Zorg dat het goed rijp is. Zacht fruit is zoeter en slikt makkelijker weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:22 schreef Omentielvo het volgende:
Spirit![]()
Dat idee heb ik ook soms.
Even een vraagje. Riley eet gewoon goed, maar ze lust niet veel soorten fruit (ze lust banaan, peer, appel en mandarijn) Zijn er manieren om haar te leren ook ander fruit te leren eten. Gisteren had ik meloen op haar bordje met mandarijn gedaan en die meloen werd netjes weggelegd (lees op grond gegooid)
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:25 schreef elamanilo het volgende:
Ik heb d'r best lang een beetje een trauma van gehad, eigenlijk doe ik nog steeds heel voorzichtig als ik een hoge rits heb zelfs(Haha, dit klinkt helemaal niet bemoedigend zo, maar ik bedoelde meer dat dat echt van die nasty ongelukjes zijn die bijna overal wel een keer gebeuren
)
Fee duwt het weg en roept: NEE!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien vindt ze het gewoon echt niet lekker? Ik ben zo blij dat Isa dat echt heel duidelijk aangeeft, bloemkool bijvoorbeeld is standaard huilen, want honger, maar bah! Laatst had ik een bord voor haar gemaakt met gekookte aardappel, snijboontjes en een paar stukjes hamburger. Toen ik haar aardappel wilde geven, deed ze haar mond stijd dicht, draaide haar hoofd weg en wees naar de snijboontjes "Die!"![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef danic het volgende:
Mooi hè Spirit. Rosalie schudt nu ook nee. En ze is dan heel stellig. En dan met van die twinkeltjes in haar ogen.
Omen, eva eet wat dat betreft ook niet heel gevarieerd fruit:appel, druiven, peer en soms mandarijn.
Banaan lust ze niet (ik heb volgens mij echt het enige kind op de wereld dat geen banaan lust), bij aardbei staat ze iedere keer weer te springen, neemt een hap en beseft dan dat ze het niet lekker vindt, mango, meloen en kersen idem. Kiwi lustte ze wel, maar tegenwoordig ook niet meer.
Tja dan niet hoor. Ze eet fruit alleen iets minder gevarieerd.
Rosalie eet wel alles.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa dat nee schuddenWij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch
En dan met zo'n lief lachebekken erbij he, en dan zelf streng blijvenquote:
Oja dat doet M. ookquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa dat nee schuddenWij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch
Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn belevingquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn beleving
Ik las dat het hier gisteren ging over de plotseling toenemende behoefte aan slaap: hier ligt Stick nu in bed voor zijn tweede slaapje vandaag, dat is echt eeuwen geleden!
XM, tandjes?
Ja, afgelopen donderdag. No fun.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef L-E het volgende:
Oh XM, het is al gebeurd? Viel het mee of niet? Hopen dat het helpt!
Jullie kat heeft voetbankjes?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.
Ehm... Ja dus eigenlijk heb je gelijk!
Vier! Voor elke poot 1quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie kat heeft voetbankjes?
Nou idd, Kleuter heeft wel eens hysterisch NEEEEEEEEEEEEEEE!! geroepen toen Stick in een onbewaakt ogenblik het in zijn hoofd haalde zijn vingers richting de laptop te bewegen toen hij netflix zat te kijken. Dat haalt hij niet meer in zijn hoofd nu
Ik. Honderd jaar geleden of zo. Met mijn neefjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Is iemand hier al eens in Toverland geweest in Sevenum?
Nog niet... staat nog wel op de planning om eens te gaan doen, zeker aangezien het voor ons niet zo ver weg is. Ik hoor er goede verhalen over, maar denk dat Lars tot voor kort nog iets te klein was voor de meeste attracties.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Is iemand hier al eens in Toverland geweest in Sevenum?
Ik vind het keischattig! Ik was alleen nog niet aan reageren toegekomen. Je weet wel, maandag, vrije dag enzo, dan heb ik daar weinig tijd voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:37 schreef Omentielvo het volgende:
Snif, niemand die het schattig vind dat Riley zo lief dat liedje meedoet
XMvoor de niet vrolijke dreumes. Hopelijk is ze gauw weer haar oude vrolijke
En+
voor de ondeugende dreumesjes
Ja die had ik ook een keer geleend om te proberen. Maar dat snapte ze ook niet. Toen maar een gewone gekocht, die van 1,95 bij de Hema, en daar loopt t zo uit dus dat heeft ze nu wel doorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
Je hebt ook tuitbekers met antilekding LB! Die heb ik, daar komt gewoon helemaal niks uit
Het was inderdaad wel heftig. We zullen de komende jaren zoals het nu lijkt nog wel regelmatig bij de kno arts op bezoek mogen. Ik sta elke dag weer te genieten van hoe rustig ze kan zijn, en hoe leuk ze kan spelen. Ze is wel echt een eigenwijs meisje somsquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oh pessie, jemig, wat fíjn dat het zoveel beter gaat! En wat een nare tijd achter de rug dan al met al!
Storgenwiege carrier, kan voor allebeiquote:Op maandag 16 juni 2014 22:41 schreef Loj het volgende:
Hier ook op zoek naar een ergonomische draagzak! Ben er alleen nog niet over uit of die Ow of voor de baby wordt
Nou die staat dus idd op de lijst.quote:
Doen, is een superdrager! Ik heb evt wel in-gebruik-foto's als je die eens wil zien. Real-life bewonderen mag ook, maar geen idee of je wel eens in de buurt bent van 013.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Loj het volgende:
[..]
Nou die staat dus idd op de lijst.
Heb hem alleen nog nooit irl gezien
Ik vraag me altijd af wie heeft ze opgegeten en kam ze nog dikker? En nog maar te zwijgen overof er ook een volume knop op die stem zit!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
Nou Spark, het zit ook niet mee qua eten he? Gelukkig compenseert ze wel met papGroeit ze nu wel beter?
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger was. Ik ben me toch een potje hormonaal, of het komt door de stress, maar ik zat net een potje mee te janken bij de bruiloft van de moeder van honey boo boo op tlc
Ja, laatste keer wel! Ze blijft aardig stabiel op de -1,5 lijn zitten nu. Maar een beetje klungelen met eten blijft inderdaad. Meestal schenk ik er zo min mogelijk aandacht aan en ga ik maar mee in wat zij aangeeft maar dit begint wel wat lastig te worden. Ze lijkt namelijk wel trek te hebben maar dat avondeten wil gewoon niet. Het is vast een faaaase.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
Nou Spark, het zit ook niet mee qua eten he? Gelukkig compenseert ze wel met papGroeit ze nu wel beter?
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger was. Ik ben me toch een potje hormonaal, of het komt door de stress, maar ik zat net een potje mee te janken bij de bruiloft van de moeder van honey boo boo op tlc
Ik zou er een test tegen aan gooien voor alle zekerheidquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
Smoothies zijn hier ook favorietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is die sprong rond het eerste jaar echt een hele vervelende. Vind de tip van de boterham wel een goede Spark!
Gisteren had m'n vriend een smoothie gemaakt van yoghurt, aardbeien en banaan. Slokje aangeboden aan juf. Nou, dat smaakte wel! Het was net zo'n vogeltje, mondje steeds open. Voor de rest echt nog geen favo eten kunnen ontdekken. Ei lust ze iig niet
.
Honey Boo Boo? Wat is dat dan? Ik ken het niet.
En ik ben echt wel een beetje jaloers op al die pratende dreumesen. Het lijkt me zo gaaf, die eerste woordjes! Maar nog geen teken van hier. Ze begrijpt wel aardig wat volgens mij.
Houden zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Honey Boo Boo? Wat is dat dan? Ik ken het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |