Mja het probleem is sowieso een beetje dat die salarisspecificaties zo vreemd in elkaar steken, door alle shit die meegerekend wordt als gewicht en aantal poststukken, aantal brievenbussen enzo, dat het bijna niet na te rekenen is of het allemaal klopt. Voor mij in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre, het is wel belachelijk dat jij met fysiek werk met zeg 20 uur werk minder verdiend dan ik door twee uurtjes te lullen. En nou verhuur ik mezelf echt voor niks vergeleken met de mensen die het voor het eggie doen. Ik begrijp dat soort shit gewoon niet, waarom dat allemaal zo apen apen duur moet zijn.
ohquote:
gore mark rutten met ze paardebek!!!!1!quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
En jij werkte er tenminste hard voor, dat is wel iets anders dan al die graaiers in den haag en brussel!!!1Einz
Mattie, snap jij iets van de manier waarop Sandd je salaris berekent? Ik kom er zelf niet echt uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef eend112 het volgende:
Ze doen gewoon rustig aan. Niks aan de hand nog.
Ja toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef eend112 het volgende:
Ze doen gewoon rustig aan. Niks aan de hand nog.
Die bijtelling voor privégebruik trekker kan best wel hard aankomen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik verdiende echt belachelijk goed. Totdat je over die 13k loonheffing vrijstelling komt, dan valt het toch weer tegen.
Los daarvan klopt het beloningssysteem gewoon niet. Hoorde vandaag een gesprek op de radio van een kerel die met Robben gevoetbald had maar het zelf net niet geworden was. Hij had zich omgeschoold tot gezinsbegeleider voor gezinnen met kinderen met zwaar autisme e.d. Hij zei op het einde:' Robben verdient 10 miljoen per jaar, ik krap aan 30k en de mensen die het meest voor de maatschappij doen daar een een fractie van.' Ik kan me daar best boos om maken als het moet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja het probleem is sowieso een beetje dat die salarisspecificaties zo vreemd in elkaar steken, door alle shit die meegerekend wordt als gewicht en aantal poststukken, aantal brievenbussen enzo, dat het bijna niet na te rekenen is of het allemaal klopt. Voor mij in ieder geval niet.Moet mijn vriendin er nog eens naar laten kijken.
Bij professionele voetballers is het wel echt flink doorgeslagen ja. Ik begrijp wel dat die mensen in principe 24/7 met die shit bezig zijn, maar die salarissen gaan echt helemaal nergens over.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Los daarvan klopt het beloningssysteem gewoon niet. Hoorde vandaag een gesprek op de radio van een kerel die met Robben gevoetbald had maar het zelf net niet geworden was. Hij had zich omgeschoold tot gezinsbegeleider voor gezinnen met kinderen met zwaar autisme e.d. Hij zei op het einde:' Robben verdient 10 miljoen per jaar, ik krap aan 30k en de mensen die het meest voor de maatschappij doen daar een een fractie van.' Ik kan me daar best boos om maken als het moet.
Ja het staat bij sommige gebieden op dat papiertje dat je krijgtquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mattie, snap jij iets van de manier waarop Sandd je salaris berekent? Ik kom er zelf niet echt uit.
Goede baan voor Braddie dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef eend112 het volgende:
Dan daar bovenop krijg je voor elke 30 kilo aan gewicht ¤2,50
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.quote:
Ik had dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.
Hehehehequote:
Snap er nog steeds geen fuck van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja het staat bij sommige gebieden op dat papiertje dat je krijgt
Anders is het iets van lopen 150 stukken telt voor 1 uur
En ongeveer 400 voor sorteren =1 uur
Dus als je 450 stukken hebt heb je 3 uur voor het lopen en 1,12 uur voor sorteren in totaal 4.12 uur en dat dan keer je salaris gewoon
Dan daar bovenop krijg je voor elke 30 kilo aan gewicht ¤2,50
Maar dat is een schatting, kan nog wel wat verschillen als je het echt precies wil narekenen kan je vragen of ze een formulier sturen waar de berekening op staatquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Afgehaakt toen ik een foto van iemand met witte veters in zijn/haar kisten zag.
Volgens mij is witte veters altijd al iets voor nazi-skins geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
Sowieso is witte veters iets wat later door die kaalkopjes overgenomen is. Net als Lonsdale.
Ik ben echt een complete retard als het om cijfers gaat, dus ik laat mijn vriendin het wel nachecken ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar dat is een schatting, kan nog wel wat verschillen als je het echt precies wil narekenen kan je vragen of ze een formulier sturen waar de berekening op staat
Ewa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |