quote:
Ik ook, laat maar even weten als je er uit bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom deze documentaire net tegen, ben benieuwd of het iets is.
Sup.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ah, nachtmodder is weer begonnen zie ik.
Meh, nu niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ook, laat maar even weten als je er uit bent.
Ik had vanavond gebakken (zoete)aardappel met wortel koekjes gegeten. Eigenlijk moest het met mango shudney maar ik dacht fuck deze en heb er kaas en ketchup opgedaan. Was goed te narsen, aanrader. Als groente had ik erwten.quote:
Ik hoorde laatst op de radio dat we als Nederland producten uit Israël moeten boycotten als het uit bezet gebied komt, aangezien Israël in feite een illegale bezetting is van Palestina weet ik niet of ik dat filmpje dus wel mag kijken.quote:
Wel een beetje minder dit.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio dat we als Nederland producten uit Israël moeten boycotten als het uit bezet gebied komt, aangezien Israël in feite een illegale bezetting is van Palestina weet ik niet of ik dat filmpje dus wel mag kijken.
Soort rustie, was gebonden met melk en ei. Was echt fucked up lekker.quote:
Hm, ja, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had vanavond gebakken (zoete)aardappel met wortel koekjes gegeten. Eigenlijk moest het met mango shudney maar ik dacht fuck deze en heb er kaas en ketchup opgedaan. Was goed te narsen, aanrader. Als groente had ik erwten.
Racist.quote:
Welk ras?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vanavond ook nog aardappelen op trouwens.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt teringranzig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |