Ah, dat gaat nog best goed, en wat ga je dan doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.
Je deed toch hbo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het een beetje mee zit mag ik in juli 'ing.' voor m'n naam zetten.
Neuh, dat nooit. Ik sta een beetje op een tweesprong voor m'n gevoel. Had het idee om nog een jaar verder te studeren maar de opleiding die ik op het oog had blijkt totaal anders in elkaar te steken dan ik dacht. Had ook nog het idee om een stage/baan aan te nemen in Sierra Leone maar er is iets wat me wel thuis houdt nu. Lastig lastig lastig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ah, dat gaat nog best goed, en wat ga je dan doen
Word je kantoorknurft?
Oh, dacht dat je daar wo voor nodig had.quote:
Nee dan verlagen ze z'n wajongquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog aan iets beginnen volgend jaar?
Heb me aangemeld voor de vavo, nog even afwachten of ik ook aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog aan iets beginnen volgend jaar?
Ja, maar is officieel een technische opleiding en dan mag ik ing voor m'n naam zetten geloof ik. Niet dat het me wat interesseert verderquote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Oh oké, nice, maar waarom niet gewoon een 21+-toets?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb me aangemeld voor de vavo, nog even afwachten of ik ook aangenomen wordt.
Ja ik zag het ook al idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
Opgezocht, mag inderdaad ing voor m'n naam pleuren.
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh oké, nice, maar waarom niet gewoon een 21+-toets?
Goede actie kerel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.
Doe gewoon hbo vrijetijdsbesteding of cabaret ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee heb dat ik hbo nu meteen aan zal kunnen na zo'n lange tijd niet naar school gaan. Dan kan ik het beter op deze manier doen en het wel op een fatsoenlijke manier afmaken, dan dat ik er weer aan begin en al snel stop.
Ohja, zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:06 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Doe gewoon hbo vrijetijdsbesteding of cabaret ofzo
Bazenband.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |