Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.quote:
Ja lijkt me ook wel ja, dat het gaat vervelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.
Houd dat eerlijk gezegd liever voor me.quote:
Pussy.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Houd dat eerlijk gezegd liever voor me.Wil niet te veel persoonlijke info op FOK! zetten enzo.
Jep.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel ja, dat het gaat vervelen.
Was zeker in zo'n berghut?
Ik zag laatst wel iemand lopen op straat waarvan ik dacht dat jij het was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je weet maar nooit, straks herkennen mensen me.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Niet gewoon in een gated community chillen op vakantie
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.
Jonge ik ben ook zo te herkennen als bekenden mijn pohi lezen, niet zo huilen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je weet maar nooit, straks herkennen mensen me.
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als strandenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of niet
Ik zou dat alleen preferabel vinden als er niemand anders bij dat zwembad isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of niet
Had hij een oranje cirkel met daarin een groot uitroepteken op zijn hoofd geschminkt? Zo ja, dan was ik het.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel iemand lopen op straat waarvan ik dacht dat jij het was.
Ja, dat jij dat oké vindt betekent niet dat ik niet erg vind.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge ik ben ook zo te herkennen als bekenden mijn pohi lezen, niet zo huilen.
Stranden, spreek me er niet van, ik haat stranden, smerig water, smerig zand, veel te dure strandtenten, smerige uitgezakte lijven overal, schreeuwende kinderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als stranden. Welke idioot gaat er nou een dag in het zand liggen
. Laat mij maar beetje toeren of door een stad marcheren, beetje omgeving opsnuiven en mensen zien leven.
Ja, vanuit een bepaalde hoek zag ik in de eerste instantie ook een of ander emo mokkel, dat was wel snel over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Had hij een oranje cirkel met daarin een groot uitroepteken op zijn hoofd geschminkt? Zo ja, dan was ik het.
Dat kan prima gecombineerd worden als je niet naar te toeristische plaatsen gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als stranden. Welke idioot gaat er nou een dag in het zand liggen
. Laat mij maar beetje toeren of door een stad marcheren, beetje omgeving opsnuiven en mensen zien leven.
Mwah.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef spambot31 het volgende:
Het Strand is het dichtste bij de hel wat je op de wereld kunt komen.
Ja dat kan ik begrijpen, het heeft alle bij wel wat. Zand is inderdaad echt kut dat ben ik met je eens, ik doe gewoon beetje 50/50 gewoon waar ik zin in heb tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe gewoon doen alsofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen preferabel vinden als er niemand anders bij dat zwembad is
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, vanuit een bepaalde hoek zag ik in de eerste instantie ook een of ander emo mokkel, dat was wel snel over.
Ik kan gewoon niet een dag stil liggen op één plek. Ook langer van vijf dagen in één huisje lijkt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan prima gecombineerd worden als je niet naar te toeristische plaatsen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |