterbed. Ik heb het niet zien gebeuren op de babyfoon. Maar ik gok zo dat ze op die rand heeft gehangen (doet ze wel vaker) en toen is haar handje wellicht weg geschoven en vervolgens voorover gedonderd ofzo.

Wiegje is idd ook een goed idee!

Ik ga wel eens een rondje vragen in de familie-/vriendenkring

:)
pi_141220451
Mijn ouders hebben een losse rand op het bed (met los bedoel ik dat hij demontabel is) van ongeveer 20 cm hoog. Is dat niks?

Aan de andere kant viel ik vroeger ook regelmatig uit bed :@ Misschien was het eenmalig?
Sarcasme. Herken het.
pi_141220885
LB ik vergat jou helemaal succes te wensen voor morgen. Drie kindjes onder de drie jaar. Komt gewoon helemaal goed
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:38:01 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141221036
An average day in the life of Kyara :D
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:41:04 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141221245
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
An average day in the life of Kyara :D
Gewoon naar de ikea dus! ;)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:46:21 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141221659
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Like _O-
pi_141221888
quote:

[..]

:D _O-
pi_141226441
quote:

[..]

:D
pi_141229212
Twinkle, waarom gelijk terug naar een ledikant als ze er al sinds maart goed in slaapt? Ieder kind dondert wel eens uit zijn bed. Eva vorige maand nog 2 avonden achter elkaar. Ze heeft een 1-persoons bed en zo'n opstaande rand maar die reikt maar tot 2/3 van haar bed. Ze is dus helemaal naar het voeteneind gegaan in haar slaap en er daar uitgevallen. Kan gebeuren hoor.
Er ligt bij Eva nu een ledikant matrasje op de grond bij dat deel. Sindsdien is ze er niet meer uitgevallen.
pi_141233964
Helaas geen rust voor mij Teun werd zieker gisteravond dus huisartsenpost, door naar de kinderarts door naar de kinderafdeling. Om 2 uur was ik thuis Teun is nog in het xierkenhuis ik moest naar huis ivm jan weg brengen en de auto want papa moest vanmorgen wel naar het werk ivm laatste werkdag voor de vakantie.
Er is verdenking op bovenste luchtweginfectie maar gezien zijn leeftijd een obersavtie opname voor 24 uur.kortom nu kolven, jan baarde gastouder en ik weer naar het ziekenhuis
pi_141233977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 08:08 schreef Goitske het volgende:
Helaas geen rust voor mij Teun werd zieker gisteravond dus huisartsenpost, door naar de kinderarts door naar de kinderafdeling. Om 2 uur was ik thuis Teun is nog in het xierkenhuis ik moest naar huis ivm jan weg brengen en de auto want papa moest vanmorgen wel naar het werk ivm laatste werkdag voor de vakantie.
Er is verdenking op bovenste luchtweginfectie maar gezien zijn leeftijd een obersavtie opname voor 24 uur.kortom nu kolven, jan baarde gastouder en ik weer naar het ziekenhuis
Och wat sneu. Sterkte! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141234213
Ach wat sneu ;( Sterkte Goitske. Hopelijk knapt hij snel weer op :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141236024
Goitske, sterkte en beterschap! :*

Twink, schrikken idd. Maar wat danic zegt; waarom zou je meteen terug gaan naar een ledikantje nu? Ik zou er idd een matrasje naast leggen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')