quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
Jezus dit is niet eens een klacht. Gooi het in het wk forum ofzo met je voetbal
Oh kijk een boze vrouw.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:29 schreef VarkensHart het volgende:
De huid niet verkopen voordat blablabla
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
Dat is een spreekwoord.quote:
Als jij bier drinkt verander je spontaan in een retard?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja ik heb een biérrie op dus ff dimme
Neequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij bier drinkt verander je spontaan in een retard?
Dat jij te dom bent om het te begrijpen is niet ons probleem hè.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:56 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Nee
Maar fuck spreekwoorden man
Gebruik gwn 'easy talk'
Meelopers die het wel volgen.quote:
zit gwn op VWO met een 7.3 voor NL dusja... boeit mij et wat dat ik 1 spreekwoord niet kenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij te dom bent om het te begrijpen is niet ons probleem hè.
Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Groby het volgende:
[..]
niet gewoon uit jezelf voetbal leuk vinden
Geef mij een goede reden om te kijken.quote:
Het is te zien ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
zit gwn op VWO met een 7.3 voor NL dusja... boeit mij et wat dat ik 1 spreekwoord niet ken
Hoogmoed komt voor...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
zit gwn op VWO met een 7.3 voor NL dusja... boeit mij et wat dat ik 1 spreekwoord niet ken
gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajesquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden om te kijken.
Want er is niks anders te doen dan tv kijken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Groby het volgende:
[..]
gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajes
fappen ook maar op gegeven moment kan je gewoon niet meerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want er is niks anders te doen dan tv kijken?
Heheh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Groby het volgende:
[..]
fappen ook maar op gegeven moment kan je gewoon niet meer
Wat een mongool.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Geloof je het toch nietzero fucks given
Ik ga gewoon door, fuck de ghost loads.quote:
Nou zoals je zelf zegt fappen is er altijd nog en dat is productiever ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Groby het volgende:
[..]
gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajes
Bietje fokken ja toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want er is niks anders te doen dan tv kijken?
Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.
Anti-zionist is sowieso goed.quote:
Lijkt me niet heel makkelijk om dat soort ideeën te hebben en ook echt uit te dragen in Israël.quote:
Strijders zijn hetquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel makkelijk om dat soort ideeën te hebben en ook echt uit te dragen in Israël.
quote:
Ik ook, laat maar even weten als je er uit bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom deze documentaire net tegen, ben benieuwd of het iets is.
Sup.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ah, nachtmodder is weer begonnen zie ik.
Meh, nu niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ook, laat maar even weten als je er uit bent.
Ik had vanavond gebakken (zoete)aardappel met wortel koekjes gegeten. Eigenlijk moest het met mango shudney maar ik dacht fuck deze en heb er kaas en ketchup opgedaan. Was goed te narsen, aanrader. Als groente had ik erwten.quote:
Ik hoorde laatst op de radio dat we als Nederland producten uit Israël moeten boycotten als het uit bezet gebied komt, aangezien Israël in feite een illegale bezetting is van Palestina weet ik niet of ik dat filmpje dus wel mag kijken.quote:
Wel een beetje minder dit.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op de radio dat we als Nederland producten uit Israël moeten boycotten als het uit bezet gebied komt, aangezien Israël in feite een illegale bezetting is van Palestina weet ik niet of ik dat filmpje dus wel mag kijken.
Soort rustie, was gebonden met melk en ei. Was echt fucked up lekker.quote:
Hm, ja, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had vanavond gebakken (zoete)aardappel met wortel koekjes gegeten. Eigenlijk moest het met mango shudney maar ik dacht fuck deze en heb er kaas en ketchup opgedaan. Was goed te narsen, aanrader. Als groente had ik erwten.
Racist.quote:
Welk ras?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Vanavond ook nog aardappelen op trouwens.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt teringranzig uit.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet bij Trojan plaatje altijd aan condooms denken.
Ziet er wel lekker uit vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt teringranzig uit.
Misschien moet je eens een fatsoenlijk internetabonnement fixen, of hebben ze dat nog niet op het platteland?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
Heb verdomme de hele avond geprobeerd te Skype met een verder niet relevant voor dit verhaal persoon, een keer verbinding gehad, verdomme 20 seconde vertraging op de lijn. Allemaal NSA die die shit afluistert en vertraagd. Kut tyfus rotzooi.
Ja.quote:
Die shit als ontbijt met dik gesneden cervelaat, breakfast of champions.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit vind ik.
Het lag in deze niet aan mijn internetverbinding geloof ik. Maar fucked up frustrerend is het welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een fatsoenlijk internetabonnement fixen, of hebben ze dat nog niet op het platteland?
Watquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
Oh ik heb trouwens mij salaris gekregen voor het post bezorgen. 160 euro.![]()
![]()
Ja kan ik me voorstellen. Ik kan er sowieso echt niet tegen als mijn internet kut doet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lag in deze niet aan mijn internetverbinding geloof ik. Maar fucked up frustrerend is het wel.
Smsje gestuurd 'we proberen het morgen gewoon nog een keer, het lag niet aan jou, het lag aan mij'quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Ik kan er sowieso echt niet tegen als mijn internet kut doet.
Het is voor mij in principe heel weinig werk, omdat het in mijn eigen buurt is, maar voor de uren die op papier staan vind ik het wel erg weinig.quote:
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is voor mij in principe heel weinig werk, omdat het in mijn eigen buurt is, maar voor de uren die op papier staan vind ik het wel erg weinig.
Gadver, gore rijke, opkenkeren dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjes. Maar goed, dat is ook meer uitzondering dan regel. Vorig jaar verdiende ik een 120 euro per dag met werken op boerderij.
Doe je goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjes. Maar goed, dat is ook meer uitzondering dan regel. Vorig jaar verdiende ik een 120 euro per dag met werken op boerderij.
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Gadver, gore rijke, opkenkeren dan.
black power motherfuckerquote:
En jij werkte er tenminste hard voor, dat is wel iets anders dan al die graaiers in den haag en brussel!!!1Einzquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.
Nou ja, in zoverre, het is wel belachelijk dat jij met fysiek werk met zeg 20 uur werk minder verdiend dan ik door twee uurtjes te lullen. En nou verhuur ik mezelf echt voor niks vergeleken met de mensen die het voor het eggie doen. Ik begrijp dat soort shit gewoon niet, waarom dat allemaal zo apen apen duur moet zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ach ja, ik moet eigenlijk ook niet janken. Hoef die shit alleen maar te sorteren en dan een beetje door de straten rondom mijn huis te lopen. Kan me ergere dingen bedenken.
Jezelf quotenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vind het trouwens kut dat niemand hierop heeft gereageerd, ik vond hem zelf nog wel zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |