Ga ik daar een beetje in m'n blote snikkel om half 11 's ochtends bier lopen drinken, word ik opeens opgepaktquote:
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet een dag stil liggen op één plek. Ook langer van vijf dagen in één huisje lijkt me helemaal niks.
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zekerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.
a pussyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zeker
Zand in je shagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.
Daarom sigaretten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zand in je shag. Godver wat is dat smerig.
Daar heb je moeite mee, maar een piemel in je reet is geen probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zeker
quote:
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.quote:
Een piemel kun je er makkelijk tussen uithalen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar heb je moeite mee, maar een piemel in je reet is geen probleem?
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.quote:
Maar er wordt wel meer weggefilterd natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.
Jij rookt nu natuurlijk alleen nog additievenvrije shagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.
Die van mij niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Een piemel kun je er makkelijk tussen uithalen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.
quote:
Heb wel een tijdje die American Spirit dingen gerookt, biologisch zonder additieven, rookt heel anders, 3/4 is toch vertrouwderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij rookt nu natuurlijk alleen nog additievenvrije shag
Onbewuste seksuele verlangens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.
Waar kun je dat kopen? Gewoon in tabakszaken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel een tijdje die American Spirit dingen gerookt, biologisch zonder additieven, rookt heel anders, 3/4 is toch vertrouwder.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo stoer, meer rebels.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
waarom doe jij niet meer stoer tegen iedereen, bietel¿
rebel to the gravequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo stoer, meer rebels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |