Wij hebben ook een storchenwiege maar E ging altijd krijsen als ze er in moest

eigenlijk binnenkort nog eens proberen en als het dan nog steeds geen succes is maar verkopen. We hebben hem geloof ik 1 keertje gebruikt.
XM, we kunnen handenschudden. E is ook heel erg aan het huilen en slaapt slecht. Kan niet helemaal plaatsen waar het door komt maar het is heftig!
Wat een schattige wijze dreumesjes hier! Ik zag gisteren het overbuurjongetje die twee weken ouder is dan Eva los lopen. Los! Eva loopt nog niet eens mee aan de hand

ze kruipt als een raket en rent langs meubels maar los of aan de hand meelopen is een grote nee
LB, wat een schrik!
Jemig Pessie, wat hebben jullie het lastig gehad. Wel heel fijn dat het nu beter gaat!
Spirit, dat nee schudden

heel herkenbaar! E kan ook ja knikken, heel erg dramatisch en zie weet de betekenis ook nog niet geloof ik. Ze doet het gewoon als wij ja zeggen
Haha Loj, die kat! Ik zou net als LE meteen aan enge dingen, ik ben nogal een watje
E zit momenteel in een avondeten weigerfase. Ze eet een paar hapjes en gaat dan volledig weigeren tot krijsen aan toe. We hebben vers gekookt, potje gegeven, gepureerd of juist in stukken, voeren of zelf laten eten. Ze wil niets. En dan natuurlijk later op de avond honger hebben en Heel Veel pap willen (zeg 250/300ml, bij minder blijft ze heel hard huilen) en met een beetje pech ook in de nacht nog honger hebben. Weet niet zo goed wat we daar nu mee moeten, toen ze nog fatsoenlijk avondeten at dronk ze praktisch geen fles meer in de avond en sliep ze ook de nachten door. Het slechte eten begon een aantal maanden geleden al, denk dat het nu twee maanden speelt maar het gaat alleen maar slechter in plaats van beter