Ben ook wel benieuwd, Otje kan de afgelopen weken ineens heel erg overstuur wakker worden en slaapt oop weer moeilijk in. We zitten nog niet op om de twee uur 's nachts maar gaan wel weer die kant op ben ik bang. Ze is overdag ook ineens erg verlegen bij vreemden realiseer ik me nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand hier ervaring met bach rescue voor kinderen? Luuk slaapt zo onrustig en is zo verdrietig in de nacht, hij gaat huilend slapen en wordt huilend wakker. Ik blijf bij hem maar ik krijg hem niet rustig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, Otje kan de afgelopen weken ineens heel erg overstuur wakker worden en slaapt oop weer moeilijk in. We zitten nog niet op om de twee uur 's nachts maar gaan wel weer die kant op ben ik bang. Ze is overdag ook ineens erg verlegen bij vreemden realiseer ik me nu.Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat sneu van die slecht slapende kindjes. Ik kan me voorstellen dat je vermoedt dat Luuk gefrustreerd is dat ie zich niet kan uiten KJ. Dat lijkt me bij Otje niet het probleem dus, maar er kan natuurlijk wel iets anders nog net buiten bereik liggen....
Oei Twinkle! Misschien een matras naast dr bedje leggen? Als ze over de rand gaat klimmen lijkt me ook doodeng![]()
Gewoon naar de ikea dus!quote:
Och wat sneu. Sterkte!quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:08 schreef Goitske het volgende:
Helaas geen rust voor mij Teun werd zieker gisteravond dus huisartsenpost, door naar de kinderarts door naar de kinderafdeling. Om 2 uur was ik thuis Teun is nog in het xierkenhuis ik moest naar huis ivm jan weg brengen en de auto want papa moest vanmorgen wel naar het werk ivm laatste werkdag voor de vakantie.
Er is verdenking op bovenste luchtweginfectie maar gezien zijn leeftijd een obersavtie opname voor 24 uur.kortom nu kolven, jan baarde gastouder en ik weer naar het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |