Dat zal vast goed komen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of gewoon WO dan, ben je waarschijnlijk nog minder tijd kwijt ook (stuk minder contacturen etc.)
Op hbo heb je ook niet bepaald veel contacturen in mijn ervaringquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of gewoon WO dan, ben je waarschijnlijk nog minder tijd kwijt ook (stuk minder contacturen etc.)
Haha autist.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Ben ik de enige die tijdens het vakantie, om tot rust te komen, het liefst niet juist nog meer tussen de mensen wil gaan zitten.
Iedereen wil maar strandvakanties en groepsvakanties enzo
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Ben ik de enige die tijdens het vakantie, om tot rust te komen, het liefst niet juist nog meer tussen de mensen wil gaan zitten.
Kamperen is echt aids man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.
Ik wil eigenlijk een grote truck kopen en volstampen met shit en dan gewoon het land uitrijden voor een paar maandenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook nooit van gehouden. Laat mij maar met de auto en een tentje op stap gaan. Of beetje chillen in een hotel in een grote stad en wat rondlopen.
Behalve dat het er beroerd neukt in zo'n krappe tent vind ik het wel wat hebben om 's ochtends een fluitketel op te zetten en het water op een koffiefilter te gieten om vervolgens te genieten van een mislukte bak koffie en een sigaret in de sterves kou.quote:
Klinkt goed, busje kopen, matras achterin, houdoe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een grote truck kopen en volstampen met shit en dan gewoon het land uitrijden voor een paar maanden
Ik heb er een hekel aan. Op festivals vind ik het nog wel te doen, omdat ik dan toch de hele dag dronken ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Behalve dat het er beroerd neukt in zo'n krappe tent vind ik het wel wat hebben om 's ochtends een fluitketel op te zetten en het water op een koffiefilter te gieten om vervolgens te genieten van een mislukte bak koffie en een sigaret in de sterves kou.
En dan de tokkiemuziek van het huisje ernaast, krijsende kinderen en overal dikke Duitsers die alle stoelen bezetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
Beter gewoon chillen in een vakantiehuisje met zwembad.
Neuken of koffie zetten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan. Op festivals vind ik het nog wel te doen, omdat ik dan toch de hele dag dronken ben.
Ik denk dat ik het met flink wat moeite ook wel zou kunnen, maar voorlopig hou ik het maar even bij de havo afmaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Maar goed, dat is ook maar op basis van een aantal internetposts natuurlijk.
Niet herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
Niet zo'n huisje. Gewoon in een rustig dorpje een vrijstaand huis met een flinke tuin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En dan de tokkiemuziek van het huisje ernaast, krijsende kinderen en overal dikke Duitsers die alle stoelen bezetten.![]()
En dronken Engelsen natuurlijk
Misschien bovenop een bergquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet zo'n huisje. Gewoon in een rustig dorpje een vrijstaand huis met een flinke tuin.
Er zitten ook best veel niet al te snuggerige sjonnies op mijn opleiding, je moet het niveau niet overschatten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met flink wat moeite ook wel zou kunnen, maar voorlopig hou ik het maar even bij de havo afmaken.
quote:
Welke opleiding?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Er zitten ook best veel niet al te snuggerige sjonnies op mijn opleiding, je moet het niveau niet overschatten.
Maar is ook best pretstudie dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |