quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
Jezus dit is niet eens een klacht. Gooi het in het wk forum ofzo met je voetbal

Oh kijk een boze vrouw.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:

Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:29 schreef VarkensHart het volgende:
De huid niet verkopen voordat blablabla

quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:

Dat is een spreekwoord.quote:

Als jij bier drinkt verander je spontaan in een retard?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja ik heb een biérrie op dus ff dimme

Neequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij bier drinkt verander je spontaan in een retard?

Dat jij te dom bent om het te begrijpen is niet ons probleem hè.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:56 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Nee
Maar fuck spreekwoorden man
Gebruik gwn 'easy talk'

Meelopers die het wel volgen.quote:

zit gwn op VWO met een 7.3 voor NL dusja... boeit mij et wat dat ik 1 spreekwoord niet kenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij te dom bent om het te begrijpen is niet ons probleem hè.

Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Groby het volgende:
[..]
niet gewoon uit jezelf voetbal leuk vinden

Geef mij een goede reden om te kijken.quote:

Het is te zien ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
zit gwn op VWO met een 7.3 voor NL dusja... boeit mij et wat dat ik 1 spreekwoord niet ken

Hoogmoed komt voor...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
zit gwn op VWO met een 7.3 voor NL dusja... boeit mij et wat dat ik 1 spreekwoord niet ken

gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajesquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden om te kijken.

Want er is niks anders te doen dan tv kijken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Groby het volgende:
[..]
gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajes

fappen ook maar op gegeven moment kan je gewoon niet meerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want er is niks anders te doen dan tv kijken?

Heheh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Groby het volgende:
[..]
fappen ook maar op gegeven moment kan je gewoon niet meer

Wat een mongool.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Geloof je het toch nietzero fucks given

Ik ga gewoon door, fuck de ghost loads.quote:

Nou zoals je zelf zegt fappen is er altijd nog en dat is productiever ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Groby het volgende:
[..]
gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajes

Bietje fokken ja toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want er is niks anders te doen dan tv kijken?

Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.quote:

quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.

quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.

Anti-zionist is sowieso goed.quote:

Lijkt me niet heel makkelijk om dat soort ideeën te hebben en ook echt uit te dragen in Israël.quote:

Strijders zijn hetquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel makkelijk om dat soort ideeën te hebben en ook echt uit te dragen in Israël.

quote:

Ik ook, laat maar even weten als je er uit bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom deze documentaire net tegen, ben benieuwd of het iets is.

Sup.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ah, nachtmodder is weer begonnen zie ik.

Meh, nu niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ook, laat maar even weten als je er uit bent.

Ik had vanavond gebakken (zoete)aardappel met wortel koekjes gegeten. Eigenlijk moest het met mango shudney maar ik dacht fuck deze en heb er kaas en ketchup opgedaan. Was goed te narsen, aanrader. Als groente had ik erwten.quote:

Ik hoorde laatst op de radio dat we als Nederland producten uit Israël moeten boycotten als het uit bezet gebied komt, aangezien Israël in feite een illegale bezetting is van Palestina weet ik niet of ik dat filmpje dus wel mag kijken.quote:

Wel een beetje minder dit.quote:

quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio dat we als Nederland producten uit Israël moeten boycotten als het uit bezet gebied komt, aangezien Israël in feite een illegale bezetting is van Palestina weet ik niet of ik dat filmpje dus wel mag kijken.

Soort rustie, was gebonden met melk en ei. Was echt fucked up lekker.quote:

Hm, ja, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had vanavond gebakken (zoete)aardappel met wortel koekjes gegeten. Eigenlijk moest het met mango shudney maar ik dacht fuck deze en heb er kaas en ketchup opgedaan. Was goed te narsen, aanrader. Als groente had ik erwten.

Racist.quote:

Welk ras?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vanavond ook nog aardappelen op trouwens.

quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt teringranzig uit.

quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet bij Trojan plaatje altijd aan condooms denken.

Ziet er wel lekker uit vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt teringranzig uit.

Misschien moet je eens een fatsoenlijk internetabonnement fixen, of hebben ze dat nog niet op het platteland?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
Heb verdomme de hele avond geprobeerd te Skype met een verder niet relevant voor dit verhaal persoon, een keer verbinding gehad, verdomme 20 seconde vertraging op de lijn. Allemaal NSA die die shit afluistert en vertraagd. Kut tyfus rotzooi.

Ja.quote:

Die shit als ontbijt met dik gesneden cervelaat, breakfast of champions.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit vind ik.

Het lag in deze niet aan mijn internetverbinding geloof ik. Maar fucked up frustrerend is het welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een fatsoenlijk internetabonnement fixen, of hebben ze dat nog niet op het platteland?

Watquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
Oh ik heb trouwens mij salaris gekregen voor het post bezorgen. 160 euro.![]()
![]()

Ja kan ik me voorstellen. Ik kan er sowieso echt niet tegen als mijn internet kut doet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lag in deze niet aan mijn internetverbinding geloof ik. Maar fucked up frustrerend is het wel.

Smsje gestuurd 'we proberen het morgen gewoon nog een keer, het lag niet aan jou, het lag aan mij'quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Ik kan er sowieso echt niet tegen als mijn internet kut doet.

Het is voor mij in principe heel weinig werk, omdat het in mijn eigen buurt is, maar voor de uren die op papier staan vind ik het wel erg weinig.quote:

Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is voor mij in principe heel weinig werk, omdat het in mijn eigen buurt is, maar voor de uren die op papier staan vind ik het wel erg weinig.

Gadver, gore rijke, opkenkeren dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjes. Maar goed, dat is ook meer uitzondering dan regel. Vorig jaar verdiende ik een 120 euro per dag met werken op boerderij.

Doe je goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjes. Maar goed, dat is ook meer uitzondering dan regel. Vorig jaar verdiende ik een 120 euro per dag met werken op boerderij.

Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Gadver, gore rijke, opkenkeren dan.

black power motherfuckerquote:

En jij werkte er tenminste hard voor, dat is wel iets anders dan al die graaiers in den haag en brussel!!!1Einzquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.

Nou ja, in zoverre, het is wel belachelijk dat jij met fysiek werk met zeg 20 uur werk minder verdiend dan ik door twee uurtjes te lullen. En nou verhuur ik mezelf echt voor niks vergeleken met de mensen die het voor het eggie doen. Ik begrijp dat soort shit gewoon niet, waarom dat allemaal zo apen apen duur moet zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ach ja, ik moet eigenlijk ook niet janken. Hoef die shit alleen maar te sorteren en dan een beetje door de straten rondom mijn huis te lopen. Kan me ergere dingen bedenken.

Jezelf quotenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vind het trouwens kut dat niemand hierop heeft gereageerd, ik vond hem zelf nog wel zo leuk.

Mja het probleem is sowieso een beetje dat die salarisspecificaties zo vreemd in elkaar steken, door alle shit die meegerekend wordt als gewicht en aantal poststukken, aantal brievenbussen enzo, dat het bijna niet na te rekenen is of het allemaal klopt. Voor mij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre, het is wel belachelijk dat jij met fysiek werk met zeg 20 uur werk minder verdiend dan ik door twee uurtjes te lullen. En nou verhuur ik mezelf echt voor niks vergeleken met de mensen die het voor het eggie doen. Ik begrijp dat soort shit gewoon niet, waarom dat allemaal zo apen apen duur moet zijn.

ohquote:

gore mark rutten met ze paardebek!!!!1!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
En jij werkte er tenminste hard voor, dat is wel iets anders dan al die graaiers in den haag en brussel!!!1Einz

Mattie, snap jij iets van de manier waarop Sandd je salaris berekent? Ik kom er zelf niet echt uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef eend112 het volgende:
Ze doen gewoon rustig aan. Niks aan de hand nog.

Ja toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef eend112 het volgende:
Ze doen gewoon rustig aan. Niks aan de hand nog.

Die bijtelling voor privégebruik trekker kan best wel hard aankomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.

Los daarvan klopt het beloningssysteem gewoon niet. Hoorde vandaag een gesprek op de radio van een kerel die met Robben gevoetbald had maar het zelf net niet geworden was. Hij had zich omgeschoold tot gezinsbegeleider voor gezinnen met kinderen met zwaar autisme e.d. Hij zei op het einde:' Robben verdient 10 miljoen per jaar, ik krap aan 30k en de mensen die het meest voor de maatschappij doen daar een een fractie van.' Ik kan me daar best boos om maken als het moet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja het probleem is sowieso een beetje dat die salarisspecificaties zo vreemd in elkaar steken, door alle shit die meegerekend wordt als gewicht en aantal poststukken, aantal brievenbussen enzo, dat het bijna niet na te rekenen is of het allemaal klopt. Voor mij in ieder geval niet.Moet mijn vriendin er nog eens naar laten kijken.

Bij professionele voetballers is het wel echt flink doorgeslagen ja. Ik begrijp wel dat die mensen in principe 24/7 met die shit bezig zijn, maar die salarissen gaan echt helemaal nergens over.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Los daarvan klopt het beloningssysteem gewoon niet. Hoorde vandaag een gesprek op de radio van een kerel die met Robben gevoetbald had maar het zelf net niet geworden was. Hij had zich omgeschoold tot gezinsbegeleider voor gezinnen met kinderen met zwaar autisme e.d. Hij zei op het einde:' Robben verdient 10 miljoen per jaar, ik krap aan 30k en de mensen die het meest voor de maatschappij doen daar een een fractie van.' Ik kan me daar best boos om maken als het moet.

Ja het staat bij sommige gebieden op dat papiertje dat je krijgtquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mattie, snap jij iets van de manier waarop Sandd je salaris berekent? Ik kom er zelf niet echt uit.

Goede baan voor Braddie dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef eend112 het volgende:
Dan daar bovenop krijg je voor elke 30 kilo aan gewicht ¤2,50

Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.quote:

Ik had dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.

Hehehehequote:

Snap er nog steeds geen fuck van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja het staat bij sommige gebieden op dat papiertje dat je krijgt
Anders is het iets van lopen 150 stukken telt voor 1 uur
En ongeveer 400 voor sorteren =1 uur
Dus als je 450 stukken hebt heb je 3 uur voor het lopen en 1,12 uur voor sorteren in totaal 4.12 uur en dat dan keer je salaris gewoon
Dan daar bovenop krijg je voor elke 30 kilo aan gewicht ¤2,50

Maar dat is een schatting, kan nog wel wat verschillen als je het echt precies wil narekenen kan je vragen of ze een formulier sturen waar de berekening op staatquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.

Volgens mij is witte veters altijd al iets voor nazi-skins geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso is witte veters iets wat later door die kaalkopjes overgenomen is. Net als Lonsdale.

Ik ben echt een complete retard als het om cijfers gaat, dus ik laat mijn vriendin het wel nachecken ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar dat is een schatting, kan nog wel wat verschillen als je het echt precies wil narekenen kan je vragen of ze een formulier sturen waar de berekening op staat

Ewa.quote:

Wacht ik heb het gevonden ik dm wel ffquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben echt een complete retard als het om cijfers gaat, dus ik laat mijn vriendin het wel nachecken ofzo.

Aight.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wacht ik heb het gevonden ik dm wel ff

Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is witte veters altijd al iets voor nazi-skins geweest.

Sws. En, mis je je buttbuddie al?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hoi, alles goed, zolang pitt bier niet duurder wordt wel toch?

Hij zit op het vmbo, lijkt me wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Is die treurige panda eigenlijk geslaagd?

Ja.quote:

Met een vuist op z'n oogbal bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Beetje, gelukkig zijn er nog andere manieren om te communiceren dan FOK!

Ja, hij had zelfs 2x8 en een 9quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Is die treurige panda eigenlijk geslaagd?

Ik zou m'n vuist eerder ergens instekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met een vuist op z'n oogbal bedoel je?

Ik dacht dat jij zo'n twijfelend geval was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou m'n vuist eerder ergens insteken

Soms is daadkracht belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n twijfelend geval was.

Geen idee.quote:

Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.quote:

Ah, dat gaat nog best goed, en wat ga je dan doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.

Je deed toch hbo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.

Neuh, dat nooit. Ik sta een beetje op een tweesprong voor m'n gevoel. Had het idee om nog een jaar verder te studeren maar de opleiding die ik op het oog had blijkt totaal anders in elkaar te steken dan ik dacht. Had ook nog het idee om een stage/baan aan te nemen in Sierra Leone maar er is iets wat me wel thuis houdt nu. Lastig lastig lastig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ah, dat gaat nog best goed, en wat ga je dan doen
Word je kantoorknurft?

Oh, dacht dat je daar wo voor nodig had.quote:

Nee dan verlagen ze z'n wajongquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog aan iets beginnen volgend jaar?

Heb me aangemeld voor de vavo, nog even afwachten of ik ook aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog aan iets beginnen volgend jaar?

Ja, maar is officieel een technische opleiding en dan mag ik ing voor m'n naam zetten geloof ik. Niet dat het me wat interesseert verderquote:

Was het maar zo'n feest.quote:

Oh oké, nice, maar waarom niet gewoon een 21+-toets?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb me aangemeld voor de vavo, nog even afwachten of ik ook aangenomen wordt.

Ja ik zag het ook al idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
Opgezocht, mag inderdaad ing voor m'n naam pleuren.

Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh oké, nice, maar waarom niet gewoon een 21+-toets?

Goede actie kerel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.

Doe gewoon hbo vrijetijdsbesteding of cabaret ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.

Ohja, zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]

Thnx.quote:

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Doe gewoon hbo vrijetijdsbesteding of cabaret ofzo

Bazenband.quote:

quote:

Dat zal vast goed komen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of gewoon WO dan, ben je waarschijnlijk nog minder tijd kwijt ook (stuk minder contacturen etc.)

Op hbo heb je ook niet bepaald veel contacturen in mijn ervaringquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of gewoon WO dan, ben je waarschijnlijk nog minder tijd kwijt ook (stuk minder contacturen etc.)

Haha autist.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Ben ik de enige die tijdens het vakantie, om tot rust te komen, het liefst niet juist nog meer tussen de mensen wil gaan zitten.
Iedereen wil maar strandvakanties en groepsvakanties enzo

Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Ben ik de enige die tijdens het vakantie, om tot rust te komen, het liefst niet juist nog meer tussen de mensen wil gaan zitten.

Kamperen is echt aids man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.

Ik wil eigenlijk een grote truck kopen en volstampen met shit en dan gewoon het land uitrijden voor een paar maandenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.

Behalve dat het er beroerd neukt in zo'n krappe tent vind ik het wel wat hebben om 's ochtends een fluitketel op te zetten en het water op een koffiefilter te gieten om vervolgens te genieten van een mislukte bak koffie en een sigaret in de sterves kou.quote:

Klinkt goed, busje kopen, matras achterin, houdoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een grote truck kopen en volstampen met shit en dan gewoon het land uitrijden voor een paar maanden

Ik heb er een hekel aan. Op festivals vind ik het nog wel te doen, omdat ik dan toch de hele dag dronken ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Behalve dat het er beroerd neukt in zo'n krappe tent vind ik het wel wat hebben om 's ochtends een fluitketel op te zetten en het water op een koffiefilter te gieten om vervolgens te genieten van een mislukte bak koffie en een sigaret in de sterves kou.

En dan de tokkiemuziek van het huisje ernaast, krijsende kinderen en overal dikke Duitsers die alle stoelen bezetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
Beter gewoon chillen in een vakantiehuisje met zwembad.

Neuken of koffie zetten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan. Op festivals vind ik het nog wel te doen, omdat ik dan toch de hele dag dronken ben.

Ik denk dat ik het met flink wat moeite ook wel zou kunnen, maar voorlopig hou ik het maar even bij de havo afmaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar goed, dat is ook maar op basis van een aantal internetposts natuurlijk.

Niet herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:

Niet zo'n huisje. Gewoon in een rustig dorpje een vrijstaand huis met een flinke tuin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En dan de tokkiemuziek van het huisje ernaast, krijsende kinderen en overal dikke Duitsers die alle stoelen bezetten.![]()
En dronken Engelsen natuurlijk

Misschien bovenop een bergquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet zo'n huisje. Gewoon in een rustig dorpje een vrijstaand huis met een flinke tuin.

Er zitten ook best veel niet al te snuggerige sjonnies op mijn opleiding, je moet het niveau niet overschatten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met flink wat moeite ook wel zou kunnen, maar voorlopig hou ik het maar even bij de havo afmaken.

quote:

Welke opleiding?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Er zitten ook best veel niet al te snuggerige sjonnies op mijn opleiding, je moet het niveau niet overschatten.
Maar is ook best pretstudie dus ja.

Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.quote:

Ja lijkt me ook wel ja, dat het gaat vervelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.

Houd dat eerlijk gezegd liever voor me.quote:

Pussy.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Houd dat eerlijk gezegd liever voor me.Wil niet te veel persoonlijke info op FOK! zetten enzo.

Jep.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel ja, dat het gaat vervelen.
Was zeker in zo'n berghut?

Ik zag laatst wel iemand lopen op straat waarvan ik dacht dat jij het was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je weet maar nooit, straks herkennen mensen me.

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Niet gewoon in een gated community chillen op vakantie

Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.

Jonge ik ben ook zo te herkennen als bekenden mijn pohi lezen, niet zo huilen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je weet maar nooit, straks herkennen mensen me.

Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als strandenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of niet

Ik zou dat alleen preferabel vinden als er niemand anders bij dat zwembad isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of niet

Had hij een oranje cirkel met daarin een groot uitroepteken op zijn hoofd geschminkt? Zo ja, dan was ik het.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel iemand lopen op straat waarvan ik dacht dat jij het was.

Ja, dat jij dat oké vindt betekent niet dat ik niet erg vind.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge ik ben ook zo te herkennen als bekenden mijn pohi lezen, niet zo huilen.

Stranden, spreek me er niet van, ik haat stranden, smerig water, smerig zand, veel te dure strandtenten, smerige uitgezakte lijven overal, schreeuwende kinderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als stranden. Welke idioot gaat er nou een dag in het zand liggen
. Laat mij maar beetje toeren of door een stad marcheren, beetje omgeving opsnuiven en mensen zien leven.

Ja, vanuit een bepaalde hoek zag ik in de eerste instantie ook een of ander emo mokkel, dat was wel snel over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Had hij een oranje cirkel met daarin een groot uitroepteken op zijn hoofd geschminkt? Zo ja, dan was ik het.

Dat kan prima gecombineerd worden als je niet naar te toeristische plaatsen gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als stranden. Welke idioot gaat er nou een dag in het zand liggen
. Laat mij maar beetje toeren of door een stad marcheren, beetje omgeving opsnuiven en mensen zien leven.

Mwah.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef spambot31 het volgende:
Het Strand is het dichtste bij de hel wat je op de wereld kunt komen.

Ja dat kan ik begrijpen, het heeft alle bij wel wat. Zand is inderdaad echt kut dat ben ik met je eens, ik doe gewoon beetje 50/50 gewoon waar ik zin in heb tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]

Hehe gewoon doen alsofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen preferabel vinden als er niemand anders bij dat zwembad is

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, vanuit een bepaalde hoek zag ik in de eerste instantie ook een of ander emo mokkel, dat was wel snel over.

Ik kan gewoon niet een dag stil liggen op één plek. Ook langer van vijf dagen in één huisje lijkt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan prima gecombineerd worden als je niet naar te toeristische plaatsen gaat.

Ga ik daar een beetje in m'n blote snikkel om half 11 's ochtends bier lopen drinken, word ik opeens opgepaktquote:

Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet een dag stil liggen op één plek. Ook langer van vijf dagen in één huisje lijkt me helemaal niks.

En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zekerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.

a pussyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zeker

Zand in je shagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.

Daarom sigaretten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zand in je shag. Godver wat is dat smerig.

Daar heb je moeite mee, maar een piemel in je reet is geen probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zeker

quote:

Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.quote:

Een piemel kun je er makkelijk tussen uithalen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar heb je moeite mee, maar een piemel in je reet is geen probleem?

Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.quote:

Maar er wordt wel meer weggefilterd natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.

Jij rookt nu natuurlijk alleen nog additievenvrije shagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.

Die van mij niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Een piemel kun je er makkelijk tussen uithalen.

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.
quote:

Heb wel een tijdje die American Spirit dingen gerookt, biologisch zonder additieven, rookt heel anders, 3/4 is toch vertrouwderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij rookt nu natuurlijk alleen nog additievenvrije shag

Onbewuste seksuele verlangens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.

Waar kun je dat kopen? Gewoon in tabakszaken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel een tijdje die American Spirit dingen gerookt, biologisch zonder additieven, rookt heel anders, 3/4 is toch vertrouwder.

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo stoer, meer rebels.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
waarom doe jij niet meer stoer tegen iedereen, bietel¿

rebel to the gravequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo stoer, meer rebels.

verdenkt je hem van beta zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
waarom doe jij niet meer stoer tegen iedereen, bietel¿

Ja. Die blauwe zijn het beste. En daarmee bedoel ik zwaarste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar kun je dat kopen? Gewoon in tabakszaken?

Zware shag is nasty in joints.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Die blauwe zijn het beste. En daarmee bedoel ik zwaarste.

Iedere keer weer moet ik hardop lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.

Hij heeft 'm toch maar weggehaald hèquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.

ohquote:

quote:

Zo veel maakt het niet uit qua prijsquote:

Er zit geen fuck in de meeste voorgedraaide joints. Maak er maar eens een open.quote:

Denken dat 'ie serieus wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij heeft 'm toch maar weggehaald hè

hier wel, wel minder dan wanneer je het zelf draait ja maar gewoon haze tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zit geen fuck in de meeste voorgedraaide joints. Maak er maar eens een open.

Gewoon white widow.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Waar moet je eigenlijk om vragen als je niet over wilt komen als een totale leek?

Volgens mij moet je gewoon voor een bepaald bedrag vragen, ik weet het niet want ik liet het altijd halen en daarnaast doe ik het amper meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Hallo ik zou graag gewoon white widow.'

Je kan gewoon uitleg over de verschillende soorten die ze hebben vragen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Waar moet je eigenlijk om vragen als je niet over wilt komen als een totale leek?

Bestaat er ook biologische wiet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan gewoon uitleg over de verschillende soorten die ze hebben vragen.

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bestaat er ook biologische wiet?

Jo thanks even lezenquote:

Niet echt in Nederland volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bestaat er ook biologische wiet?

Oh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet echt in Nederland volgens mij.

Ik denk niet dat je dat in de shops gaat vinden.quote:

Is niet alle wiet biologischquote:

Gaat meer om de middelen die gebruikt worden om ongedierte tegen te gaan en groeimiddelen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is niet alle wiet biologisch?
Je hebt wel wietvervangers. Synthetische shit. Smaakt anders , zelfde effect

Neuh, kan me wel voorstellen dat ze daar gewoon kunstmest en eventueel pesticiden bij gebruiken omdat het per definitie monocultuur is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is niet alle wiet biologisch?
Je hebt wel wietvervangers. Synthetische shit. Smaakt anders , zelfde effect

denken dat ik een trainingspak zou dragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef spambot31 het volgende:
Eigenlijk zou dp best een goede oostblokker kunnen zijn, de hele dag zuipen en in z'n trainingspak hangen.

Zou eventueel een agendapunt kunnen zijn voor volgende PSP bijeenkomst.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat in de shops gaat vinden.

Altijd beter dan een juichpakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
denken dat ik een trainingspak zou dragen

Overigens is dat gehurkt zitten wat die gasten altijd doen best relaxedquote:

.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou eventueel een agendapunt kunnen zijn voor volgende PSP bijeenkomst.

Goede punt heb je daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
.
Gewoon de overheid het laten kweken. Of uitbesteden aan de burgers, met strenge staatscontrole uiteraard.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |