quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa dat nee schuddenWij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch
En dan met zo'n lief lachebekken erbij he, en dan zelf streng blijvenquote:
Oja dat doet M. ookquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa dat nee schuddenWij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch
Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn belevingquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn beleving
Ik las dat het hier gisteren ging over de plotseling toenemende behoefte aan slaap: hier ligt Stick nu in bed voor zijn tweede slaapje vandaag, dat is echt eeuwen geleden!
XM, tandjes?
Ja, afgelopen donderdag. No fun.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef L-E het volgende:
Oh XM, het is al gebeurd? Viel het mee of niet? Hopen dat het helpt!
Jullie kat heeft voetbankjes?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.
Ehm... Ja dus eigenlijk heb je gelijk!
Vier! Voor elke poot 1quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie kat heeft voetbankjes?
Nou idd, Kleuter heeft wel eens hysterisch NEEEEEEEEEEEEEEE!! geroepen toen Stick in een onbewaakt ogenblik het in zijn hoofd haalde zijn vingers richting de laptop te bewegen toen hij netflix zat te kijken. Dat haalt hij niet meer in zijn hoofd nu
Ik. Honderd jaar geleden of zo. Met mijn neefjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Is iemand hier al eens in Toverland geweest in Sevenum?
Nog niet... staat nog wel op de planning om eens te gaan doen, zeker aangezien het voor ons niet zo ver weg is. Ik hoor er goede verhalen over, maar denk dat Lars tot voor kort nog iets te klein was voor de meeste attracties.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Is iemand hier al eens in Toverland geweest in Sevenum?
Ik vind het keischattig! Ik was alleen nog niet aan reageren toegekomen. Je weet wel, maandag, vrije dag enzo, dan heb ik daar weinig tijd voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:37 schreef Omentielvo het volgende:
Snif, niemand die het schattig vind dat Riley zo lief dat liedje meedoet
XMvoor de niet vrolijke dreumes. Hopelijk is ze gauw weer haar oude vrolijke
En+
voor de ondeugende dreumesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |