quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet bij Trojan plaatje altijd aan condooms denken.
Ziet er wel lekker uit vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:27 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt teringranzig uit.
Misschien moet je eens een fatsoenlijk internetabonnement fixen, of hebben ze dat nog niet op het platteland?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
Heb verdomme de hele avond geprobeerd te Skype met een verder niet relevant voor dit verhaal persoon, een keer verbinding gehad, verdomme 20 seconde vertraging op de lijn. Allemaal NSA die die shit afluistert en vertraagd. Kut tyfus rotzooi.
Ja.quote:
Die shit als ontbijt met dik gesneden cervelaat, breakfast of champions.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:32 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit vind ik.
Het lag in deze niet aan mijn internetverbinding geloof ik. Maar fucked up frustrerend is het welquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een fatsoenlijk internetabonnement fixen, of hebben ze dat nog niet op het platteland?
Watquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
Oh ik heb trouwens mij salaris gekregen voor het post bezorgen. 160 euro.![]()
![]()
Ja kan ik me voorstellen. Ik kan er sowieso echt niet tegen als mijn internet kut doet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lag in deze niet aan mijn internetverbinding geloof ik. Maar fucked up frustrerend is het wel.
Smsje gestuurd 'we proberen het morgen gewoon nog een keer, het lag niet aan jou, het lag aan mij'quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Ik kan er sowieso echt niet tegen als mijn internet kut doet.
Het is voor mij in principe heel weinig werk, omdat het in mijn eigen buurt is, maar voor de uren die op papier staan vind ik het wel erg weinig.quote:
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is voor mij in principe heel weinig werk, omdat het in mijn eigen buurt is, maar voor de uren die op papier staan vind ik het wel erg weinig.
Gadver, gore rijke, opkenkeren dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjes. Maar goed, dat is ook meer uitzondering dan regel. Vorig jaar verdiende ik een 120 euro per dag met werken op boerderij.
Doe je goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het dubbele verdiend in twee uurtjes. Maar goed, dat is ook meer uitzondering dan regel. Vorig jaar verdiende ik een 120 euro per dag met werken op boerderij.
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Gadver, gore rijke, opkenkeren dan.
black power motherfuckerquote:
En jij werkte er tenminste hard voor, dat is wel iets anders dan al die graaiers in den haag en brussel!!!1Einzquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.
Nou ja, in zoverre, het is wel belachelijk dat jij met fysiek werk met zeg 20 uur werk minder verdiend dan ik door twee uurtjes te lullen. En nou verhuur ik mezelf echt voor niks vergeleken met de mensen die het voor het eggie doen. Ik begrijp dat soort shit gewoon niet, waarom dat allemaal zo apen apen duur moet zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe je goed.
Ach ja, ik moet eigenlijk ook niet janken. Hoef die shit alleen maar te sorteren en dan een beetje door de straten rondom mijn huis te lopen. Kan me ergere dingen bedenken.
Jezelf quotenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vind het trouwens kut dat niemand hierop heeft gereageerd, ik vond hem zelf nog wel zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |