abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141189819
Pessie, dat doet Isa ook!! Onze kat is At, terwijl wij altijd poes zeggen :? Misschien iets van het kdv?? Wel grappig dat die van joi dat ook doet :D

We werden vanochtend wakker gemaakt door geroep uit de woonkamer: PAAAAPAAAAAAA!!! Mijn man haalt haar altijd uit bed zodat ik nog even wakker kan worden O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 09:16:41 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141190110
Haha heel goed Isa!

E zegt wel poesj O+ en het nieuwste woordje is paard! En 'baaaaaaahh' als je een schaap aanwijst ;)

Ik zing trouwens vaak liedjes als ik beesten aanwijs in een boekje, is ook een hit. Over de meeste dieren is namelijk wel een liedje oO<
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:11:13 #178
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141191320
Leuke verhaaltjes O+

En eigenwijze dreumesen (poes = at), check! Elin blijft een vliegtuig stug helikopter noemen :'). Alsof dat een makkelijker woord is ofzo :D.

Zingen doet ze nu de hele tijd zelf, ge-wel-dig vind ik dat. Zit ze in de buggy hoor je ineens: 'poesje mauw! kom euh gauw, melk mij, hap hap hap!' O+. Of 'visje, visje inne jater, visje visje inne kot'. Heerlijk.

Ze kan nu ook springen met 2 benen tegelijk, kleine kangoeroe :D!

En nog een leuke anekdote (vind ik zelf dan); toen ik E gister in de auto zetten rook ik even voor de zekerheid aan d'r billen (dat ik dat ooit nog eens zou doen ;) ) want ik rook iets vies. Zegt ze: 'nee mama, niet poep. Schone luier!' :D. Kleine slimmerik
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:57:56 #179
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_141194721
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Loj het volgende:

[..]

Nou die staat dus idd op de lijst.
Heb hem alleen nog nooit irl gezien ;)

Doen, is een superdrager! Ik heb evt wel in-gebruik-foto's als je die eens wil zien. Real-life bewonderen mag ook, maar geen idee of je wel eens in de buurt bent van 013.
pi_141194885
Waar woon je Loj? Je mag ook mijne wel eens komen bewonderen of proberen als je wil.
pi_141196224
Tante Soesa dat ze zelf aangeeft dat niet gepoept heeft. Het allereerste begin van zindelijkheid :D O+
pi_141198321
Wij hebben ook een storchenwiege maar E ging altijd krijsen als ze er in moest :X eigenlijk binnenkort nog eens proberen en als het dan nog steeds geen succes is maar verkopen. We hebben hem geloof ik 1 keertje gebruikt.

XM, we kunnen handenschudden. E is ook heel erg aan het huilen en slaapt slecht. Kan niet helemaal plaatsen waar het door komt maar het is heftig!

Wat een schattige wijze dreumesjes hier! Ik zag gisteren het overbuurjongetje die twee weken ouder is dan Eva los lopen. Los! Eva loopt nog niet eens mee aan de hand :') ze kruipt als een raket en rent langs meubels maar los of aan de hand meelopen is een grote nee :D

LB, wat een schrik!

Jemig Pessie, wat hebben jullie het lastig gehad. Wel heel fijn dat het nu beter gaat!

Spirit, dat nee schudden :D heel herkenbaar! E kan ook ja knikken, heel erg dramatisch en zie weet de betekenis ook nog niet geloof ik. Ze doet het gewoon als wij ja zeggen :')

Haha Loj, die kat! Ik zou net als LE meteen aan enge dingen, ik ben nogal een watje

E zit momenteel in een avondeten weigerfase. Ze eet een paar hapjes en gaat dan volledig weigeren tot krijsen aan toe. We hebben vers gekookt, potje gegeven, gepureerd of juist in stukken, voeren of zelf laten eten. Ze wil niets. En dan natuurlijk later op de avond honger hebben en Heel Veel pap willen (zeg 250/300ml, bij minder blijft ze heel hard huilen) en met een beetje pech ook in de nacht nog honger hebben. Weet niet zo goed wat we daar nu mee moeten, toen ze nog fatsoenlijk avondeten at dronk ze praktisch geen fles meer in de avond en sliep ze ook de nachten door. Het slechte eten begon een aantal maanden geleden al, denk dat het nu twee maanden speelt maar het gaat alleen maar slechter in plaats van beter :{
E.
pi_141200563
Nou Spark, het zit ook niet mee qua eten he? Gelukkig compenseert ze wel met pap :) Groeit ze nu wel beter?

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger was. Ik ben me toch een potje hormonaal, of het komt door de stress, maar ik zat net een potje mee te janken bij de bruiloft van de moeder van honey boo boo op tlc :')
Sarcasme. Herken het.
pi_141200653
Van verdriet hoop ik, anders zou ik zeker even gaan testen! :o
pi_141200756
Helaas hier het zelfde hoor met avond eten vaakl krijg ik er nog wel een bakje vla in waardoor hij geen honger snachts heeft eet smorgens dan wel zo 3 boterhammen 2 van hem zelf en pikt van mij mee. Ik laat hem maar gaan komt vanzelf goed. Doet hij nu 3 maanden ofzo. Gisteren at hij mee bij de gastouder en at zijn bordje leeg.. Dan breekt mij de klomp.....

Vandaag bedacht hij na een kleine 2 uur slapen dat hij geen middagslaapje verder nodig had..dus de mand met strijk staat er nog!
pi_141200837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
Nou Spark, het zit ook niet mee qua eten he? Gelukkig compenseert ze wel met pap :) Groeit ze nu wel beter?

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger was. Ik ben me toch een potje hormonaal, of het komt door de stress, maar ik zat net een potje mee te janken bij de bruiloft van de moeder van honey boo boo op tlc :')
Ik vraag me altijd af wie heeft ze opgegeten en kam ze nog dikker? En nog maar te zwijgen overof er ook een volume knop op die stem zit!
pi_141201210
quote:

Ja, laatste keer wel! Ze blijft aardig stabiel op de -1,5 lijn zitten nu. Maar een beetje klungelen met eten blijft inderdaad. Meestal schenk ik er zo min mogelijk aandacht aan en ga ik maar mee in wat zij aangeeft maar dit begint wel wat lastig te worden. Ze lijkt namelijk wel trek te hebben maar dat avondeten wil gewoon niet. Het is vast een faaaase.

Meehuilen met honey boo boo... :') testje misschien? :D
E.
pi_141201327
Overigens is ze echt dol op ei, alles met ei. Laatst had ik een recept uit de opperdepop gemaakt met gekookte broccoli en aardappel fijnstampen en dan eieren erdoor en bakken. Toen wou ze wel eten! En roerei met stukjes tomaat vreet ze haar vingers ook bij op.
Ik heb het idee dat dat allemaal goed gaat omdat het heel zacht is dus geen pijn in haar mond en ze kan het ook goed zelf eten.
Morgen krijgt ze voor het eerst pannenkoek, ben benieuwd!
E.
pi_141201342
Stomme vraag misschien Spark, maar hebben jullie savonds al eens een boterham geprobeerd? Of is er misschien iets wat ze heel erg lekker vindt? Of misschien smiddags warm als ze goed gergslapen heeft? Ik roep ook maar wat hoor, want wij zijn gezegend met een alleseter :)
Sarcasme. Herken het.
pi_141201393
Nee, eigenlijk niet. Dat is misschien nog wel een idee inderdaad. Ze is vaak erg moe rond etenstijd en heeft weinig geduld om rustig te eten. Misschien gaat dat beter als ze een boterham zelf kan eten. Ik ga eens nadenken of dat handig is.
E.
pi_141201452
Of dus smiddags warm? Als Isa echt moe is, krijgen we er ook niks in qua eten. Al is het maar een paar dagen in de week als je er tjjd voor hebt, maar dan krijgt ze in elk geval een paar goede maaltijden binnen.
Sarcasme. Herken het.
pi_141201678
quote:

Ik zou er een test tegen aan gooien voor alle zekerheid
:D
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:35:05 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141202052
Volgens mij is die sprong rond het eerste jaar echt een hele vervelende. Vind de tip van de boterham wel een goede Spark!

Gisteren had m'n vriend een smoothie gemaakt van yoghurt, aardbeien en banaan. Slokje aangeboden aan juf. Nou, dat smaakte wel! Het was net zo'n vogeltje, mondje steeds open :'). Voor de rest echt nog geen favo eten kunnen ontdekken. Ei lust ze iig niet ;).

Honey Boo Boo? Wat is dat dan? Ik ken het niet.

En ik ben echt wel een beetje jaloers op al die pratende dreumesen :@. Het lijkt me zo gaaf, die eerste woordjes! Maar nog geen teken van hier. Ze begrijpt wel aardig wat volgens mij.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:48:18 #194
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141202495
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is die sprong rond het eerste jaar echt een hele vervelende. Vind de tip van de boterham wel een goede Spark!

Gisteren had m'n vriend een smoothie gemaakt van yoghurt, aardbeien en banaan. Slokje aangeboden aan juf. Nou, dat smaakte wel! Het was net zo'n vogeltje, mondje steeds open :'). Voor de rest echt nog geen favo eten kunnen ontdekken. Ei lust ze iig niet ;).

En ik ben echt wel een beetje jaloers op al die pratende dreumesen :@. Het lijkt me zo gaaf, die eerste woordjes! Maar nog geen teken van hier. Ze begrijpt wel aardig wat volgens mij.
Smoothies zijn hier ook favoriet :Y. Favoriet eten is hier met stip op nr 1: risotto. En dan de variant die de kraamhulp voor ons heeft gemaakt toen E. 4 dagen oud was :D. Heeft ze toen vast via de borstvoeding geproefd ofzo ;)

Je kan jouw 13-maander qua kletsen niet vergelijken met mijn bijna 23 maander he ;). E. begon te praten rond een maand of 16 en de laatste tijd gaat het echt KEIhard.
pi_141202559
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Houden zo ;) ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:50:44 #196
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141202631
En wat betreft dat praten... dat komt allemaal vanzelf, geduld!
(En er komt straks ook nog een moment dat je denkt "Hou nou alsjeblieft verdorie eens 2 minuten je mond dicht!! 8)7 ")
pi_141202704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Die foto :D _O-
Ik schiet alweer vol :'(
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:56:11 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141202742
Ok :'). Ik geloof dat ik zonder Honey kan :').

En ik weet het wat betreft het praten, maar het lijkt me zo leuheeeeeuk! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141202829
Favo eten is hier zonder twijfel pasta! Dat eten we dus minstens 1x per week en daar gooi ik dan alle restjes vlees en groente in die ik nog heb, dus das mooi meegenomen. Plus een pakje tomato frito en klaaaar!! En of het dan penne, macaroni, lasagne of spaghetti is, maakt niet uit. Pasta is gewoon de bom :Y)
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')