Mja het probleem is sowieso een beetje dat die salarisspecificaties zo vreemd in elkaar steken, door alle shit die meegerekend wordt als gewicht en aantal poststukken, aantal brievenbussen enzo, dat het bijna niet na te rekenen is of het allemaal klopt. Voor mij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre, het is wel belachelijk dat jij met fysiek werk met zeg 20 uur werk minder verdiend dan ik door twee uurtjes te lullen. En nou verhuur ik mezelf echt voor niks vergeleken met de mensen die het voor het eggie doen. Ik begrijp dat soort shit gewoon niet, waarom dat allemaal zo apen apen duur moet zijn.
ohquote:
gore mark rutten met ze paardebek!!!!1!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
En jij werkte er tenminste hard voor, dat is wel iets anders dan al die graaiers in den haag en brussel!!!1Einz
Mattie, snap jij iets van de manier waarop Sandd je salaris berekent? Ik kom er zelf niet echt uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef eend112 het volgende:
Ze doen gewoon rustig aan. Niks aan de hand nog.
Ja toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef eend112 het volgende:
Ze doen gewoon rustig aan. Niks aan de hand nog.
Die bijtelling voor privégebruik trekker kan best wel hard aankomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.
Los daarvan klopt het beloningssysteem gewoon niet. Hoorde vandaag een gesprek op de radio van een kerel die met Robben gevoetbald had maar het zelf net niet geworden was. Hij had zich omgeschoold tot gezinsbegeleider voor gezinnen met kinderen met zwaar autisme e.d. Hij zei op het einde:' Robben verdient 10 miljoen per jaar, ik krap aan 30k en de mensen die het meest voor de maatschappij doen daar een een fractie van.' Ik kan me daar best boos om maken als het moet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja het probleem is sowieso een beetje dat die salarisspecificaties zo vreemd in elkaar steken, door alle shit die meegerekend wordt als gewicht en aantal poststukken, aantal brievenbussen enzo, dat het bijna niet na te rekenen is of het allemaal klopt. Voor mij in ieder geval niet.Moet mijn vriendin er nog eens naar laten kijken.
Bij professionele voetballers is het wel echt flink doorgeslagen ja. Ik begrijp wel dat die mensen in principe 24/7 met die shit bezig zijn, maar die salarissen gaan echt helemaal nergens over.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Los daarvan klopt het beloningssysteem gewoon niet. Hoorde vandaag een gesprek op de radio van een kerel die met Robben gevoetbald had maar het zelf net niet geworden was. Hij had zich omgeschoold tot gezinsbegeleider voor gezinnen met kinderen met zwaar autisme e.d. Hij zei op het einde:' Robben verdient 10 miljoen per jaar, ik krap aan 30k en de mensen die het meest voor de maatschappij doen daar een een fractie van.' Ik kan me daar best boos om maken als het moet.
Ja het staat bij sommige gebieden op dat papiertje dat je krijgtquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mattie, snap jij iets van de manier waarop Sandd je salaris berekent? Ik kom er zelf niet echt uit.
Goede baan voor Braddie dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef eend112 het volgende:
Dan daar bovenop krijg je voor elke 30 kilo aan gewicht ¤2,50
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.quote:
Ik had dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.
Hehehehequote:
Snap er nog steeds geen fuck van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja het staat bij sommige gebieden op dat papiertje dat je krijgt
Anders is het iets van lopen 150 stukken telt voor 1 uur
En ongeveer 400 voor sorteren =1 uur
Dus als je 450 stukken hebt heb je 3 uur voor het lopen en 1,12 uur voor sorteren in totaal 4.12 uur en dat dan keer je salaris gewoon
Dan daar bovenop krijg je voor elke 30 kilo aan gewicht ¤2,50
Maar dat is een schatting, kan nog wel wat verschillen als je het echt precies wil narekenen kan je vragen of ze een formulier sturen waar de berekening op staatquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.
Volgens mij is witte veters altijd al iets voor nazi-skins geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso is witte veters iets wat later door die kaalkopjes overgenomen is. Net als Lonsdale.
Ik ben echt een complete retard als het om cijfers gaat, dus ik laat mijn vriendin het wel nachecken ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar dat is een schatting, kan nog wel wat verschillen als je het echt precies wil narekenen kan je vragen of ze een formulier sturen waar de berekening op staat
Ewa.quote:
Wacht ik heb het gevonden ik dm wel ffquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben echt een complete retard als het om cijfers gaat, dus ik laat mijn vriendin het wel nachecken ofzo.
Aight.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wacht ik heb het gevonden ik dm wel ff
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is witte veters altijd al iets voor nazi-skins geweest.
Sws. En, mis je je buttbuddie al?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hoi, alles goed, zolang pitt bier niet duurder wordt wel toch?
Hij zit op het vmbo, lijkt me wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Is die treurige panda eigenlijk geslaagd?
Ja.quote:
Met een vuist op z'n oogbal bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Beetje, gelukkig zijn er nog andere manieren om te communiceren dan FOK!
Ja, hij had zelfs 2x8 en een 9quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:56 schreef voederbietel het volgende:
Is die treurige panda eigenlijk geslaagd?
Ik zou m'n vuist eerder ergens instekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met een vuist op z'n oogbal bedoel je?
Ik dacht dat jij zo'n twijfelend geval was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou m'n vuist eerder ergens insteken
Soms is daadkracht belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n twijfelend geval was.
Geen idee.quote:
Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.quote:
Ah, dat gaat nog best goed, en wat ga je dan doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.
Je deed toch hbo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.
Neuh, dat nooit. Ik sta een beetje op een tweesprong voor m'n gevoel. Had het idee om nog een jaar verder te studeren maar de opleiding die ik op het oog had blijkt totaal anders in elkaar te steken dan ik dacht. Had ook nog het idee om een stage/baan aan te nemen in Sierra Leone maar er is iets wat me wel thuis houdt nu. Lastig lastig lastig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ah, dat gaat nog best goed, en wat ga je dan doen
Word je kantoorknurft?
Oh, dacht dat je daar wo voor nodig had.quote:
Nee dan verlagen ze z'n wajongquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog aan iets beginnen volgend jaar?
Heb me aangemeld voor de vavo, nog even afwachten of ik ook aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog aan iets beginnen volgend jaar?
Ja, maar is officieel een technische opleiding en dan mag ik ing voor m'n naam zetten geloof ik. Niet dat het me wat interesseert verderquote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Oh oké, nice, maar waarom niet gewoon een 21+-toets?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb me aangemeld voor de vavo, nog even afwachten of ik ook aangenomen wordt.
Ja ik zag het ook al idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
Opgezocht, mag inderdaad ing voor m'n naam pleuren.
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh oké, nice, maar waarom niet gewoon een 21+-toets?
Goede actie kerel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.
Doe gewoon hbo vrijetijdsbesteding of cabaret ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.
Ohja, zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Doe gewoon hbo vrijetijdsbesteding of cabaret ofzo
Bazenband.quote:
quote:
Dat zal vast goed komen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of gewoon WO dan, ben je waarschijnlijk nog minder tijd kwijt ook (stuk minder contacturen etc.)
Op hbo heb je ook niet bepaald veel contacturen in mijn ervaringquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of gewoon WO dan, ben je waarschijnlijk nog minder tijd kwijt ook (stuk minder contacturen etc.)
Haha autist.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Ben ik de enige die tijdens het vakantie, om tot rust te komen, het liefst niet juist nog meer tussen de mensen wil gaan zitten.
Iedereen wil maar strandvakanties en groepsvakanties enzo
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Ben ik de enige die tijdens het vakantie, om tot rust te komen, het liefst niet juist nog meer tussen de mensen wil gaan zitten.
Kamperen is echt aids man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.
Ik wil eigenlijk een grote truck kopen en volstampen met shit en dan gewoon het land uitrijden voor een paar maandenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.
Behalve dat het er beroerd neukt in zo'n krappe tent vind ik het wel wat hebben om 's ochtends een fluitketel op te zetten en het water op een koffiefilter te gieten om vervolgens te genieten van een mislukte bak koffie en een sigaret in de sterves kou.quote:
Klinkt goed, busje kopen, matras achterin, houdoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een grote truck kopen en volstampen met shit en dan gewoon het land uitrijden voor een paar maanden
Ik heb er een hekel aan. Op festivals vind ik het nog wel te doen, omdat ik dan toch de hele dag dronken ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Behalve dat het er beroerd neukt in zo'n krappe tent vind ik het wel wat hebben om 's ochtends een fluitketel op te zetten en het water op een koffiefilter te gieten om vervolgens te genieten van een mislukte bak koffie en een sigaret in de sterves kou.
En dan de tokkiemuziek van het huisje ernaast, krijsende kinderen en overal dikke Duitsers die alle stoelen bezetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
Beter gewoon chillen in een vakantiehuisje met zwembad.
Neuken of koffie zetten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan. Op festivals vind ik het nog wel te doen, omdat ik dan toch de hele dag dronken ben.
Ik denk dat ik het met flink wat moeite ook wel zou kunnen, maar voorlopig hou ik het maar even bij de havo afmaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar goed, dat is ook maar op basis van een aantal internetposts natuurlijk.
Niet herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Niet zo'n huisje. Gewoon in een rustig dorpje een vrijstaand huis met een flinke tuin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En dan de tokkiemuziek van het huisje ernaast, krijsende kinderen en overal dikke Duitsers die alle stoelen bezetten.![]()
En dronken Engelsen natuurlijk
Misschien bovenop een bergquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet zo'n huisje. Gewoon in een rustig dorpje een vrijstaand huis met een flinke tuin.
Er zitten ook best veel niet al te snuggerige sjonnies op mijn opleiding, je moet het niveau niet overschatten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met flink wat moeite ook wel zou kunnen, maar voorlopig hou ik het maar even bij de havo afmaken.
quote:
Welke opleiding?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Er zitten ook best veel niet al te snuggerige sjonnies op mijn opleiding, je moet het niveau niet overschatten.
Maar is ook best pretstudie dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |