verdenkt je hem van beta zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
waarom doe jij niet meer stoer tegen iedereen, bietel¿
Ja. Die blauwe zijn het beste. En daarmee bedoel ik zwaarste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar kun je dat kopen? Gewoon in tabakszaken?
Zware shag is nasty in joints.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Die blauwe zijn het beste. En daarmee bedoel ik zwaarste.
Iedere keer weer moet ik hardop lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Hij heeft 'm toch maar weggehaald hèquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
ohquote:
quote:
Zo veel maakt het niet uit qua prijsquote:
Er zit geen fuck in de meeste voorgedraaide joints. Maak er maar eens een open.quote:
Denken dat 'ie serieus wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij heeft 'm toch maar weggehaald hè
hier wel, wel minder dan wanneer je het zelf draait ja maar gewoon haze tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zit geen fuck in de meeste voorgedraaide joints. Maak er maar eens een open.
Gewoon white widow.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Waar moet je eigenlijk om vragen als je niet over wilt komen als een totale leek?
Volgens mij moet je gewoon voor een bepaald bedrag vragen, ik weet het niet want ik liet het altijd halen en daarnaast doe ik het amper meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Hallo ik zou graag gewoon white widow.'
Je kan gewoon uitleg over de verschillende soorten die ze hebben vragen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Waar moet je eigenlijk om vragen als je niet over wilt komen als een totale leek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |