Hoogmoed komt voor...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
zit gwn op VWO met een 7.3 voor NL dusja... boeit mij et wat dat ik 1 spreekwoord niet ken

gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajesquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Geef mij een goede reden om te kijken.

Want er is niks anders te doen dan tv kijken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Groby het volgende:
[..]
gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajes

fappen ook maar op gegeven moment kan je gewoon niet meerquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want er is niks anders te doen dan tv kijken?

Heheh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef Groby het volgende:
[..]
fappen ook maar op gegeven moment kan je gewoon niet meer

Wat een mongool.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Geloof je het toch nietzero fucks given

Ik ga gewoon door, fuck de ghost loads.quote:

Nou zoals je zelf zegt fappen is er altijd nog en dat is productiever ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:02 schreef Groby het volgende:
[..]
gewoon man, wat wil je anders kijken die gladjakker van een buch in de bajes

Bietje fokken ja toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Want er is niks anders te doen dan tv kijken?

Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.quote:

quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.

quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar is met deze aidstopics ook niks aan.

Anti-zionist is sowieso goed.quote:

Lijkt me niet heel makkelijk om dat soort ideeën te hebben en ook echt uit te dragen in Israël.quote:

Strijders zijn hetquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel makkelijk om dat soort ideeën te hebben en ook echt uit te dragen in Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |