Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.quote:
Ja lijkt me ook wel ja, dat het gaat vervelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.
Houd dat eerlijk gezegd liever voor me.quote:
Pussy.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Houd dat eerlijk gezegd liever voor me.Wil niet te veel persoonlijke info op FOK! zetten enzo.
Jep.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel ja, dat het gaat vervelen.
Was zeker in zo'n berghut?
Ik zag laatst wel iemand lopen op straat waarvan ik dacht dat jij het was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je weet maar nooit, straks herkennen mensen me.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
Niet gewoon in een gated community chillen op vakantie
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel eens ergens een paar dagen overnacht waar je enkel kon komen door een dag flink door te lopen/klimmen maar zo'n plek verveeld op den duur ook eigenlijk.
Jonge ik ben ook zo te herkennen als bekenden mijn pohi lezen, niet zo huilen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, je weet maar nooit, straks herkennen mensen me.
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als strandenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of niet
Ik zou dat alleen preferabel vinden als er niemand anders bij dat zwembad isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zit je dan toch liever aan het zwembad ergens of niet
Had hij een oranje cirkel met daarin een groot uitroepteken op zijn hoofd geschminkt? Zo ja, dan was ik het.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel iemand lopen op straat waarvan ik dacht dat jij het was.
Ja, dat jij dat oké vindt betekent niet dat ik niet erg vind.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge ik ben ook zo te herkennen als bekenden mijn pohi lezen, niet zo huilen.
Stranden, spreek me er niet van, ik haat stranden, smerig water, smerig zand, veel te dure strandtenten, smerige uitgezakte lijven overal, schreeuwende kinderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als stranden. Welke idioot gaat er nou een dag in het zand liggen
. Laat mij maar beetje toeren of door een stad marcheren, beetje omgeving opsnuiven en mensen zien leven.
Ja, vanuit een bepaalde hoek zag ik in de eerste instantie ook een of ander emo mokkel, dat was wel snel over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Had hij een oranje cirkel met daarin een groot uitroepteken op zijn hoofd geschminkt? Zo ja, dan was ik het.
Dat kan prima gecombineerd worden als je niet naar te toeristische plaatsen gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat is echt het laatste wat ik leuk vind. Net als stranden. Welke idioot gaat er nou een dag in het zand liggen
. Laat mij maar beetje toeren of door een stad marcheren, beetje omgeving opsnuiven en mensen zien leven.
Mwah.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef spambot31 het volgende:
Het Strand is het dichtste bij de hel wat je op de wereld kunt komen.
Ja dat kan ik begrijpen, het heeft alle bij wel wat. Zand is inderdaad echt kut dat ben ik met je eens, ik doe gewoon beetje 50/50 gewoon waar ik zin in heb tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe gewoon doen alsofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen preferabel vinden als er niemand anders bij dat zwembad is
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, vanuit een bepaalde hoek zag ik in de eerste instantie ook een of ander emo mokkel, dat was wel snel over.
Ik kan gewoon niet een dag stil liggen op één plek. Ook langer van vijf dagen in één huisje lijkt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan prima gecombineerd worden als je niet naar te toeristische plaatsen gaat.
Ga ik daar een beetje in m'n blote snikkel om half 11 's ochtends bier lopen drinken, word ik opeens opgepaktquote:
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet een dag stil liggen op één plek. Ook langer van vijf dagen in één huisje lijkt me helemaal niks.
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zekerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.
a pussyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zeker
Zand in je shagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje chillen op het strand met bier, beetje skimboarden of skateboarden. Goed toeven op het strand, op een rustige plek.
Daarom sigaretten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zand in je shag. Godver wat is dat smerig.
Daar heb je moeite mee, maar een piemel in je reet is geen probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En 5 dagen later nog zand tussen je tenen zeker
quote:
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.quote:
Een piemel kun je er makkelijk tussen uithalen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daar heb je moeite mee, maar een piemel in je reet is geen probleem?
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.quote:
Maar er wordt wel meer weggefilterd natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.
Jij rookt nu natuurlijk alleen nog additievenvrije shagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had eens opgezocht, in 3/4 zitten 7 additieven, in Marlboro sigaretten 38.
Die van mij niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Een piemel kun je er makkelijk tussen uithalen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.
quote:
Heb wel een tijdje die American Spirit dingen gerookt, biologisch zonder additieven, rookt heel anders, 3/4 is toch vertrouwderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jij rookt nu natuurlijk alleen nog additievenvrije shag
Onbewuste seksuele verlangens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd pijnscheut in m'n anus als ik een priester zie, weet niet zo goed hoe dat komt.
Waar kun je dat kopen? Gewoon in tabakszaken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb wel een tijdje die American Spirit dingen gerookt, biologisch zonder additieven, rookt heel anders, 3/4 is toch vertrouwder.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo stoer, meer rebels.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
waarom doe jij niet meer stoer tegen iedereen, bietel¿
rebel to the gravequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo stoer, meer rebels.
verdenkt je hem van beta zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
waarom doe jij niet meer stoer tegen iedereen, bietel¿
Ja. Die blauwe zijn het beste. En daarmee bedoel ik zwaarste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar kun je dat kopen? Gewoon in tabakszaken?
Zware shag is nasty in joints.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Die blauwe zijn het beste. En daarmee bedoel ik zwaarste.
Iedere keer weer moet ik hardop lachenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Hij heeft 'm toch maar weggehaald hèquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
ohquote:
quote:
Zo veel maakt het niet uit qua prijsquote:
Er zit geen fuck in de meeste voorgedraaide joints. Maak er maar eens een open.quote:
Denken dat 'ie serieus wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij heeft 'm toch maar weggehaald hè
hier wel, wel minder dan wanneer je het zelf draait ja maar gewoon haze tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zit geen fuck in de meeste voorgedraaide joints. Maak er maar eens een open.
Gewoon white widow.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Waar moet je eigenlijk om vragen als je niet over wilt komen als een totale leek?
Volgens mij moet je gewoon voor een bepaald bedrag vragen, ik weet het niet want ik liet het altijd halen en daarnaast doe ik het amper meerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Hallo ik zou graag gewoon white widow.'
Je kan gewoon uitleg over de verschillende soorten die ze hebben vragen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
Waar moet je eigenlijk om vragen als je niet over wilt komen als een totale leek?
Bestaat er ook biologische wiet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan gewoon uitleg over de verschillende soorten die ze hebben vragen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bestaat er ook biologische wiet?
Jo thanks even lezenquote:
Niet echt in Nederland volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bestaat er ook biologische wiet?
Oh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet echt in Nederland volgens mij.
Ik denk niet dat je dat in de shops gaat vinden.quote:
Is niet alle wiet biologischquote:
Gaat meer om de middelen die gebruikt worden om ongedierte tegen te gaan en groeimiddelen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is niet alle wiet biologisch?
Je hebt wel wietvervangers. Synthetische shit. Smaakt anders , zelfde effect
Neuh, kan me wel voorstellen dat ze daar gewoon kunstmest en eventueel pesticiden bij gebruiken omdat het per definitie monocultuur is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is niet alle wiet biologisch?
Je hebt wel wietvervangers. Synthetische shit. Smaakt anders , zelfde effect
denken dat ik een trainingspak zou dragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef spambot31 het volgende:
Eigenlijk zou dp best een goede oostblokker kunnen zijn, de hele dag zuipen en in z'n trainingspak hangen.
Zou eventueel een agendapunt kunnen zijn voor volgende PSP bijeenkomst.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat in de shops gaat vinden.
Altijd beter dan een juichpakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
denken dat ik een trainingspak zou dragen
Overigens is dat gehurkt zitten wat die gasten altijd doen best relaxedquote:
.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou eventueel een agendapunt kunnen zijn voor volgende PSP bijeenkomst.
Goede punt heb je daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
.
Gewoon de overheid het laten kweken. Of uitbesteden aan de burgers, met strenge staatscontrole uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |