Bestaat er ook biologische wiet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan gewoon uitleg over de verschillende soorten die ze hebben vragen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bestaat er ook biologische wiet?
Jo thanks even lezenquote:
Niet echt in Nederland volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bestaat er ook biologische wiet?
Oh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet echt in Nederland volgens mij.
Ik denk niet dat je dat in de shops gaat vinden.quote:
Is niet alle wiet biologischquote:
Gaat meer om de middelen die gebruikt worden om ongedierte tegen te gaan en groeimiddelen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is niet alle wiet biologisch?
Je hebt wel wietvervangers. Synthetische shit. Smaakt anders , zelfde effect
Neuh, kan me wel voorstellen dat ze daar gewoon kunstmest en eventueel pesticiden bij gebruiken omdat het per definitie monocultuur is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is niet alle wiet biologisch?
Je hebt wel wietvervangers. Synthetische shit. Smaakt anders , zelfde effect
denken dat ik een trainingspak zou dragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:48 schreef spambot31 het volgende:
Eigenlijk zou dp best een goede oostblokker kunnen zijn, de hele dag zuipen en in z'n trainingspak hangen.
Zou eventueel een agendapunt kunnen zijn voor volgende PSP bijeenkomst.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat in de shops gaat vinden.
Altijd beter dan een juichpakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
denken dat ik een trainingspak zou dragen
Overigens is dat gehurkt zitten wat die gasten altijd doen best relaxedquote:
.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou eventueel een agendapunt kunnen zijn voor volgende PSP bijeenkomst.
Goede punt heb je daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
.
Gewoon de overheid het laten kweken. Of uitbesteden aan de burgers, met strenge staatscontrole uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |