abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2014 @ 13:29:09 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141149379
E kan ook heel goed nee schudden én er nee(neeneeneeee) bij zeggen oO<

Ze proeft vaak alles wel, en lust ook best heel veel! Olijven zijn een grote hit! Wel vooral om af te sabbelen en dan weer aan mij te geven overigens O+ :')
Nouja en de fase groenten weer uit je mond halen (van je tong vegen) en wel aardappels (vega)vlees eten lijkt hier soms ook aangebroken.

Wat betreft vlees (of vervangers) trouwens; dat eten wij zelf ook niet elke dag, maar ik geef E steeds vaker een stukje om te proberen. Ze lust erg graag de vegaworstjes :9 maar ze zijn zo zout dus ik geef ze niet graag. Dan liever een eitje en kaas enzo.
  maandag 16 juni 2014 @ 13:38:17 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141149709
Hier lusten ze ook echt niet alles. Ze willen wel proeven, dat scheelt. Maar aardbei en kersen vinden de bijvoorbeeld heel vies (echt onbegrijpelijk). Peer moet D de laatste tijd ook weer niet maar dat kan morgen dus anders zijn. Ik geloof dat kinderen sowieso iets 7 keer moeten proeven om überhaupt te kunnen bepalen of ze het lusten of niet. Dus inderdaad blijven aanbieden. D lustte in het begin geen vis en ei maar door steeds te blijven aanbieden eet ze het nu wel gewoon.

Hier ook veel blauwe plekken, een tijd hadden ze steeds wel een blauwe plek op hun voorhoofd :') Naar Ladyblack. ik zou er ook van mee gaan huilen. Maar ja, dit soort dingen kunnen gebeuren.

Ela, ik moest lachen om je "bemoedigende" woorden :D Velletje tussen de rits is me trouwens ook wel vaker overkomen bij mijzelf, toen ik al veeeeeel ouder was :')

Meisjes roepen trouwens er vaak NIET! Fijn een peuterbroer :D Sowieso grappig hoe ze hem na zeggen. Als we pasta eten dan roept M heel blij "pastaaaaa". Dus dat hebben ze nu ook overgenomen....

En ze willen niet meer in de buggy of wagen. Niet 10 minuten zijn ze er wel klaar mee en zetten ze het op een gillen.... :X
pi_141150026
Jaaaa dat nee schudden O+ Wij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 juni 2014 @ 13:53:15 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141150205
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaa dat nee schudden O+ Wij hebben nog zo'n tv met bak en knop aan de voorkant (heul ouderwets ja). En ze weet hoe die knop werkt... Staat ze ervoor, nee schuddend, met haar vingertje zwaaiend en nee zeggend.... En dan doet ze het toch :')
_O- zo stout maar zó cute! O+
pi_141152195
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O- zo stout maar zó cute! O+
En dan met zo'n lief lachebekken erbij he, en dan zelf streng blijven :@ dat kan toch niet O+
Sarcasme. Herken het.
pi_141152405
Haha Kyara. Jouw meisjes die niet meer in de buggy willen. Willen ze echt gedragen worden? Want Riley vindt de buggy al te lang ook niet leuk (maar ja dragen was een half jaar geleden ook drama en daarna niet meer geprobeerd :@ )

Spirit hoe cute O+

Hier ook iets heel cute. Wij zingen veel met Riley en ook het liedje we maken een kringetje.
Gisteren vroeg Riley om dat liedje (ingetjuh?) En bij het stukje maak nu een buiging, gaat zij op haar knieen zitten. En iedereen moet met haar mee in het kringetje O+
pi_141152489
quote:
Oja dat doet M. ook }:| nog een opvoedfail. En als ik hem dan pak en ergens anders neerzet moet ie lachen... nog ergere fail ;(

Eten gaat hier meestal wel behalve meloen en sla. Alleen op dit moment heeeel erg ruzie over zelluf doen... Owee als ik in de buurt kom van zijn bordje met lepeltje. Maar als ie alles zelf doet gaat het zo traag en komt het zo overal, met soms een lucky shot raak.

Blauwe plekken ook genoeg hier. Gisteren was hij nog zo boos dat hij zichzelf keihard op de grond smeet... :'( Ik was te laat met vangen, dikke blauwe plek. Maar goed, hoop weer een geleerd lesje.

Buggy is net als fiets pakken nog steeds groot succes. Jajajajajjaja roept ie dan, kortom hij wil graag mee en erin, ik heb een beetje een luie geloof ik. :P
  maandag 16 juni 2014 @ 14:54:23 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141152551
Wow wat knap zeg! Noor doet echt nog niet aan nee schudden of ja for that matter. Zegt ook nog geen woordjes. Ja, "doodaah" is op dit moment favoriet.

Sowieso is ze echt niet erg gezellig de afgelopen dagen. Veel slapen en als ze wakker is, is de gezelligheid na een uurtje wel over. Dan begint het dreinen en huilen om alles. Ze heeft geen koorts. Geen idee wat er is -O-. Maar leuk is het niet. Ze is echt niet de vrolijke pretletter die ze normaalgesproken is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141152698
XM, sprong? Ik weet niet meer waar ik mijn Grote Gele Boek heb ingepakt :')
Sarcasme. Herken het.
pi_141152771
quote:
Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn beleving :)

Ik las dat het hier gisteren ging over de plotseling toenemende behoefte aan slaap: hier ligt Stick nu in bed voor zijn tweede slaapje vandaag, dat is echt eeuwen geleden!

XM, tandjes?
  maandag 16 juni 2014 @ 15:00:55 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141152773
Ja, ze zit twee dagen voor het einde van een sprong, maar heb het idee dat ze bij haar altijd iets later beginnen. Daar gooi ik het ook maar op als ik het niet meer weet :').

Tandjes.. Tja ze heeft al eeuwen twee bulten in haar kaak. Maar doorkomen doen die stomme kiezen maar niet.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141152912
Ze zijn ook echt hard bezig met ontwikkelen he, ik merk dat wel aan zijn gezelligheid ook. Binnenkort weer nieuwe features! O+
pi_141153047
LB, leuk om te lezen dat E ook dol is op olijven, hier ook een hit :) Allergrootste succes op het moment is risotto con funghi, hij gaat helemaal opgewonden zitten stuiteren dan, zo lief :D
  maandag 16 juni 2014 @ 15:12:55 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141153190
Ja, ze doet aarzelende dappere O+ pogingen langs de bank te schuifelen, dus ze wil iets wat ze echt nog niet kan.

En madam drinkt te weinig. Zetten steeds voor haar neer, maar ze pakt bijna niks. Net toch maar fles aangeboden en die ging sssslsllllloooorprrrppppp leeg. Dus wel dorst.

Nog geen favoriet eten ontdekt. Ze vindt niks écht lekker. Hoewel ze wel steeds loopt te schooien als wij nu eten. (We eten even apart omdat ik nog niet op een stoel kan zitten :X)
pi_141153249
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ze zijn overigens echt te jong om al goed de betekenis van 'nee' te begrijpen. Dat er bij een bepaalde handeling een bepaald woord (nee) en een beweging (hoofd schudden) volgt is meer conditionering dan dat ze door hebben dat ze er niet aan moeten komen, in mijn beleving :)

Ik las dat het hier gisteren ging over de plotseling toenemende behoefte aan slaap: hier ligt Stick nu in bed voor zijn tweede slaapje vandaag, dat is echt eeuwen geleden!

XM, tandjes?
Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.

Ehm... Ja dus eigenlijk heb je gelijk!
Sarcasme. Herken het.
pi_141153253
Oh XM, het is al gebeurd? Viel het mee of niet? Hopen dat het helpt! :)
  maandag 16 juni 2014 @ 15:16:59 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141153343
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef L-E het volgende:
Oh XM, het is al gebeurd? Viel het mee of niet? Hopen dat het helpt! :)

Ja, afgelopen donderdag. No fun.
pi_141153356
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh ze weet het heel goed hoor, dat het niet mag! Vooral als we echt streng ergens op zijn, zoals de voetbankjes van de kat. Die zijn off limit en dat weet ze. De tv vindt ik niet zo heel erg, dus ben ik ook niet zo heel streng in. Dan is het volgens mij niet helemaal duidelijk inderdaad.

Ehm... Ja dus eigenlijk heb je gelijk!
Jullie kat heeft voetbankjes? :D

Nou idd, Kleuter heeft wel eens hysterisch NEEEEEEEEEEEEEEE!! geroepen toen Stick in een onbewaakt ogenblik het in zijn hoofd haalde zijn vingers richting de laptop te bewegen toen hij netflix zat te kijken. Dat haalt hij niet meer in zijn hoofd nu :D
pi_141153618
}:|
Sarcasme. Herken het.
pi_141153671
Is iemand hier al eens in Toverland geweest in Sevenum?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:35:20 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141153960
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Jullie kat heeft voetbankjes? :D

Nou idd, Kleuter heeft wel eens hysterisch NEEEEEEEEEEEEEEE!! geroepen toen Stick in een onbewaakt ogenblik het in zijn hoofd haalde zijn vingers richting de laptop te bewegen toen hij netflix zat te kijken. Dat haalt hij niet meer in zijn hoofd nu :D
Vier! Voor elke poot 1 :P.

Ik vroeg het me ook al af :').
pi_141154032
Snif, niemand die het schattig vind dat Riley zo lief dat liedje meedoet :'(

XM :* voor de niet vrolijke dreumes. Hopelijk is ze gauw weer haar oude vrolijke

En :D + O+ voor de ondeugende dreumesjes
  maandag 16 juni 2014 @ 16:04:36 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141154970
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Ik. Honderd jaar geleden of zo. Met mijn neefjes.
pi_141158465
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:26 schreef Tally het volgende:
Nog niet... staat nog wel op de planning om eens te gaan doen, zeker aangezien het voor ons niet zo ver weg is. Ik hoor er goede verhalen over, maar denk dat Lars tot voor kort nog iets te klein was voor de meeste attracties.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:37 schreef Omentielvo het volgende:
Snif, niemand die het schattig vind dat Riley zo lief dat liedje meedoet :'(

XM :* voor de niet vrolijke dreumes. Hopelijk is ze gauw weer haar oude vrolijke

En :D + O+ voor de ondeugende dreumesjes
Ik vind het keischattig! Ik was alleen nog niet aan reageren toegekomen. Je weet wel, maandag, vrije dag enzo, dan heb ik daar weinig tijd voor. ;)
Maar momenteel is Lars even heel zoetjes aan het tekenen, en zit Femke met een verjaardagscadeautje te spelen, dus ik geniet van de rust in huis. Het lijkt erop dat Femke zichzelf elke dag weer een beetje meer terugvindt O+ Vanmiddag ook schaterlachend op het aankleedkussen... (Dat was dan wel 'fijn' vorige week, dat ze ook bij het luierverschonen als een vaatdoekje bleef liggen ;) )
pi_141158681
Ik ook een jaar of wat terug met schoolreisje toen ik nog voor de klas stond.

Het was die dag super warm en de kids hebben zich toen uitermate prima vermaakt bij de waterspeeltuin (en juf erin getrokken :') .. misschien dat ik het daarom nog zo goed weet :') ).

Voor kindjes vanaf een jaar of 7/8 is het pas echt leuk denk ik omdat ze dan overal in mogen en op kunnen. Voor kleinere kindjes vond ikhet niet zo boeiend .. Maar goed, dat was een paar jaar terug! Geen idee wat er in de tussentijd allemaal bij is gekomen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')